@Appie en Yda Ik heb jullie al een tijdje niet gezien, maar veel plezier vandaag bij de VK. @Nwe Van harte gefeliciteerd en welkom! @nooatje Bruin verlies hoeft idd niet slecht te zijn, bij twijfel gewoon je vk bellen. @Goofy Wat lief dat je dat dagboek hebt gekregen. Ik heb hem ook liggen, maar durfde hem nog niet in te vullen omdat het de vorige keer mis was gegaan. @Zen Spannend nog een paar daagjes en zie je de kleine. Kan me wel voorstellen dat je nu extra gespannen bent. Ik had het ook op de dag dat ik precies 6 weken was. @Muppet Balen dat je je zo moe voelt, ik hoop dat het snel over is. @lauwie Welkom terug van vakantie! @ego Gisteravond bij mijn nichtje geweest, I'm in love. Wat een schatje is dat zeg. Verder ben ik vandaag nog zieker dan gister dus ben lekker thuis gebleven. Ik ben strontverkouden sinds 1,5 jaar, koorts en mijn stem doet ook erg raar. Ga zo weer lekker mijn mandje in.
Nou heb net de vk gebeld en mag 14 juni al komen voor een echo dus nog 1 weekje wachten. Wel fijn dat het kon. Heb op dit moment geen bruin meer. Heeeeel erg bedankt voor jullie lieve reacties en ik hou jullie op de hoogte. Genietse...liefs
hier druk bezg met een ziek mannetje. zaterdag middag had hij al wat koorts, dacht dat het reacie op zijn prikken was. Maar zondag werd hij wakker met een rood opgezet piemeltje,dus naar huisartsen post daar zalf gehad, maar vanochtend was het nog erger en naar eigen ha geweest en die heeft antibiotica en antibiotica zalf voorgeschreven. nu moet het met 2 dagen al bijna weg gaan, zo zielig hij heeft er erg veel pijn van. Het schijnt veel vaker voor te komen, omdat het voorhuidje begint los te laten na verkleeft te zijn als baby komt er dan een bacterie bij en dan krijg je en ontsteking. mijn lijf doet z'n best, maar blijf erg moe en duizelig heb nu bandenpijn.. jammer joh dacht heb al zo'n giga buik dus dat zal ook wel minder zijn nou niet dus. ik zou vandaag moeten werken , maar ben niet gegaan vanwege colin en moet zeggen dat vind ik helemaal niet erg.. Bleh wat trekt dat een wissel vrijdag gewerkt, zaterdag wel rustig gedaan , maar ja je ontvangt mensen toch en loopt wel wat.. tot een uur 19.00 toen werd ik door mijn moeder en man onverbiddelijk op een stoel gestuurd..gister en vandaag met colin in de weer. joh benik blij dat ik morgen ook lekker vrij ben en mijn schoonmaakster komt dan voor 4 uur. boven hoeft niet heeft ze vorige week gedaan dus kan ze lekker beneden goed doen.
Hoi allemaal! Even snel een oge berichtje voordat ik mijn ouder telefoon ga zoeken... de mijne is gisteren kapot gevallen en doet het niet meer Gisteren feest gehad hier en iedereen is nu op de hoogte Helaas liep het feestje af met hele dikke hormoontranen Ging eigenlijk nergens over, maar ik was zó moe en cyntjeman wilde voor iedereen friet halen terwijl ik eigenlijk wilde dat iedereen naar huis zou gaan. Toen mijn schoonzusje vroeg of ik moe was omdat ik wit zag barstte ik in tranen uit! Ohhh.... dat was de eerste keer en ik kon gewoon niet stoppen met huilen... die eerste hormoontranen zijn echt erg Verders alles goed hier! Nu snel op zoek naar mijn oude mobiel want ben nu niet bereikbaar....
