Mama's ik heb een vraagje: mijn kleine eigenwijsje wil geen petje op met dit weer. Maar zoveel haar heeft hij ook nog niet, heeft wel wat maar niet echt een bos. Vind het een beetje gevaarlijk in de zon zo, hebben jullie nog tips???
Heb mijn meisje zo'n piratenachtig doekje omgedaan, en de hele tijd gezegd hoe mooi dat wel niet stond. Nu wil ze hem zelf steeds op en dan zegt ze: mooooooooi moooooooooi. Haha, nou, het is in elk geval gelukt! Voordeel van dit dingetje (van de Hema) is dat het geen stof/klep voor de ogen heeft, en dat vindt zij prettiger, dan vergeet ze op een gegeven moment ook dat ze 'em op heeft.
Wat leuk moosey! Ik ga morgen shoppen met mijn moeder, wat positiekleding halen en eens vanalles rondkijken. Hadden 1 jaar bijna geen contact en nu begint het langzaamaan weer. Maar nu ze weet dat ze eindelijk oma word is ze oooooooooooover enthousiast. hahahah En morgenvroeg ontbijten bij de ikea
Oh zo'n badana.......is wellicht een idee. Eigenwijs wil zijn zonnebril ook niet op.....maar mama's bril en papa's bril wel.....duhhh.....die grote van mij vindt hij helemaal super!!!! Van wie hij die eigenwijzigheid heeft....
Ik heb mijn ouders vanavond maar eens uitgenodigd voor een etentje. Groentesoepje vooraf en ik had zo'n trek in pannenkoeken en moest alleen eten dus ik dacht zonde om voor mij alleen te maken. Dus ouders maar opgebeld~! Jullie nog lekkere tips voor pannenkoeken?! Hier weer helemaal geen last van kwaaltjes gister nog wel een paar maar nu weer niets... @ Elif: Mijn ouders weten het nu 3 dagen en nu beginnen ze er echt aan te wennen en dus ook nog meer enthousiast! @mooie weer: Heeeerlijk ik zit in beetje in de zon met benen en buik, hoofd eruit anders wordt ik zo dizzy: komt denk ik door zwangerschap had er anders nooit zoveel last van! Laptopje op schoot , genieten!
Marije normaal wilde ik nog niks zeggen. Maar mijn man zei het omdat het misschien de zin goed zou maken na bijna 1 jaar geen contact
Oh jeetje, dus als ik het goed begrijp heb je een jaar geen contact gehad met je moeder? pff vervelende situatie!
Ja dat klopt. Hele moeilijke situaties dat we eigenlijk ff "rust" nodig hadden. Nu is ze dus weer heeeeeeeel ongerust terwijl ik werk bij een callcenter en er niks gebeurd is ze toch bang hihi.x xxx
Haha ik belde ook gister mijn moeder op, ineens ongerust terwijl ze dat nooit is.... maar nu ze HET weet! Moeders overbezorgdheid, dat zal vast niet overgaan! Ik ga eten maken. Kom vanavond nog wel even op de site kijken DOEI!
L. trekt ook alles er af, ik heb zo'n bandana die je vast kunt binden om het hoofd en die trek ik gewoon loei strak, dat blijft wel zitten.
@zon, je moet nu je zwanger bent wel oppassen met de zon. Je verbrand veel maar dan ook VEEL sneller, en zoals ik krijg ik heel gauw een zwngsch masker in mijn gezicht. Voor mij dus bijna geen zon, heel irritant maar het is niet anders. En ik kan niet zo goed tegen de warmte (wat heeft de natuur het toch mooi geregeld dat ik dus ook niet hoog zwanger ben in de zomer)
Brrrrr...........dinsdag komt nu met rasse schreden dichterbij.........ben met vlagen behoorlijk onzeker aan het worden terwijl ik alle symptomen heb. Zonet nog kotsmisselijk van een basilicum plantje en manlief heeft knoflook op (lees: die zit niet naast me nu)
Hier ook eentje die zo een zwangerschapsmasker krijgt, maar eerlijk gezegd interesseert met dat niet zo. Ik kreeg dat masker ook toen ik de pil slikte en het trekt zo weer weg. Uiteraard zit/lig ik niet uitgebreid in de zon, maar blijf er ook niet voor uit het zonnetje. We hebben trouwens vanavond onze kinderkamer gekocht via MP. Ben helemaal superblij, was precies wat ik zocht. Ik was nog helemaal niet van plan om zo vroeg de kinderkamer te kopen, maar liep er gewoon tegen aan. Leuk prijsje en nog om de hoek ook.
