Thanks!!! Dacht het al, was zooooo'n mooie echo!!! Fijn hoor. Bedankt voor de felicitaties, we zijn er allemaal een beetje beduusd van dat het een meisje is.
@goofy: gefeliciteerd meid!!! leuk he zo een klein prulletje in de familie. mijn neefje is 1 week geleden geboren echt mega lief hihi. @moosey: hihi die van ons was 2,24 bijna even groot dus met 9 weken volgens hun
Goofy, gefeliciteerd met je nichtje! Prachtige echo's allemaal!! Welkom aan de nieuwelingen, Grace en nog 2 volgens mij... Zal in het vervolg beter opletten!
dankjulliewel meiden ! Ben zo trots als een pauw !! Naomi , dankjewel ! Jouwe was ook heel duidelijk vond ik ! (pssst je ticker loopt aardig wat voor )
ja klopt maar ik bedoel eigenlijk op hyves Goofy gefelicteerd met je nichtje!! melmel en naomi gefeliciteerd met jullie mooie echo's ik mag morgen!!
@melmel: hihi ik weet het maar dat is volgens mijn berekening en 9 weken volgens die van de VK. over 3 weken termijnecho dan weten we hoe ver ik echt ben, ze zei al dat het toch gokken is als het nog zo klein is.
naomi , Dan heb ik niks gezegt ! Leuk met + - - 12 weken de echo ! Dat worden echt mooie plaatjes , ze passen zo mooi in het scherm en alles zit er duidelijk op en aan ! Zal even een voorbeeldje showen van m,n dochter met ongv. 13 weken !
oww jah leuk!!! dan weet ik wat ik kan verwachten over een paar weekjes. heb mn banner wel aangepast hoor, want jou echo was veel duidelijker en de baby veel groter dus denk dat het wel kan kloppen dan dat ik 9.1 ben.
wow dat is al wel een wereld van verschil zeg!!! owwww nu kan ik niet meer wachten tot het zover is hahaha.
@Goofy Veel plezier bij de vk morgen! @Danjay Heel veel plezier bij je echo morgen! Wat een mooie echo's zie ik weer voorbij komen! Gefeliciteerd jullie goede echo's!
owwww dat is ook al heeeel anders zeg! echt al een baby om zo te zien. ik vond het bij mij nu al een kindje lijken maar dit is helemaal super hihi. ik zal ook tegen de 13 weken aanlopen aangezien we op vakantie gaan
ja dat verschil is echt heeeeel groot. wel super om te zien dat je kindje zoveel is gegroeid in zo een korte tijd hihi.
ja alweer 1 jaar!! dat gaat zeker hard! voor je het weet zit ze op school hihi. begint ze al wat te lopen?? ik weet dat mijn nichtje met 1 jaar al goed kon staan soms zelfs los en paar weekjes later liep ze rond hihi. dan is niets meer veilig in huis