en cyntje je telefoon gevonden? erg he als je even niet bereikbaar bent.. hihi gsm tijdperk Mimi wat zielig voor je mannetje.. merk je al dat de medicijnen al wat aanslaan nu? noaatje ik had ook bruinverlies een paar x, de schrik zit er dan gelijk goed in he ik kreeg ook mijn echo bij de verloskundige daarom een weekje eerder en gelukkig bleek alles in orde! wen gefeliciteerd met je nichtje! hoe heet ze? goofy hoeveel uur nog tot je echo ook alweer hihi dr zijn weer een heel aantal uurtjes voorbij inmiddels Ik heb morgen ook weer een echo, dit x bij de gyn.. ben benieuwd! Verder krijg ik al een buikje, ben al in cm's toegenomen (omvang) en ook op de weegschaal merk ik het die schiet ook wat hoger uit merk ook echt dat ik moet blijven eten om niet misselijk te worden en soms heb ik echt suikerdippies, morgen afspraak bij de internist en zal dit ook gelijk aankaarten. Mn boobies zijn ook flink gegroeid en die doen een stuk meer pijn. Eerst waren het alleen erg gevoelige tepels nu is mn hele borst een no touch zone hihi op marktplaats hebben we toevallig onze babykamer gevonden die we in de winkel wilden kopen, alleen nu 3 maanden oud en nog niet eens de helft van de prijs! zaterdag gaan we even een kijkje nemen! Nou ik ga denk even een dutje doen.. ps: wat is het stil op ons forum... wel makkelijker bij te lezen hihi xxx fijne dag verders en tot later!
@brademarie ja het is idd erg stil hier... Oooh leuk dat je morgen weer een echo hebt spannend! Wat leuk dat jullie een kamertje hebben gevonden. Dus jij hebt ook bruinverlies gehad? Met hoeveel weken heb je toen de echo gehad dan? En zag je toen al een hartje kloppen? Kun je het ook al horen met 8 weken?? Ben je ook nog in het aantal weken terug gezet doordat je minder ver was dan je dacht??
de 1e echo hadden we bij de gyn met 7 weken en 2 dagen de 2e echo hadden we 8 weken en 4 dagen de dagen zijn nog lastig inschatten op de echo ivm met het opmeten dat zo lastig gaaten kan je er makkelijk 1 of 2 dagen zomaar naast zitten. Maar we hebben mijn eisprong gespot met de ovutesten en daaruit konden we onze berekening maken aangezien mijn cyclussen bijzonder onregelmatig en bijna dubbelzo lang zijn dan normaal. Daarom zouden we ook gaan starten bij de gyn met hormonen.. en toen was het ineens niet meer nodig, dus dit is echt ons kleine wondertje. hartje gehoord hebben we nog niet, maar wel zien kloppen op de echo's. Ik vroeg vorige week wel of het mogelijk was om het te horen tijdens de echo, maar de verloskundige zei dat ze da in dit stadium nog erg moeilijk te laten horen is, wie weet kan het morgen wel bij de gyn? spannend!
@brademarie: nou spannend dan morgen, ben ik benieuwd of je het hartje morgen ook kunt horen. Heel veel succes.
Net de eerste echo gehad, pfffffffff. Geen hartje gezien. Ongeveer 7 en halve week. Heb er een slecht gevoel over. Ook al zei de vk dat het aan hun apparatuur kon liggen dat er geen hartje te zien was en wilde ze geen van beide kanten op uitsluitsel geven. Morgen kan ik naar een prenataal centrum om een nieuwe en evt. inwendige echo te laten maken. Ik heb echt geen geduld en ben zo bang dat het niet goed zit. Ik heb ovu testen gebruikt en zit er echt geen week naast. Belt oma ook nog meteen op. Geef telefoon aan vriend en laat blijken dat ik er even niet op zit te wachten. Krijg ik haar toch aan de lijn. Irritant. Sorry voor echo berichtje. Moest het ff kwijt.
@Silsa, pfff moeilijk hoor, maar begrijp ik nou dat je geeninwendige echo hebt gehad? Volgens mij kan je niet zonder inwendige echo een hartje zien. Of heb ik het mis dames??? Lekker een inwendige echo laten maken, daar bij het centrum even zeggen ook. Enne....niks om bang voor te zijn, doet echt GEEN pijn!
