Hey meiden hoe is het hier met iedereen? Hier vandaag ook heel goed nieuws masha'Allah op 6 dagen tijd is het hcg van 3780 naar 25795 gestegen!! Kon het het niet geloven! En de datum van de eerste echo is 10 juni
@chanti en wensje: heeel veel sterkte meiden!! hopelijk kunnen jullie dit verlies snel een plekje geven! iedereen die morgen een echo heeft: heeeeeel veel plezier @nieuwe: welkom!!
@ Chanti, jeetje meis wat een verdriet. 3x op een rij dat is echt niet eerlijk. Heel veel sterkte! @ Nemo, bah wat een onzekerheid. Bloed is niet fijn. Hopelijk blijft je beebje plakken. Hopelijk kan je morgen al bij de vk langs. Groot gelijk dat je een dagje vrij neemt. Welterusten
zo spannend...morgen mn eerste echo mijn kwalen worden steeds erger... ik ben savonds zo ongelovelijk misselijk mijn borsten doen ook zo'n pijn. dan kan ik wel janken zo'n pijn! en moe...zo moe..er staat al een berg afwas waar ik tegen op kijk die ik gewoon niet weg krijg! maar goed...heb morgen wel wat om naar uit te kijken en ik hoop dat ik morgen eindelijk weet hoever ik nu eigenlijk heen ben
Goeiemorgen Allemaal ! Elif wat goed dat je hcg zo gigantisch gestegen is zeg !!!! Whoeeeehoeeee echt geweldig ! En fijn dat je een datum heb voor de eerste echo ! (volgende week donderdag al, spannend !) Mad , welkom !!! Millow, Zen en alle anderen meiden met een echo vandaag : Veeel plezier !!! (en showen die echo,s he ) Hier ales goed , nu lekker kopje thee aan het drinken..... Mia is aan het wakker worden dus zo een flesje maken , badderen en ontbijten .
@Chanti: Heel veel sterkte. Echt klote... @Nemo: Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt. @Muppet: Bij mij is mijn misselijkheid opeens bijna weg en heb ik nu bijna geen klachten meer. Maar ik ga mij ook niet zo druk maken (althans, dat probeer ik ), ik zie het vanmiddag op de echo wel. @Mad87: Gefeliciteerd en welkom! @Elif82: Hartstikke goed nieuws!! Vandaag dus de allereerste echo in mijn leven. Ben erg benieuwd!! Zenuwen vallen nu mee maar die komen vanmiddag zeker te weten wel. De rest van de meiden die een echo hebben vandaag heel veel plezier en succes!
goeeeeeeeeeeiemorgen allemaal zo ik ben uit bed, het is me gelukt hihi we hebben een heel druk maar super gezellig weekend achter de rug. gelukkig geen bruinverlies meer gehad en mag zo de verloskundige bellen tussen 12 en 13 u om de afspraak voor de echo te maken morgen. alle dames die vandaag voor de echo gaan, heel veel plezier en zoals iemand eerder al zei: showen! elif wat geweldig dat je hcg zo netjes is gestegen! melmel, lekker opstarten met mila, geniet ervan! en verder weet ik 't niet meer hihi ik ben lekker vrij vandaag dus kom regelmatig nog wel ffies op het hoekje gluren hier xxx
Ook goeiemorgen! Weinig (of niet?) hier geweest het afgelopen weekend. Heb ook nog niet helemaal terug gelezen. @chanti... heel veel sterkte meis @Elif... wauw!! Wat een mooie stijging! @rood/bruinverlies... degene die dit hebben... heel veel sterkte en hopelijk is het gewoon een gesprongen adertje. @Echo-meiden... veel plezier met het gluren! Is steeds spannend als ze zoeken naar een mooi beeld met hartje. @hier... gisteren hebben we het mn schoonouders verteld. Schoonmoeder zat met kletsnatte ogen op de bank Cadeautjes... Van de buren op de hoek afgelopen zaterdag een Woezel en Pip knuffeltje gekregen. Van mijn ouders een mobiel met uber-schattig melodietje gekregen! En van mijn schoonouders een doos Duplo hahaha! Mijn schoonvader is busschauffer van georganiseerde reizen en passagiers laten de meest gekke dingen slingeren in de bus waar ze nooit meer om bellen. (2 dozen duplo, knuffel en t-shirtje ) Waarvan wij nu een doos Duplo van hebben!
Wat ontzettend erg voor je, al drie keer, ik hoop zo dat het de volgende keer goed mag gaan! Heel veel sterkte gewest!
Goedemorgen allemaal! Zo, het weekend overleefd en nu lekker een ochtendje vrij, ik hoef pas naar mijn eerste afspraak om half 2, heerlijk. Super gezellig, zaredag eerst een etentje bij me thuis gehad met 4 bevriende stellen + kids, en gisteren eerst een dreumesverjaardag en daarna vrienden uit Engeland op bezoek. Maar je kon me wel opvegen daarna @Wen1975, ik heb bij de eerste ook alle prenatale screenings gedaan, en ga dat bij deze weer doen. Ik was erg blij dat er niets uit kwam, maar ben en er achter gekomen dat het wel fijn is om van tevoren te weten of er iets mis is met je kindje. Ik was heel blij dat we 13 weken hebben kunnen voorbereiden op de schisis van L.! @Melmel, beetje laat maar gefeliciteerd met de mooie echo! @Muppet, hoe ging de echo? @Nemo, hoe is het met het bruinverlies? @Emme, dus jij hebt ook een redelijk late eerste echo zie ik! Ik kon hem al wel heel vroeg doen, met een week of 7, maar wou niet gaan zitten zenuwen als je geen hartactiviteit ziet dan bij zo'n klien vruchtje, dus heb hem ook lekker laat gezet. Ik geloof pas met een week of 9, en dan met 12 wk weer. @Mad87, welkom en gefeliciteerd! @Iris, vandaag de intake, spannend. Succes ermee! @Elif, gefeliciteerd met ontploffend HcG! Krijg je er al zwangerschapskwaaltjes van of ben je nog steeds lekker kwaal-vrij? Hier nog steeds nergens last van (duim duim duim) @Millow en @Moosey, succes met de echo vandaag! @Cyntje, nu al cadeautjes aan het ontvangen, je doet het goed Misschien moet ik de fam ook maar in gaan lichten Poeh poeh volgens mij ben ik weer bij......