als je kindje niet zoveel haar heeft en niets op zijn/haar hoofd duldt, kan je het hoofdje in smeren met zonneCREME factor 50 + voor het GEZICHT. Geen spray , van spray op het gezicht verbrand je juist harder is nl. te dun voor het gezicht en vaak is gezicht te gevoelig. Gelukkig heeft ons eigenwijze mannetje veel haar, hij wil echt niets op zijn hoofd.
Goeiemorgen allemaal, Ik snap er niks van, ik heb helemaal geen symptomen van een zwangerschap. Had in het begin veel rommelende darmen en steekjes en plopjes maar nu heb ik niks meer. Ben niet misselijk en ook geen pijnlijke borsten. Heb van de week wel een keer beetje bruin slijm gehad maar dat is volgens mij niet zo erg zoal ik las opt internet?!! Als ik nog een test doe zou dat dan wel zin hebben want ook al zou het nu mis zijn dan kan die nog positief zijn ofniet?? Word er wel een beetje onzeker van... liefs nooatje in de zon hihi
@nooatje Een test heeft idd geen zin, zelfs als het mis zou zijn dan zal hij nog positief zijn. Ik ben al een stukje verder, maar ook ik heb bijna nergens last van gehad. Paar dagen misselijk geweest met 8 weken, wel nog steeds gevoelige borsten. Het is dat ik met de echo al een paar keer gezien heb dat het goed zit, want voel me echt niet zwanger ofzo. Wanneer mag jij voor echo?
Goeiemorgen! @Nooatje...Hier ook amper kwaaltjes hoor! Dus maak je daar niet teveel zorgen over. Elke keer bevestigde de echo dat zonder al te veel kwaaltjes ook alles goed was. Als je je echt vee zorgen maakt, gewoon de vk bellen maandag en vragen om een echo. Vinden ze vaak helemaal niet erg. @zonnecreme/zw masker: Ik smeer mijn gezicht in met factor 50 is inderdaad een dikke creme. Ik word toch al amper bruin en nu nog minder snel. Maar alles is beter dan een zw masker. Mocht die toch komen... pech gehad... heb mn best gedaan. @hier... zometeen boodschappen doen samen met mijn moeder. Cyntjeman en ik vieren morgen onze verjaardagen én als klapper op de vuurpijl vertellen we morgen het goeie nieuws Gisteren uit eten geweest en naar de film. Sex and the city... leuke film maar oh zo langdradig... 2,5 uur!!! zonder pauze. Was blij toen ik mijn bedje zag. Ik pas officieel 1 broek niet meer Nouja... met heul veul moeite wel. Maar mijn moeder vond dat ik hem maar niet meer aan moest doen Niet door mijn buikje, maar door de 1,5 kg die ik ben aangekomen (vreet bijna de hele dag door)
Hey Wen, Ik heb 23 juni mijn 1ste echo. Nou mischien dat ik volgende week misselijk word?? Heb toch liever wel wat symptomen dan helemaal niks...heb wel een beetje gevoelige tepels maar dat is ook alles..!? Bedankt voor je reactie
@cyntje78: denk je dat je het al kunt zien op een echo omdat ik nog maar 7 weken ben en 2 daagjes?? Mischien dat ik dan maar bel. Maargoed het stelt me al een beetje gerust dat jullie ook niet zoveel symptomen hebben. Wat leuk dat jullie het gaan vertellen super..veel succes. Wij willen het ook ongeveer met 9 weken vertellen. Op vaderdag gaan we het vertellen dus nog ff wachten.