Januari 2011 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Wen1975, Apr 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes ermee! Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag de 23e.

Wij doen de testen niet. Alleen straks de 20weken-echo;)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Silsa.... Hoe is het gegaan met de echo??

@Nekplooimeting... Wij kiezen er voor het niet te doen. Het is een kansberekening waardoor je eigenlijk nog maar weinig weet. En waardoor je misschien de rest van je zwangerschap spanningen hebt.

@hier... net bij Prenatal geweest en daar stond een showmodel Mutsy Transporter in de aanbieding. We hebben deze een paar weken geleden ook uitgeprobeerd in een andere zaak. We vonden hem toen erg fijn dus heb deze bij de Prenatal weg laten zetten zodat ik vanavond met Cyntjeman kan overleggen.
    Maar nu twijfel ik dus.... Ik denk dat ik eerst de volgende echo af wacht (11.6 weken) Aanbiedingen komen er nog genoeg dacht ik zo.

Oh, en ik heb bij de C&A (gewone dames afdeling) 3 t-shirtjes gekocht á € 4,50 per stuk! Deze zijn vrij lang en leek me wel handig voor straks in de zwangerschap. Heb alleen mn eigen maat genomen dus achteraf gezien misschien niet zo handig (ben nu al 1,5 kg aangekomen :D) Had beter een maatje groter kunnen nemen... ach ja...

3. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig he, als je nu al leuke aanbiedingen ziet;) Maar zoals je zegt...er komen er vast nog wel meer. Vind het nog best wel vroeg hoor, om nu al zulke grote aankopen te doen eigenlijk.

Inderdaad handig wat langere shirtjes...en nog een leuke prijs ook:) Ik heb van de week inderdaad een gewoon rokje gekocht. Maar het heeft een elastieken band die lekker meerekt, dus kan ik voorlopig nog mooi aan. Ideaal;)

4. silsa

silsa Bekend lid

Sep 21, 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Helaas geen goed nieuws hier. Kom afscheid nemen. Is nu wachten op de miskraam.

Fijne zwangerschap!

5. nooatje

nooatje Niet meer actief

Neeeeee silsa wat vind ik dit erg voor je. Ik heb de hele middag op je bericht gewacht en had zo'n goede hoop voor je.
    Kan het zo niet geloven...wens je heel veel sterkte meid.
    Dikke knuffel nooatje

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid....wat een tegenslag zeg! Sterkte ermee!!!!!

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    1,091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Silsa wat vreselijk voor jullie :(

heel veel sterkte en kracht....

8. brademarie

brademarie Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    1,091
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(ik lees nu ook net van karin haar slechte echo.. :(
    karin ook jij heel veel sterkte en kracht...

pff....

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    O nee.... :( meisje toch... Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven... Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Ik weet hoe het is.... *dikke knuf*

10. Stephanie

Stephanie Lid

Jun 3, 2010
    5
    0
    0
    @ wen1975
    Ik krijg dan waarscheinlijk wel een echo, maar dat is alleen omdat mijn vriend er dan voor het eerst bij is, hij zit veel in het buitenland. Maar we krijgen denk ik tijd om erover na tedenken of je dat soort dingen wil laten testen?

A.s. maandag heb ik een echo ( zonder mijn vriend :( ) Dan ben ik 7 weken en 2 dagen denken jullie dat ze dan al iets kunnen zien?

@Silsa. Wat verschrikkelijk nieuws heb je gekregen Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Liefs, Stephanie

11. Zen

Zen Actief lid

Apr 16, 2008
    292
    0
    0
    Silsa, wat vreselijk. Ook ik weet helaas precies hoe je je voelt en leef erg met je mee. Sterkte.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jazeker kunnen ze dan wat zien :D Met 7 weken zien ze ook al het hartje kloppen. Je krijgt als het goed is wel een inwendige echo. Het is nog te vroeg voor een uitwendige

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    1,091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het bijna lastig om te zegge dat de echo bij ons weer goed was, maar een beetje goed nieuws hebben we ook nodig met zijn allen!

Het hartje klopte mooi en stevig en vorige week was ons ukje 1.8cm en vandaag, 6 dagen later 2,7 cm en kwam uit op 9 weken en 4 dagen daarmee. Dus klopt allemaal netjes.
    Dit x duidelijk beeld uitwendig, ondanks al mijn littekenweefsel in de buik, dus dat vond ik ook erg fijn! Er is bloed afgenomen en urine ingeleverd en blijf ook definitief onder controle in het ziekenhuis. Mag ook gewoon naar de verloskundige blijven gaan voor de standaard controles, is ook leuk natuurlijk! Volgende week hebben we een afspraak staan om het te hebben over de combinatietest, omdat we gewoon niet weten wat we nu precies willen doen.. lastig! Ik werk zelf in de verst. geh. zorg, misschien dat ik het daarom extra lastig vind...? anyway... vooralsnog gaat het allemaal netjes en ben er zo onwijs dankbaar voor... zeker na het lezen van al die verdrietige berichtjes..

liefs,
    Linda

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Brademarie... fijn dat je echo goed was!! Inderdaad... goed nieuws hebben we hier ook nodig! Net zo goed als dat iedereen hier met hun zorgen, vragen en verdriet terrecht kan.

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    1,091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een fotootje van de echo, is niet super duidelijk helaas, maar wil hem toch even showen...

16. Zen

Zen Actief lid

Apr 16, 2008
    292
    0
    0
    Gefeliciteerd Brademarie, van harte. En jaaaa!!!! We hebben juist ook goed nieuws nodig!

17. nooatje

nooatje Niet meer actief

@brademarie: Gefeliciteerd met je mooie echo...super leuk
    Mooie foto ook hihi..

18. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Brademarie gefeliciteerd met je prachtige echo!

Silsa en karin heel veel sterkte meiden :(

Goofy hoe was je echo??

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    @silsa Jeetje meid, wat een verschrikkelijk bericht. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel!

@Brademarie Gefeliciteerd met je goede echo! We konden idd wel even goed nieuws gebruiken hier.

@Goofy Hoe was jouw echo?

@nooatje Hoe gaat het nu met je?

Zo wij zijn bij de gyn geweest, dat stelde eigenlijk niet veel voor en daarna bloed geprikt. Ach was dit keer maar 1 buisje, piece of cake dus. :D

Fijne avond allemaal!

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat bij jullie alles weer goed was! Ook zulk nieuws willen we graag horen hoor!!!!

Share This Page