hallo allemaal, erg moeilijk om het hier bij te houden. Aardig wat dames hier en ook nog eens veel reacties... bijna niet te doen dus. Daarom dat ik niet op berichtjes op zich reageer, dat zou me nu te veel energie kosten en is ook bijna niet te doen. Vermoeidheid Las dat er aardig wat zijn met vermoeidheid. Ik doe de afgelopen 2 weken erg rustig aan en merk dat dat positief werkt op de vermoeidheid. Ben nu 's avonds nog wel eens in staat wat te ondernemen, als ik 's middags echt mijn rust neem. Wat dat betreft: lang leve het part-time werken! Buik/zwangerschapskleding Las dat er al aardig wat zijn die zwangerschapskleding gekocht hebben of ook al dragen. Hier is dat eigenlijk nog niet nodig. Merk wel dat 's avonds mn broeken wat strakker zitten, maar is op zich nog wel te doen. Mijn eerste aanschaf wordt denk ik nieuwe BH's. Had al een F-cup, maar wil niet weten wat ik nu heb..... Had gehoopt dat mn boobs niet zo hard zouden groeien. Ach ja, vriendje vind het niet zo erg moeders voor moeders Ook ik wist af van de ophaalperikelen. Afgelopen week 1e x de krat verwisseld en dat is goed gegaan. Heb me er al op ingesteld dat het wel eens mis kan gaan. Lang leve de schuur of de zolder dan, zet ik de kratjes daar wel neer. Ik hou maar voor ogen waarvoor ik het doe, en dat is dat ik andere dames het ook enorm gun om zwanger te mogen worden. Dat het dan wel eens mis gaat bij MvM..... ze doen wat ze kunnen begreep ik en ik wil niet dat uiteindelijk bv. de IVF-ers de dupe van worden. Hoop dan ook dat er meer dames hier gewoon doorzetten. Wij mogen immers in onze handjes knijpen dat het tot nu toe redelijk tot goed gaat met ons. Las ook een paar vervelende berichten van mensen, waarbij de zwangerschap niet goed is gegaan. Sterkte meiden! Neem de tijd om dit verlies te verwerken. Denk aan jullie. Hier gaat het voor de rest wel goed. Weinig kwaaltjes, behalve mn eetlust die erg wisselt (en avondeten is een ramp). Vooral aan het aftellen nu naar de eerste echo.
wat vinden jullie hiervan? Heb bij ons meisje nooit een wieg gehad...vanwege geen ruimte...maar nu kan het wel! we gaan kijken en misschien kopen! Marktplaats.nl > Prachtig baby wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
Ik ga zeker wel door met MvM vandaag zijn ze alsnog de flessen op wezen halen en kreeg 4 kratten terug nou ja zit ik voorlopig niet zonder
@Zina hoe kom je aan een voedselvergiftiging??? Ik kijk in mijn zwangerschap heel erg uit wat ik eet. Geen verse broodjes met groen e.d bij een bakker bart oid. want je weet niet hoe lang het al ligt. Verder eet ik geen broodje ei ergens, enz enz. Beetje overbezorg misschien maar dan voorkom ik een hoop ellende. Sterkte meis. @Danjay, hier ook al een paar dagen proberen te luisteren maar kan geen hartje horen, MAAR ik hoor de kleine wel wegzwemmen en buitelingen maken, echt druk baasje weer in mijn buik geloof ik. Moet er erg om lachen. Hier verder geen tijd om bij te lezen in mijn werkdagen, dus ik ga weer. Iederen met een goede echo, GEFELICITEERD, iederen die een VK of Echo krijgt, veel plezier! Ik ga donderdag naar de vk toe. EN MORGEN WORDT IK TANTE!!!! OPNIEUW!!!! EN NOG LEUKER, MIJN ZOONTJE WORDT GROTE NEEF!!!
Leuk hoor!!!! Hier het wiegje wat een familie stuk is van manlief. Hij heeft er 37 jaar geleden ook in gelegen, elke kind en kleinkind van schoonouders hebben er in gelegen, mijn zoontje dus ook, over 6 dagen mijn neefje, (ga er van uit dat het een jongentje is wat geboren wordt bij schoonzus) en dan over 7 maanden onze kleine spruit.
Zo mijn ouders weten er nu ook van.... Was aan de ene kant een beetje zenuwachtig. Ben natuurlijk net 23 en heb iets meer dan 2 jaar iets met mijn vriend. Ze waren eerst heel verbaasd en dachten dat we misschien eerst zouden trouwen en dan een kindje. Maar na het verbaasde toch heel veel blijdschap! Dus weer een last van mijn schouders! Alles duidelijk phieuw Zo lekker te bed! Ben beetje moe drukke dag gehad en morgen weer! Doegg lees binnenkort alles weer bij!
goedeavond meiden, even een kort berichtje van hier. mijn echo was super!!!!! de kleine was volop aan het bewegen en draaien waardoor wij zelf het hartje niet goed hebben kunnen zien maar de VK wel! alles was helemaal goed, ze denkt dat ik 5 dagen minder ver ben maar dat zien we dan wel met de termijnecho over 3 weekjes! ben helemaal opgelucht dat de kleine het goed doet en ga er nu lekker van dromen. meiden die vandaag ook goede echo hebben gehad: gefeliciteerd!!! leuk is dat he om je kleintje te zien, dan wordt het een stukje echter hihi. slaap lekker allemaal!!
