Hoi Allemaal , even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben en nog steeds mee lees. Wel een stuk minder online waardoor ik VEEL pagina,s moet doorlezen om een beetje up2date te blijven waardoor ik al snel het gevoel heb omvergegooid te worden door info hihi . Moe , moe moe..... Liefs !
Ja want ik heb gisteren al het bloedprikgedeelte gedaan, dus als het goed is die met de nekplooimeting binnen. Dus dan krijg ik de uitslag van beiden gelijk.
ben gisteren al bij de HA geweest, bloeddruk opgemeten en deze is wat aan de lage kant. Combi duizeligheid en misselijkheid maakt het erger dus. HA wil liever niet aan de medicatie. Geluk voor mij is dat ik straks vakantie heb en rustig aan kan doen wanneer ik wi. Hoef ik me de komende weken ook ff geen zorgen te maken om werk en hopen dat misselijkheid snel weer over is idd. Nu echt naar bed, ben zoooo moe, eigenlijk al weer te laat. Hopen dat ik me morgen weer ietsje beter voel dan vandaag, dan is de stijgende lijn weer in zicht.
iniminie, waarom probeer je geen seabands... je kan ze bij de etos kopen..en bij mij hebben ze enorm geholpen.. spuug nog maar 1 of niet meer per dag...en ik voel me echt beter...sterkte want zo misselijk is verschrikkelijk!
Hm die misselijkheid lijkt me heel vervelend.. hopelijk trekt het wat bij als je meer rust hebt Iniminie! Spannend Wen, wij willen ook een combinatietest laten doen. Eerst volgende week kijken of de beeb het nog doet (jippie: echo)! Ik was even benieuwd naar jullie ervaringen: ik slaap de laatste tijd ontzettend onrustig en moet er tegenwoordig 's nachts of vroeg in de ochtend ook nog een keer uit om te plassen. Ik dacht dat dot pas later in de zwangerschap kwam (kindje drukt nu nog niet op blaas). Herkennen jullie dat? Ik ben kapot 's ochtends (en dan moet ik nog de hele dag, pff)
Welkom in de wereld van zwanger zijn. Ik kan mijn klok erop gelijk zetten: 1,5 a 2 uur nadat ik ben gaan slapen, wordt ik wakker om naar de wc te gaan.:x En vervolgens word ik daarna vaak nog wel een paar keer wakker. Slaap wel weer verder hoor, maar ja nacht is al gebroken. En tuurlijk doet je kindje het nog, positief blijven denken. Wel weer spannend hoor, naar je kindje kijken. Ik moet nog 2 weken wachten...
Goeiemorgen! Gisteren toen ik op het werk aan kwam stond er een cadeau'tje op mij te wachten 2 rompertjes van Nijntje! Echt super schattig! Heb gisteren ook een uber-sexy meegroei bh gekocht bij de Hema... Whahaha! Nouja.... sexy is anders
Wij moeten ook nog een kleine 2 weken wachten. Vind het wel erg spannend hoor! Tot de 8 weken elke week een echo gehad ivm zwschaps verleden.... Heb er al 2 weken wachten opzitten.
Hier 26 mei de laatste echo gehad en toen ook nog eens om de week, is echt afkicken nu. Wat lief trouwens de cadeautjes die je hebt gehad op werk. Verbaas ik me zo over, ik krijg ook elke keer wel iets van iemand. Kindje is er nog niet eens en wordt nu al verwend.
Ja inderdaad! Het is zeker afkicken! Wat zal ik blij zijn als het de 23ste is. Je weet immers toch niet wat er ondertussen in je buik afspeeld. Over 2 weken zullen we vast wel een zwaaiend kind zien Ik heb ook al van verschillende mensen een kleinigheidje gehad. Zo lief! Op het werk doen ze zoeites volgens mij normaal niet. Alleen kraamcadeau's tijdens de kraamvisite's. Ik weet wel dat iedereen echt enorm met ons heeft meegeleefd het afgelopen jaar. Misschien vinden ze dat we een extratje hebben verdiend?
goeiemorgen dames! pffff even een ego berichtje hoor... ik heb zo vreselijk slecht geslapen vannacht en een paar x eruit gegaan om te piesen en vervolgens misselijk. Dus dacht dat het door de vermoeidheid kwam, tot ik darmkrampen kreeg en al een poosje een intieme relatie met mn wc pot heb, echt gewoon waterdunne diaree, niet normaal.. pffffffffff voel me echt niet fit! Had afgesproken met een vriendin die heb ik net maar even afgezegd en ga zo denk maar weer terug mn bedje in, want moet van 14.45 tot 23 uur werken.. en nu staat mn buurvrouw met kind weer zo lekker aso te toeteren, mens doe normaal! grrrrrrrrrrrr:x:x:x en ja hoor, kind weer huilen, grrrrr
@Brademarie Beterschap meid, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Klinkt een beetje als een buikgriepje. En buren, tja breek me de bek niet open...
