Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Hoi Stephanie,

Darmkrampen horen er helemaal bij. Door je hormonen werken je darmen trager. Niets om je ongerust over te voelen.

Groetjes,
    Grace

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    YEEEAAAHHH, IK BEN SINDS VANMORGEN DE TROTSE TANTE VAN EEN NICHTJE!!!! :D:D

Zo dat moest er even uit. :D Verder ben ik zo ziek als een hond, dus helaas ben ik ook niet meegegaan naar het duiken. Verder maar even lekker rustig aan doen vandaag, reageer later verder.

Fijne zondag allemaal!

3. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    @SuusW: heel veel sterkte gewenst. Het moet een schok zijn om dit zo plotseling te horen te krijgen. Hopelijk kun je toch van je vakantie genieten.
    @Moosey: Fijne vakantie! (waarschijnlijk ben je al weg)
    @Liesben: Welkom en gefeliciteerd! Je verhaal komt een beetje met die van ons overeen. Bijna een jaar geleden hadden wij ook een miskraam. Het plan was om na deze maand naar de huisarts te stappen en nu gelukkig toch nog spontaan zwanger. Wat goed dat je naar MvM bent gestapt. Beetje stom, maar ik durf het niet aan, ben zo bang via hen te horen te krijgen dat de HCG waarde bijvoorbeeld niet goed stijgt en dat ik weer een miskraam ga krijgen(en dat terwijl ik weet hoe hard MvM nodig is).
    @Wen1975: Weer een tante erbij. Van harte gefeliciteerd!
    @Goofey: Weer zo'n lief schatje. Krijg zo'n zin om mijn eigen kindje in mijn handen te houden.
    @Noaatje: Ik herken die onzekerheid ook heel goed. Om dit moment zou ik zo graag willen dat ik elke dag misselijk was en boven de toiletpot hing, dat zou ik pas zien als een echt zwangerschapssymptoom. Nu heb ik eigenlijk alleen last van een ontzettende vermoeidheid, wat ook een symptoom is maar ook veel andere dingen kan betekenen. We moeten gewoon in onze handen knijpen dat we zo weinig last hebben.

Even een vraagje voor alleen. Ik ben ontzettend moe. Na drie uur werken ben ik helemaal op, maar dan moet ik nog ruim vijf uur. Zouden jullie al iets op het werk zeggen zodat ze wat meer begrip zullen hebben? (eigenlijk wil ik wachten tot de eerste echo).

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Wen gefeliciteerd met je nichtje!!! super leuk joh!
    Alleen jammer dat je ziek bent, beterschap!

Stephanie darmkrampen zijn idd heel normaal maar ook heel vervelend!

Goofy wat een heerlijk mannetje!! echt om op te vreten:D

Liesben gefeliciteerd en welkom!

Gisteren weer even het hartje gehoord met de angelsound, ik kan het nu steeds makkelijker vinden:) manlief heeft hem nu ook gehoord!

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ grace, ik probeer te wachten tot 12 weken om het op m'n werk te vertellen. Kreeg helaas vorige week al de vraag of ik soms zwanger was. Een dag werk kost me ook zoveel energie, kan dat niet verstoppen. Misschien dat ik het na de echo toch eerder vertel, alleen als er echt aanleiding toe is. Als er meer vragen komen dus. Heb geen zin om te liegen. Goede vrienden en rest vd familie mogen het al weten na de echo.

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    goofychick , wat een mooie foto !!!
    Hoe oud is je zoontje ?

Iedereen : Zwaaai

7. Tese

Tese Niet meer actief

Hey mensen, ik leef nog hoor! Ik lees alles mee maar ik hebvaak de puf niet om te reageren. Ik klets waarschijnlijk actief mee als de moeheid wat afzakt.

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @Stephanie Het kan behoorlijk lastig zijn. Ik kon de afgelopen 3 ook niet naar de wc en mijn darmen doen echt zeer. Tip.. Heel veel water drinken.
    @Wen1975 Van harte gefeliciteerd.

Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en ik zat toch goed, want ik was idd rond de 6 weken. Echo was helemaal top en het hartje klopte al....:D Helemaal happy. Dit is de tweede, maar het is weer net zo spannnend. Over 3 weken weer een echo..whaa spannend

9. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    @Wen1975 gefeliciteerd met je nichtje!!! Echt heel leuk! En beterschap voor jezelf.

@Liesben gefeliciteerd en welkom! En veel succes met je zwangerschap.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoontje is inmiddels bijna 17 maanden!!! Gaat zooooo snel!!!!
    Tis een lekker ding!!!

@Wen, gefeliciteerd!!!!!!!!!

Hier is het inmiddels tegen vieren en mijn misselijkheid komt weer boven, kan de klok erop gelijk zetten.