Naomi, gefeliciteerd met je goede echo! En de andere meiden (namen even kwijt...) natuurlijk ook. Marije, fijn dat je ouders zo goed reageerden op het nieuws. Brademarie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben alweer even over de 30, maar dat voelt niet zo . Verder meld ik me voor 2,5 week af, want we gaan morgen op vakantie. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan met een kleintje (hij is nu bijna 11 maanden).
@Naomi: Wat fijn dat alles goed is! Leuk is dat dat ze zo bewegen. Ons kindje bewoog ook heel veel tijdens de echo. @Goofychick: Alvast gefeliciteerd met je neefje of nichtje! @Antares: Mijn schoonmoeder heeft ook nog een wieg waar zijzelf en al haar kinderen in hebben gelegen. Het is een hele mooie van riet. Wel heel laag maar voor de eerste paar maanden vind ik het wel iets hebben! @Marije: Wilden jullie altijd al graag vroeg kinderen? Wel fijn dat je nog zo lekker jong bent!
Goedemorgen allemaal! Zo, ik merk nu ook dat mijn zwangerschapskwaaltjes voor een groot deel samenhangen met hoeveel rust ik heb. L. was vanacht aan het spoken, en vanochtend heb ik steeds het idee dat ik moet overgeven zo misselijk! Bah, en vanmiddag nog een congres, kan ik ook moeilijk liggen te spugen Ik denk dat ik zo nog eventjes ga liggen, neem lekker de eerste paar uur vrij.
Goeiemorgen , Vanochtend gigantisch over m,n nek gegaan.. +Net even bloed laten prikken . En nu een kopje thee...... (gelukkig wilde buurman even op babyfoon passen ) Naomi , gefeliciteerd met je goeie echo ! (ik heb m vanmiddag om 16:15..... nog lang wachten....)
@emme, ik weet niet of je nog even komt kijken, maar heel fijne vakantie gewenst! Bah wij moeten nog wachten tot augustus.
zijn jullie ook zo vreselijk moe? straks hebben we de 2e echo (nav bruinverlies do en vrijdag) dus spannend! Mijn moeder komt zo deze kant op en zij gaat me me mee... net gedouched en even wat was weggevouwen en nu met een broodje op de bank, beetje bibbers.. denk dat mn bloeddruk/suiker gewoon ook schommelt momenteel waardoor ik me zo voel? nou gewoon makkie aan doen vandaag, morgn begint mn reeksje van 4 werkdagen (vroeg-laat-vroeg-laat).. ben benieuwd! eerst zo de echo om 12 uur!!!
Goeiemorgen meiden! Ben al lekker vrij! Vanavond nog een klatje, maar kan vanmiddag van het mooie weer genieten. Als het goed is krijg ik vanaag of morgen een 2e hands positiebroek binnen via mp. KAn hem nog niet aan hoor. Maar je kunt hem maar alvast in de kast hebben liggen, niet? Ik moet nog 3 weken tot de volgende echo.... vind dat wel lang hoor. Je weet helemaal niet wat er ondertussen in je buik gebeurd. Voral met zo weinig kwaaltjes. Gelukkig is de moeheid en honger nog volop aanwezig. Borsten al 2 dagen minder pijnlijk. Maar voel sinds gisteren mijn bm weer wat meer.
@Melmel: Veel plezier met je echo!! Hoe voel je je nu? @Brademarie: Ik ben eigenlijk over de ergste moeheid heen. Begin mij best goed te voelen. Ze zeggen ook dat je je rond de 3 maanden kunt voelen alsof je helemaal niet zwanger bent. Dat voelt nu wel een beetje zo! Wat spannend, een tweede echo. Geniet ervan, komt helemaal goed! Ik heb het net maar tegen mijn collega´s verteld. Ik heb vandaag mijn laatste werkdag en dan 5 weken vakantie. En aangezien ik een goede echo had, is de kans zo klein dat het nog misgaat. En als het toch misgaat, is de steun van collega´s fijn. Iedereen was door het dolle heen! Echt leuk!
Wow wat hebben er veel een goede echo gehad! Van harte gefeliciteerd allemaal! @nwe zwangeren Van harte gefeliciteerd en welkom! @Emme Hele fijne vakantie en tot over 2,5 week. @Brademarie Heel veel plezier met je echo. @Nemo Ik zie net dat je een vmk hebt gehad , heel veel sterkte meid! Dikke knuffel. @Zwangerschapskleding Sinds maandag heb ik mijn zwangerschapsbroek aan, weer een nieuwe mijlpaal. @Kwaaltjes Misselijkheid is hier gelukkig weer weg, maar misschien komt dat ook door de gemberpillen die ik 's morgens inneem. Verder heel erg last van obstipatie. Vandaag bij de ha geweest en nu iets voorgeschreven gekregen voor de hele zwangerschap. Ik hoop dat het werkt. Geniet allemaal van het mooie weer!