hihi lees nu net mn berichtje terug en moet er toch ook wel om lachen... die buren van ons zijn echt een beetje bijzonder om het maar netjes te omschrijven... niets kan zonder gehuil van de kinderen, je kan er de klok op gelijk zetten.. sorrie voor mn berichtje van net, maar ga nu gewoon maar ff mn bedje opzoeken tot laters meiden.. fijne dag! xxx
Mmmm schaam je niet, wij hebben hier een soort van echte Tokkies als buren gekregen. Ach zie het maar zo, er gebeurd tegenwoordig altijd wel wat. (gelukkig wonen ze ook niet echt naast me)
goedemorgen meiden, @brademarie: beterschap meid! helaas heerst het heel erg, heb al veel mensen gehoord die diarree hebben. hier weinig te melden eigenlijk. moet mijn spullen eigenlijk in gaan pakken voor vakantie haha maar heb nog niets gepakt het enigste wat ik probeer op te zoeken is de lange lijn voor de hond maar die is nergens meer te vinden hahaha. heb wel een lijn van 2 meter maar die van 5 vind ik fijner, kan hij lekker wat spelen terwijl hij vast ligt. *geeft zichzelf een schop en gaat nu nog een keer zoeken *
Haha ben dus niet de enige die last heeft van nachtplassen! Ja ik ga ook uit van het positieve hoor maar heb erg weinig klachten en dat maakt het toch onwerkelijk. Lastige buren.. gelukkig vallen die van ons mee. (hopelijk zeggen ze hetzelfde over ons )
hey meiden, bedankt voor de tips en het meeleven. Vanochtend ontbijt binnen gehouden. Ik leer zo langzamerhand dat ik erg veel moet eten, maar in hele kleine porties. Ga zo trouwens etos bij mij in de buurt ff bellen om te vragen of ze het hebben. Ga ik niet voor niets de deur uit, kost me al zoveel energie. nachtplassen is heel herkenbaar. als ik na 20 uur 's avonds iets drink, moet ik inderdaad ook rond 1 of 2 uur 's nachts uit bed en dan rond 6 uur weer. Probeer dus nauwelijks meer te drinken dan voor een goede nachtrust. Maar dan moet ik 's ochtends wel heel erg nodig, hahaha. brademarie: beterschap meid, kruip lekker in je bed en hoop dat jij je straks iets beter voelt. dillema: ik sta vandaag nog ziek gemeld op mijn werk, gisteren mijn werkgever ingelicht over de hele situatie (hij was nl nog niet op de hoogte). zaterdag a.s. moet ik eigenlijk nog 1 late dienst werken voordat mijn vakantie zondag begint, op dit moment voel ik me met de dag iets beter, maar elk ding dat ik doe kost wel veel energie. Moet ik me beter melden en wel aan eht werk gaan, of mijn energie sparen en genieten van een 'vervroegde' vakantie? tips??
he meiden, Alles was goed op de echo. Het is 1 kindje. hartslag gezien en gehoord! wat bijzonder is het toch dat zo 'n mini gewoon in je groeit.ben erg moe ga zo even slapen. Mag naar de verloskundige omdat het prima gaat zo en moet zoals mijn huisarts al zei heel rusti aan doen vande gyn, want de extreme duizeligheid is inderdaad oververmoeidheid van mijn lijf en die geeft nu dus aan dat het teveel is.
@Mimi Yeeaaahhh en weer een goede echo! Van harte gefeliciteerd! En denk goed aan jezelf en de kleine he?! @Iniminie Ik zou sowieso morgen even afwachten hoe je je voelt en dan beslissen. Maar anders zou ik mezelf zaterdag ook nog ziekgemeld laten staan. Evt kun je jezelf ook als reserve laten zetten en als je je redelijk voelt dat je het dan gewoon probeert. Gaat het niet, dan ga je weer lekker naar huis, maar heb je wel je goodwill getoond. @naomie Heb je je lange lijn nog gevonden? Waar gaan jullie trouwens heen op vakantie? Hopelijk ver uit de regen vandaan. @elif Hoe is jouw echo gegaan vandaag?