Wat verdrietig voor je vriendin Juul! Volgens mij kunnen kwaaltjes komen en gaan, ik heb ook wel eens een tijdje nergens last van gehad (en ga er vanuit dat het goed zit ) Niet teveel zorgen over maken, wel heel begrijpelijk (doe ik ook) maar heb vertrouwen in je kleintje! Hopelijk is het snel weer raak bij je vriendin, kunnen jullie alsnog samen zwanger zijn!
Dat is zeker verdrietig Juul... en dat zal het voorlopig blijven voor haar helaas. Ik weet zelf ook hoe het is... Afgelopen februari waren ik en schoonzusje samen zwanger... scheelde 2 weken ongeveer. Totdat ik met spoed aan een bbz geopereerd moest worden. We wisten het van elkaar al. Na ongeveer 1,5/2 weken na de operatie heb ik ze uitgenodigd en hebben we goed kunnen praten (erg belangrijk!) Ze is nu de 20 weken gepasseerd en gelukkig is het bij ons nu ook goed raak. Had er niet aan moeten denken dat zij straks begin oktober gaat bevallen en ik nog niet zwanger zou zijn... Heel veel sterkte voor haar gewenst en voor jullie als jullie het nieuws gaan vertellen!
@Juul dat is heel heftig zeg!!! Ik loop met een van mijn beste vriendinnen ook zo goed als gelijk, zit een week tussen. Zou er niet aan moeten denken dat het bij een van ons niet door zou gaan. Dan zit je toch strakkies. Verdrietig hoor. En natuurlijk maak je je zorgen!!!! Logisch. En als je je er goed bij voelt moet je de echo wel gewoon naar voren halen hoor. Maar zal het dapper vinden van je als je het van je af kan zetten.
jemig, dat is echt vervelend voor je juul. ik herken het wel een beetje, vond het vooral moeilijk om zusje te vertellen dat ik zwanger was, zij heeft september een baby verloren 1 dag na geboorte, dramatisch zoiets. En collegatje net kindje verloren na 27 weken zwangerschap en vergiftiging. Tip van cyntje is inderdaad erg belangrijk, blijf er over praten. heb mijn zusje heel duidelijk gezegd dat ze haar grenzen aan meot geven en aan moet geven als ze het even niet aankan (als ik enthousiast reageer bv soms). ik wil haar niet kwetsen namelijk. ze pakken het tot nu toe gelukkig goed op. hopen dat je vriendin snel weer zwanger wordt meid. en kanp van je dat je het probeert naast je neer te leggen, heel realistisch gedacht dat een echo er niets aan verandert nee. Sterkte ermee en probeer te genieten van je eigen goede nieuws meis.
@gyn verhaal.nou de verloskundige heeft me teruggebeld net. Ze was super aardig voor de telefoon en zo meelevend. Vertelde me dat ze maar eerst die gyn eens heeft gebeld want dit moest maar ff uit de wereld geholpen worden. Hij heeft NU wel de tijd genomen om even rustig in mijn dossier te bladeren. En wat blijkt. Bloedonderzoek was een beetje overdone, maar hij gezien mijn miskraam en klachten daarna in november wilde hij het daarom in de gaten houden tot de echo. Hij was bang dat er misschien toch nog wat was blijven zitten. Maar gezien mijn waarde nu is het gewoon hartstikke goed. EEN STORM IN EEN GLAS WATER DUS. Het was niet zijn bedoeling om mij onnodig ongerust te maken, hij had het me zelf moeten uitleggen zei hij. Verder zei de Vk, nou nu wordt het tijd om te gaan genieten he!!! (zelfde VK die destijds mij toe heeft gezet om de ziektewet in te gaan omdat ik zelf te eigenwijs was, hahahaha.....echt een lief mens) DUS IK GA NU GENIETEN!!!
Meiden dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik denk ook dat het allerbelangrijkste gaat zijn om dit gewoon steeds bespreekbaar te houden met haar. Ik heb de zorgen alweer wat van me af kunnen zetten. Het scheelt ook dat ik L. vanacht besloot enorm last te hebben van een kies die doorkomt, dus misschien heeft mijn vermoeide hoofd geen ruimte meer voor zorgen?
Goofy, goed nieuws! En vervelend dat hij ervoor gezorgd heeft dat je je zo'n extra zorgen zorgen maakte, maar tegelijkertijd ook wel fijn dat je zo extra in de gaten wordt gehouden toch?
Hoi Meiden, Hier weer even een berichtje vanaf mijn kant... ik lees wel (bijna) alles mee, maar heb vaak de energie niet om te reageren... Voel me erg misselijk en niet lekker en dat vreet energie.... laat staan de moeheid die er continu is. Maar ik lees dat ik niet de enige ben.... Genieten dus ik nu dus nog niet echt, zit geloof ik in een zwangerschapsdipje...
@Goofy Dat is nog eens goed nieuws en idd lekker gaan genieten nu van je zwangerschap. @Charpi Ik hoop dat je snel minder misselijk en moe bent. Zwangerschapsdipje heb ik ook wel even gehad toen ik moe, obstipatie had en misselijk was. Ik had echt zoiets van: Nou leuk hoor zwanger zijn, voel me alleen maar *piep*. Maar zodra je misselijkheid en moeheid minder worden, kom je ook wel uit die dip. Sterkte meid, knuffel! @Iniminie Jeetje wat een verhaal over je zusje, wat een verschrikkelijk drama... Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vond om haar te vertellen dat je zwanger bent.
***INBRAAK*** Heeft iemand van jullie ook contact met Antares? Wij hebben namelijk al een tijdje niets meer van haar gehoord . ***UITBRAAK***
nu je het zegt! die heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien! hoop dat het allemaal goed gaat met haar.
Ik heb haar een PB gestuurd maar ook nog geen reactie gehad. Ze doet momenteel ook niets meer aan de site, vandaar dat ik haar gemailed had. Misschien is ze te beroerd?
8 juni is ze nog wel op zp geweest geeft haar profiel aan! misschien inderdaad te ziek om te reageren.
***INBRAAK*** Laten we hopen dat ze inderdaad te ziek is om te reageren. Ik heb in ieder geval via haar Hyves ook een mailtje verstuurd. Als ik iets hoor, laat ik het jullie weer weten . ***UITBRAAK***
hopelijk horen we snel wat! las net op internet dat met 11 weken de ideale gewichtstoename 1 a 2 kilo is ik zit nu op -3,5 hahahaha komt er nog niet echt bij in de buurt
Hoe laat mag je voor echo morgen? Komt vast wel goed morgen! Maar kan het me helemaal voorstellen dat je onzeker blijft. Pas toen ik weer zwanger was, realiseerde ik me hoe erg mijn miskraam er in gehakt had. Laat je weten hoe het is gegaan?