Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Zen: Fijn dat alles goed was!
    Dus ze kunnen tot op de dag nauwkeurig zien hoe oud het embryo is? Ik ben benieuwd dan!

2. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ja, dat kunnen ze. Op basis van hoe groot de uk is (of zelfs bepaalde lichaamsdelen, dijbeen is een goeie indicator geloof ik - maar dat is pas bij latere echo's duidelijk). Zijn allemaal standaarden voor. Maar bij een volgende echo kan het zijn dat je weer een andere datum ziet, omdat babies natuurlijk niet helemaal braaf volgens het boekje groeien :D

En super, al die goeie echo's vandaag. Wil oo-oo-oo-ook :p

Oh wie vroeg het (moosey?) . We blijven lekker thuis dit jaar (zijn net verhuisd). Gaan alleen paar daagjes bij m'n moeder in een huurhuisje aan de Belgische kust zitten. En verder dagjes uit. Hopelijk is het mooi weer ;)

3. nooatje

nooatje Niet meer actief

mijn 1ste dag van mijn laatste menstruatie was 15 april we hebben tot aan 7 mei gemeenschap gehad met condoom, op 7 mei geen condoom gebruikt en daarna test gedaan en zwanger. Ik vind het een beetje moeilijk wanneer ik het nu kan gaan vertellen omdat ik dus eigenlijk korter zwanger ben. Want de 2 weken van 15 april tot aan 7 mei zullen na de echo er wel afgaan want toen is het dus zekers niet gebeurt..!
    Sorry hoor voor dit gedoe, maar wil het zo graag vertellen maar niet tevroeg. Is met 8 weken vertellen te vroeg?? Wat vinden jullie?
    Bedankt voor jullie antwoord alvast.

4. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meiden!
    Alles was goed :D de baby bewoog alle kanten op en me baarmoeder was groter dan normaal, daardoor heeft de baby veel ruimte om te bewegen. (of het zijn er 2 :p)

Volgende week kunnen we het hartje horen :)

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat fijn Zina!!!
    Heb je ook al een echo om te laten zien?!

6. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2446 muppie2504, 31 mei 2010
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
    sorry meiden, ik was er even niet..ben zooo ziek geweest, en heb nu eindelijk weer een goede dag..dus ben goed aan het eten, om aan te sterken, voor wat komen gaat..
    ben in een week 6 kilo afgevallen..pfff best veel! nu heb ik een aantal dingen dat me goed smaakt, appels, appelsap, cornflakes...dus jammie..

verder tja, we zijn nu 8 weken..nog 2 weken dan weer een echooo!! spannend

@nooatje, je moet gewoon vanaf 15 april rekenen..en dan 28 dagen cycles..
    dit komt er dan uit voor jouw...! uitgerekend 19 jan..nu 6 weken en 4 dagen..en die 2 eerdere weken zullen er nooit afgaan..die krijg je er gratis bij ;)

7. Zina

Zina Niet meer actief

Emmm... ja heb wel een fotootje mee gekregen, maar wel van een uitwendige echo.
    Dus er valt niet zoveel op te zien :p Maar ik maak ff een foto

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@noaatje: Je krijgt altijd de weken voor je eisprong "cadeau". Dus ze rekenen vanaf 15 april. Met de echo kan het dan nog gecorrigeerd worden.

@zina: Super dat alles goed was en dat je gerustgesteld bent.

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Meiden die kwaaltjes kunnen toch komen en gaan? Want ik heb nu weer 1.5 dag geen last gehad van bandenpijn. Me tepels zijn ook ietsje minder gevoelig, maar nog wel gevoelig... Heb gewoon zo onwijs weinig kwaaltjes dat het zo onwerkelijk is.

10. Zina

Zina Niet meer actief

Met trots mag ik aan jullie voorstellen:
    Onze inimieni beeb! :D (als jullie hem of haar kunnen zien :p)

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Zina: Ik snap niet zo goed dat ze niet altijd een inwendige echo maken. Ik ga er tenminste wel vanuit dat ik dat straks krijg...

@Marije: Bij mij wel hoor. Ben nu al twee dagen niet misselijk. Heb wel meer buikpijn. Wisselt heel erg!

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Jaaaaa! Ik zie het heeeeel goed. Wat gaaf!

13. Zina

Zina Niet meer actief

Lief he :D Ik ben echt apetrots! :D
    Me vriend schreeuwde door de het bedrijf ik wordt papa!!! Toen ik hem aan de lijn had hihi :D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zina wat gaaf!!!! leuk om zo een echofoto te hebben!
    ik hoop ook op een duidelijke morgen hihi.

leuk dat je man het zo door het bedrijf schreeuwt:p die was apetrots zeker hahah

15. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa, ik zie ook wat..!! super!

16. Zina

Zina Niet meer actief

Jaaa!! Me mannetje was ook heel erg blij!!! Nu wordt het voor hem ook een beetje tastbaar.

Was wel leuk om te zien, kindje ging alle kanten op :p Ik zei al tegen me vriend, dit wordt er een met ADHD haha :p

Volgende week hartje horen, heb er helemaal zin in!!!

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
  18. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat fijn Zina dat je helemaal bent gerustgesteld.
    En leuk dat je vriend helemaal blij was!

Ik ben aan het aftellen. Nog 2 uurtjes en dan is het zover.
    Mijn vriend mailde net vanaf zijn werk dat hij ook een beetje zenuwachtig is en die is normaal zo nuchter als iets.
    Maar dat komt denk ik omdat ik hem steeds mail hoe zenuwachtig ik ben haha!

19. Zina

Zina Niet meer actief

Spannend!!! :D Ik weet zeker dat die van jou ook goed is!!! :D

20. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    Hier een Januari 2010 mama! Genieten jullie allemaal van de zwangerschap want voordat je het weet heb je de kleine al in je armen! Kan niet geloven dat het alweer tijd is voor de januari 2011 mama's... Wat gaat de tijd toch snel!

Deel Deze Pagina