Krijgen zo bezoek dus geen tijd om verder te lezen. Nog 2 dagen, en dan echo!!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi iedereen,
    ben weer terug van vakantie. heerlijk gehad!
    ben wel echt zo moe en futloos, had gehoopt dat dat ondertussen beter zou zijn.

liesben, gefeliciteerd! wij hadden dat bij de vorige ook vlak voor de iui zwanger. en ik ben maar 2 jaar jonger.

stephanie, de kans dat het misgaat is ongeveer 15%. ik hou in mijn achterhoofd dat het mis kan gaan. vertel het alleen aan mensen met wie ik er ook over wil praten als het niet goed zou gaan. maar ik ben er niet de hele dag mee bezig. de kans dat het goed gaat is zo groot dat ik het zonde vind om niet gewoon te genieten. en hier ook veel last van mijn darmen. hier helpt een kruik en lekker ontspannen in bad.

theeleut, lastig als je niet helemaal op 1 lijn zit qua opvoeding. hier ook soms zoeken hoor. veel over praten idd. wij geven onze dochter geen tik. ik vind dat we een voorbeeldfunctie hebben en zij mag ook niet slaan. ik wil graag dat ze leert om met praten te uiten dat ze boos is, dus dat doen wij ook voor.

12. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ging net naar het toilet en zoals iedereen denk ik direct doet is in je onderbroek kijken of alles nog oke is!!? Nou ik schrok me dood, had behoorlijk wat bruinverlies het was dus wel bruin maar best wel veel. Paar dagen geleden had ik al een beetje. Toen dacht ik dus dat het niet erg was maar nu???? Weten jullie hier meer over...?:(

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ noaatje, bruin verlies is geen slecht teken! rood en krampen is een slecht teken. Zolang je dat niet hebt geen zorgen maken. Uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan! Er zij veel meiden die bruinverlies hebben en toch een gezond kindje op de wereld zetten. Succes!!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Noaatje, zijn heel veel mensen die bruinverlies hebben. Lijkt nu ook meer omdat, althans ik, soms best veel afscheiding heb. En als dat mengt met elkaar (wat een praat weer) dan lijkt het natuurlijk best veel. Geen zorgen maken, en als je je wel zorgen maakt, even bellen met VK of gyn.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vriendinnetje die een week later is uitgerekend voor haar tweede is net langs geweest met gezin, kreeg nog een verlaat verjaardagscadeau, helemaal leuk, dagboek van de zwangerschap van Anna Edges. Echt super, want zat er vanochtend nog aan te denken.

Nog 34,5 uur en dan mijn echo, ja ik tel af.....hahahaha nee zat net op de klok te kijken, dacht: leuk weetje.

(wilde mijn directrice het deze week gaan vertellen maar dat gaan waarschijnlijk niet eens lukken....zucht.....misschien woensdag maar dan moet ik mijn klas ff in de steek laten)

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, hoe is het hier? ik ben de allerlaatste dag van jan uitgerekend, zoals het dr nu nog uitziet. de kwaaltjes beginnen langzaamaan toch te komen, al dacht ik er mooi onderruit te komen;)
    maar ja het hoort erbij..

17. Tese

Tese Niet meer actief

Noaatje maak je geen zorgen meis! Alleen helderrood verlies in combinatie met hevige krampen is reden om je zorgen te maken. Makkelijk gezegd ik weet het en als ikhet had was ik ook bang hoor! Gewoon even je vk bellen morgen en als je je erg zorgen maakt even vragen om een echo.

18. Tese

Tese Niet meer actief

Welkom Michele!!

19. Tese

Tese Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!
    Bah wat heb ik slecht geslapen zeg! Ik had hele rusteloze benen. Ben ook zo moe als een hond nu en dat gaat eigenlijk niet samen met een dreumes die van alles wil.
    Gisteren heb ik ook voor het eerst sex aangedurfd. Was manlief heel blij mee hahaha! Vorige zwangerschap had ik bloedverlies na sex en ik had geen zin om me dit keer zorgen te maken dus had ik het even afgezworen. Maar op een gegeven moment krijg je toch zin hè.....

20. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Goofy, leuke foto van je ventje en zo grappig, dat is nou PRECIES dat piratending dat die van mij ook heeft en waarover ik schreef!

Stephanie: Ik heb ook last van mijn darmen. Zo irritant, het loopt gewoon niet meer goed door… Ga denk ik maar wat lactulose halen bij de apotheek, dat hielp bij mijn vorige zwangerschap heel goed.

Wen1975: Gefeliciteerd met je nichtje!!

Verder hier toch maar een afspraak gemaakt voor een extra echo. Niet echt reden voor ongerustheid, maar zit nu in de week waarin het de vorige keer fout ging, dus ik vind het toch wel heel fijn om die mijlpaal te bereiken en dan hopelijk te zien dat alles goed gaat. Ik kan zaterdag terecht.

Deel Deze Pagina