Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ongie moet worden dus ik ben fanatiek aan het broekloeren.

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland

Waar komt dat gevoel vandaan dan?? heb je krampjes of zo?

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @ Muppet: Ik doe het ook nog wel, al heb ik wel het gevoel dat het goed zit. Heb nu helemaal geen klachten en als ik ongesteld moet worden heb ik buikpijn. Die krampen van gisteren voelde heel anders. Meer als darmen die in staking waren.
    Maar was je bij je eerste kindje ook zo onzeker??!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Waarom heb je dat gevoel? Ik hoop dat je ongi wegblijft hoor. Overigens blijf je dat doen hoor, althans ik wel....:D

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #265 Wen1975, 1 mei 2010
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
    Januari 2011 Mama's:

28 december
    Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen
    29 december
    Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje
    1 januari
    Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje
    Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen
    Subke - 2e kindje - ? - zkh - ?
    2 januari
    Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen
    Ingie - 2e kindje -
    Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen
    3 januari
    Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje
    4 januari
    Danielle2911 - 1e kindje
    IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee
    5 januari
    miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen
    6 januari
    Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen
    Fairytale -
    8 januari
    JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels..
    Moosey - 1e kindje - BV- zkh - geen idee, volgens pendels jongen

Afspraken:

3 mei
    Goofychick HcG prikken
    4 mei
    Wen1975 - 1e echo
    11 mei
    Goofychick - 1e echo
    12 mei
    missyf - 1e echo
    25 mei
    Ingie - Intake vk
    Wen1975 - Intake vk
    1 juni
    Naomi123 - Intake vk en 1e echo

Zo het lijstje er even weer bijgehaald.;)

6. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hallo allemaal!

Ook hier een januari 2011 mama! Na een 2e IVF behandeling eindelijk zwanger! JOEPIE!!! De uitgerekende datum is 4 januari 2011. Geweldig dat ik nu ook bij de categorie 'zwangeren' hoor.

Groetjes Danielle

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Danielle Van harte gefeliciteerd en welkom! :) Ik kon het lijstje hierboven nog aanpassen, dus je staat erbij.;)

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Danielle gefeliciteerd nogmaals en welkom bij de januari mama's!

Ik ben echt testverslaafd geloof ik net nog even een digitale gedaan:)

Oja broekloeren doe ik trouwens ook regelmatig hoor, net nog een paar felle steken gehad, dat was niet fijn... dan knijp je hem toch wel even...

9. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    danielle welkom en van harte gefeliciteerd.

ook ik doe nog broekloeren hahahhhahha

10. Tese

Tese Niet meer actief

@ danielle: geeliciteerd meid en welkom!

Ja ik was bij mijn vorige zwangerschap ook zo onzeker. Ik besef nog niet dat ik zwanger ben en durf er ook nog niet teveel over te fantaseren. Mijn officiële nod is aankomende woensdag dus misschien als ik dat punt voorbij ben dat ik wat zekerder ben.

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi danielle, gefeliciteerd! geweldig dat je zwanger bent! heeft het lang geduurd of was er een andere reden voor ivf? (als je het er niet over wilt hebben, is natuurlijk ook prima!)

goofychick, mijn dochter is 2 jaar en 4 maanden als de baby geboren wordt. ik koop geen nieuwe comode, wel een kastje en over een bedje twijfel ik. als de baby een maand of 2 is (en een maand later niet meer in de wieg past) overleg ik met haar of de baby haar bed mag en zij een groot bed krijgt of dat we een ledikantje voor de baby erbij kopen.

ik twijfel over een kinderwagen. vind die meerijplankjes een drama, maar twijfel of een duowagen wel nodig is. iemand tips?

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik heb destijds een duowagen (2e hands) gekocht maar heb hem denk ik 3x gebruikt maar ik moet erbij zeggen dat ik in het buitengebied woon dus sowieso weinig met kinderwagens op pad ben geweest.

