Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Ze roepen me op wanneer ze er zijn, ze zijn namelijk maandag ergens anders. Ze komen alleen naar de praktijk voor spoedecho's e.d. Dus ze bellen me rond de middag hoe laat ik er moet zijn.
    Pff ga zo ff tv kijken, ff me gedachte op iets anders zetten.

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Pffff, wat spannend zeg.
    Als ik jou was zou ik inderdaad even iets anders doen dan op het forum zitten.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zina, er kunnen zoveel dingen zijn waarom je test zo licht is....maar hopelijk mag je snel voor een echo!

Anderen, sorry heb bijgelezen maar niet de puf.....probeer 2 topics bij te houden, maar het word een beetje teveel hahaha

Ik heb enkele pb's gekregen voor updates van de site. Ik zal ze even doorsturen of verwerken, ligt eraan hoe lang mijn dochtertje me op de laptop laat.....

Indien er mensen zijn met foto's van echo's stuur ze aub naar het email adres hieronder...dan kunnen wij ze op de site zetten!! leuk om te zien hoe ieders echo eruit ziet!!

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nou hier gevelt op de bank, dus rusten gaat wel goed komen. Mijn vader is met dezelfde verschijnselen nog steeds thuis.. heel erg Duizelig, hoofdpijn, koorts vlagen, koud/warm.

Colin heeft het ook , die is heel rustig en zit elke keer te spelen in plaats van lopen, komt bij me hangen en loopt wankelend door het huis.

Ik ga nu dus maar op ijn kont de trap af met hem en heel rustig de trap op. als het echt niet lukt kan ik mijn buuvrouw vragen of ze hem naar boven wil brengen..
    Dit is nl. niet zo'n goed combi met al lage bloeddruk

chantie: sterkte!!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Hoi allemaal! Ik ben net naar de vk geweest en ik heb een goede echo gehad! Dus ik ben helemaal blij! Ik lees vanavond weer bij.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    joepie muppet!!

7. nooatje

nooatje Niet meer actief

Heey Dames,

Zo een tijdje niet geweest. Heb ook niet alles bij kunnen lezen.
    Hoop voor alle meiden met bruinverlies dat het goed blijft gaan.
    Alles dames met een echo GENIETEN....
    Heb zelf nog steeds niet veel klachten alleen beetje moe.
    Wij wilden het met vaderdag 20 juni vertellen aan de naaste familie. Ik ben dan ongeveer 9 weken. Heb 23 Juni de eerste echo. Maar nu heb ik een vraagje word er gewoon gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie dan ben ik dus met vaderdag 9 weken, of kan het zijn met de echo dat je dus in weken teruggaat omdat het eitje later bevrucht is? Of houden ze gewoon de 1ste dag van je laatste menstuatie wel aan???

Groetjes Nooatje....

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    noaatje, je krijgt een echo om je termijn te bepalen.

Dus vaak gaan ze idd van die termijn dat de echo aangeeft, met in hun achterhoofd je laatste menstruatie.

Hier zou die vlieger niet opgaan met een cyclus van meer dan 35 dagen...en een lange aanloop...ik tel dus al verder dan ik werkelijk ben...en met een echo word dat gecorrigeerd!€

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat fijn Muppet!!

10. Dominique24

17 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik ben een weekendje weg geweest en zie dat ik veel berichten gemist heb. Ik heb de laatste paar pagina's gelezen. Ik hoop niet dat ik belangrijke dingen gemist heb.
    Zoals ik al zei ben ik een weekendje weg geweest; een verrassing van mijn vriendin. We zijn in Ijmuiden aan Zee geweest. Het was heerlijk. Even lekker tijd voor elkaar.
    Woensdag ga ik naar de gynaecologe. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden!

11. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Een prachtige echo gehad! Ons kleintje bewoog en had een mooie hartslag, die we zelfs al even mochten horen! Ik was al een dagje verder, dus zo even banner aanpassen. Mijn uitgerekende datum is nu 2 januari. Blij, heel blij!

12. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    gefeliciteerd Zen, en alle andere meiden met een positieve echo.

Krijg zo steeds meer zin in mijn eigen echo. Nog 14 daagjes wachten, maar goed, daar krijg je ook wat voor terug. Eerst maar eens wat leuks bedenken om het mijn ouders en schoonouders en zus te vertellen. Denk aan een kaartje met een leuke boodschap erop.

Nog ideeën?

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113

Wij hebben het nog niemand verteld maar omdat ik zo'n slechte eerste zwangerschap heb gehad en bij mij in de familie alle zwangerschappen eigenlijk drama's zijn met risico's voor moeders en kinderen, willen we weer wat langer wachten. We gaan met 14 wk op vakantie met mijn ouders en zus+haar gezin, misschien vertel ik ze het wel op Schiphol :D

Oh, en mijn schoonzusje heeft ook een tweeling en zij was ook zo ziek als de pest ;) En werd al snel dikker :D

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Hoe laat kan je naar de VK? Ik duim voor je, het lijkt me zo erg om zoveel zorgen te hebben, ik hoop dat de VK goed nieuws kan brengen.

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Goed nieuws! Lekker opgelucht neem ik aan?

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Wat een heerlijk nieuws, en fijn dat je toch een januari mama blijft ;)

17. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Zina, ik leef erg met je mee. Ik hoop op het allerbeste!!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wow zen wat een goed nieuws!

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Sorry voor mijn gekwoot ;) Ik heb een beetje haast want moet naar een bespreking maar wou nog even bijwerken, en dan krijg je snel getyp :D

@Noaatje, ze gaan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie, en dat is het aantal weken. De eerste twee weken krijg je dus cadeau, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. De termijnecho wordt gebruikt om de baby te meten en op basis daarvan, samen met je laatste menstruatie, kijken ze hoe ver je bent.

En nu ga ik werken!

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden de opa's en oma's een fotolijstje gegeven met een gedichtje erin:

je kunt mij nog niet horen
    en ook nog niet zien
    maar als alles goed gaat, word ik rond 8 januari 2011 geboren
    mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?

en dan een fotootje met de digitale CB test eronder

érg leuke reactie(s) op gekregen!

Deel Deze Pagina