Goeiemorgen! Heb vanochtend voor mn intake bijgelezen sinds vrijdag, maar ga niet uitgebreid reageren. Vanaf vandaag maar weer inpikken. Zag een paar keer slecht nieuws @wens en chanti: Heel veel sterkte. Hoop dat jullie het uiteindelijk een plekje kunnen geven en dat jullie snel zwanger zijn van een plakbeeb. Gelukkig ook een boel goede echos. Jeej! En veel echos op de planning vandaag: Heel veel succes! Hier dus de intake gehad. Was erg gezellig (en best grappig met een dreumes die ondertussen de tent op stelten zet. Gelukkig had IrisBman goede reflexen ). We hadden het al een keertje gehad, dus ik wist alles nog wel. Medische geschiedenis uiteraard nog eens overlopen, maar daar was niks geks. En positieve reactie op BV (had dat eigenlijk wel verwacht, maar je weet nooit ). Afspraak gemaakt voor echo. Heb alleen pech dat de echodag veranderd is. Was vroeger woensdag en nu maandag. Dus nu een weekje extra wachten omdat we maandag nog op verlengd weekend zijn. Mag nu op 14 juni. Zo, nu maar eens hard werken, want veel te doen voor we 2 weken vakantie hebben Fijne dag allemaal! Enne... er zijn gewoon alweer februari 2011 mama's
Heey dames, ik ben te moe om alles bij te lezen sorry. Vandaag naar de vk, volgens mij gaat het niet helemaal goed MvM was er vrijdag, die hebben toen een test gedaan. Die vond ik al zo licht Nou heb ik er vandaag weer een gedaan, en die is wel 4 keer zo licht als die van een week geleden
Zina, wat lijkt me dat verschikkelijk als je je zoveel zorgen maakt. Ik duim voor je dat de VK goed nieuws voor je heeft, weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen. Ik hoop ook voor alle meiden die zich zorgen maken, dat het meevalt en dat jullie snel wat meer zekerheid hebben. Wordt er af en toe wat naar van als ik het lees, weet niet zo goed hoe te reageren, durf bijna mijn eigen dingen niet te vertellen.
Ik word met de ochtend beroerder, moet gelijk na opstaan iets eten, anders gaat het echt niet goed. Ben beniewd hoe het deze week gaat met een vroege dienst (moet al om 6 uur op de fiets zitten dan). Vandaag via marktplaats positiebroeken gekocht bij iemand in mijn dorp. Ze passen goed, erg fijn om dat nu al te dragen, moet alleen nog een aantal lange shirts kopen die er overheen vallen, anders valt het zo op. ik heb het nog aan niemand vertelt (behalve mijn vriend dan natuurlijk, hahaha). Wil het graag zondag 13 juni doen, de dag voor onze 1e echo (en vakantie, we gaan gelijk na de echo weg). Ben heel benieuwd hoe mijn naaste omgeving reageert. Hebben jullie het al aan veel mensen verteltd Tot wanneer wachten jullie daarmee? DAt ik me zo opgezwollen voel maakt me soms wel wat angstig dat het een tweeling is. Mijn god zeg, tuurlijk zullen ze allebei even welkom zijn, geen twijfel over mogelijk, maar wow, dat verwacht je niet gelijk. Iemand hier ervaring mee, als je je na 7 weken al zo opgezwollen voelt, of met het hebben van een tweeling? Goed tot zover even voor nu. Ik ben erg benieuwd naar alle echos van vandaag, hoop allemaal goed nieuws! Ik hou het in de gaten, ben vrij vandaag, dus lekker de tijd voor.
@zina: Vervelend dat je je zoveel zorgen maakt. Hoop dat de vk je straks een beetje kan geruststellen. @inimienie: Ben al opgeblazen sinds 4 weken en een paar dagen. Maar heeft niks te maken met tweeling. Wat je nu ziet zijn je darmen. Zelfs als het een tweeling is, zijn ze nu zó klein dat ze geen enorme buik kunnen veroorzaken. Je darmen krijgen gewoon een zet door je groeiende baarmoeder. En je kan vocht vasthouden. Ik zeg niet dat je geen tweeling kán krijgen, maar daar zegt het formaat van je buik nu echt niks over
Ik hoop dat het idd meevalt dames. Ik voel me nu best beroerd van de misselijkheid, dus ik snap het ook niet zo.
@Zina: Er kunnen toch verschillende factoren zijn waarom een test opeens lichter is? Hoeft toch niet persé te betekenen dat het niet goed zit? Maar ik snap dat je je zorgen maakt. Fijn dat je vandaag bij de vk terecht kan. Hoe laat moet je er zijn? Sterkte en een dikke knuffel. @Iniminie: Ik voel mij ook al drie weken ofzo opgeblazen en dat is te zien ook. Vandaag zullen we het weten of het er misschien twee zijn. Ook al heeft het er misschien niks mee te maken, ik zou het wel leuk vinden! @Iris: Gaan jullie ergens naartoe in de vakantie of blijven jullie thuis?