13. Tese

Tese Niet meer actief

Ik twijfel ook nog over een duowagen. Maar dat zien we op het laatst wel. We kopen em dan toch via marktplaats.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik woon in het centrum van de stad. tot een maand of 9 kun je natuurlijk ook niet met je baby op de fiets, dus doe ik alles lopend.
    twijfel trouwens ook over een bakfiets. maar allebei is ook weer overdreven.
    heb gelukkig nog even om er over na te denken :D. al zag ik wel een leuke aanbieding voor een bakfiets..

hebben jullie je al aangemeld voor moeders voor moeders?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @danielle: welkon en super gefeliciteerd met je zwangerschap!!

meiden dat broekloeren doe ik ook nog hihihi echt erg en ben ook super test verslaafd! heb nog 1 test liggen en dat is echt de allller laatste die ik doe heb ik beloofd:p

hier gisteren weer eens geknuffeld met mn ventje, vond het erg eng en mn vriend ook hahah. gelukkig alles goed gegaan maar om nou te zeggen fijn nou nee.
    het is allemaal extra gevoelig :p
    mn vriend zei al: je hebt ukkie toch wel verteld dat hij de andere kant op moet kijken he haah.

@lauwie: nee heb me niet aangemeld voor MvM, denk ook niet dat ik het ga doen. zou het op zich graag willen maar als ik mijn plas op moet vangen kan ik niet uitplassen wat resulteert in de hele dag naar de wc rennen hihi dus ik begin er niet aan.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Gefeliciteerd Danielle en welkom hier!

@Moeders voor moeders, nee ik meld me deze keer niet aan, vorige keer wel gedaan maar niet afgemaakt omdat ik kotsmisselijk werd van de geur van die flessen er de hele dag ziek van was. Veel voor het goede doel maar als ik me de hele dag er niet lekker door voel is het ook niet goed voor mij (en mijn kleine in mijn buik)

@Duowagen ook hier de bekende twijfels, waarschijlijk toch een meerij plankje. Hoewel hij vandaag voor het eerst in het dorp heeft gelopen, er gaat een wereld voor hem open hahahaha.....en hij dook direct de meisjeskleding afd op. En had al een jurkje in zijn handen......teken????

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Naomi, hier ook testverslaafd, vanochtend zo onzeker opeens.....ik had nog een dipstick van senstest liggen, nou voordat het stickie volgezogen was was de streep er al hahahahahahaha............oh mennnn wat erg!!!
    Morgen bloed prikken, laatste keer, dan door naar een weekje weg.....ohhhhh als ik mijn vriendin op plaats van bestemming zie ga ik echt janken, weet ik nu al!!!!!! Ze heeft zoooo met me meegeleefd elke ronde, en me zo bijgestaan in de spannende dagen rondom het bloedverlies.....en dan dan.......in het weekend mijn moeder vertellen die is dan over en afh of we de kamer leeg hebben mijn schoonouders.........
    EN DAN ECHO!!!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goofy erg he dat testen hihi. ik had gisteren middag op de middag met een ini mini plasje een kv test gedaan en idd voordat de controlestreep kon komen stond er al een vette streep hihi. ook veel donkerder als de Cstreep!!
    nog 1 test voor over paar dagen of week en dan kap ik ermee en moet ik er echt van gaan genieten.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou meiden hier mijn 1e buikfoto van 5 weekjes zwangerschap!
    ik weet het het zijn mn darmen:p

niet op de vetrol erboven letten die groeit helaas mee :(

20. Tese

Tese Niet meer actief

Naomi ik zal mijn buik maar niet laten zien, dan weet je pas wat verrollen zijn! ;) ik ben ook testverslaafd hoor! Morgen m'n eerste cb+ test. Ik hoop op een mooie uitslag:)

Moeders voor moeders: ik ga dit keer weer meedoen, ik vind het een kleine moeite. Ik heb dan ook makkelijk praten aangezien ik de vorige keer Nergens last van had. Maar eerst maar eens tot woensdag wachten, dan ga ik wel bellen.

Goofychick: heel veel plezier volgende week!

Deel Deze Pagina