Hey silsa wat vervelend om te horen. Maar ik krijg volgende week ook een echo en die werd ook inwendig gedaan zeiden ze omdat er anders nog bijna niks of weinig te zien zou zijn. Dus hou moed. Succes morgen liefs.
silsa, wat balen! duim voor een goede echo morgen. kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in telefoontjes. jammer dat je vriend dat niet doorhad. dikke knuffel meis! wen, bedankt! michele, gefeliciteerd!
@Brademarie Veel plezier met je echo morgen! En mijn nichtje heet Amber. Wat betreft het hartje horen bij echo, in het zkh doen ze dat bewust niet als je nog niet zo ver bent aangezien ze niet zeker weten wat die extra stralingen kunnen aanrichten bij de kleine. @Silsa Getver, ik hoop dat ze morgen bij de inwendige echo wel een hartje zien kloppen. @Goofy Bij mij zagen ze met de uitwendige echo wel alles duidelijk, ook het hartje. Was zelfs iets minder ver dan Silsa, dus ik durf daar niet op te gokken. Maar wel dat vk minder goede apparatuur hebben, daar kan het absoluut aan liggen. Jij trouwens ook veel plezier morgen met je echo. Het is hier idd redelijk stil, mis ook een aantal mensen die hier normaal wel regelmatig kwamen zoals Zina en Naomie. Ik hoop maar dat alles goed gaat met iedereen.
Silsa, houd hoop hoor, mijn vriendin heeft hetzefde gehad en later alsnog een mooi kloppend hartje, kindje lag nog achter het schaambeen verstopt. Succes morgen, ik duim voor je. Hier zo de nachtdienst in. moet 4 nachten achter elkaar en zie er als een blok tegenop. Heb altijd al moeite met nachten, last van de maag koud ed. Zal nu wel erger zijn omdat ik opp en af al zo misselijk ben. Maar goed, even doorzetten
@theeleut Sterkte met je nachtdiensten, ik hoop dat het gaat. Ow ja, vanavond zijn we bij het kamertje wezen kijken en die zag er perfect uit. Dus a.s. zaterdag gaan we het kamertje ophalen. Die hoeven we niet meer te zoeken in ieder geval. Ik kruip weer lekker onder de wol. Fijne avond allemaal!
haai lieve allemaal silsa wat schrikken zeg, ik hoop dat je morgen toch een mooi hartje ziet kloppen met de inwendige echo.. mijn duimen draaien voor je! wen: leuke naam amber! hebben jullie zelf al leuke namen op het oog? wij hebben al een leuke jongensnaam, maar meisjesnamen vind ik zoooo moeilijk! Heb je foto's van jullie kamertje? leuk leuk! wij gaan zaterdag kijken naar een kamertje, deze hadden we gezien bij de babydump en stomtoevallig doet iemand hem in de verkoop omdat ze deze tijdelijk hadden gekocht ivm de o zo lange levertijd van hun droomkamer van 1 of ander duurmerk.. dus nu voor de helft van de prijs voor ons als we over gaan tot kopen, zaterdag gaan we kijken! Belt mijn vader begin vd avond op om te vragen of hij langs mocht komen? gisteren was hij geweest met zijn vriendin en hij komt nooit dagelijks langs dus ik vroeg al of er soms iemand was overleden hihi erg he? 8) nou hij kwam dus en vroeg of wij het leuk vonden als we het kamertje van hem en zijn vriendin kado kregen?! Uhhh ja natuurlijk echt lief... O ja en ik had vernomen in een ander topic dat Zina heel beroerd is, erg misselijk de hele dag door en dat ze daarom niet zo veel online is, van lezen wordt ze nog misselijker... Zina mocht je toch af en toe meelezen... beterschap!!! Hopelijk voel je je gauw weer iets beter en kun je volop gaan genieten van de zwangerschap!