Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier dinsdag de nekplooimeting.......kunnen we de kleine iig weer zien.
    Iemand verstand van? Want het is wel heel mooi op mijn vorige echo te zien. Zie mijn album

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    geen ervaring met nekplooimeting.

meiden ben op vakantie dus jullie zien me een weekje niet!
    doegggg

3. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Even snel: Mijn echo was prachtig! Een energiek kleintje, dat veel bewoog met twee armpjes en twee beentjes! Mooie hartslag, heerlijk!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Fijne vakantie Naomi!!

@Goof... ik heb ook geen ervaring met de nekplooimeting (wel een hele mooie echo foto!

@hier... we gaan zo naar mijn ouders, kijken wat mijn moeder gisteren bij een garageverkoop heeft gekocht. Ze heeft voor ons 2 kruiken, trip-trap, luieremmer en rompertjes gekocht. Trip-trap voor 15,- euro!! En ik ken de vorige eigenaars dus dat scheeld.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm kun je die online bestellen of is er ook een winkel waar je hem eerst kunt zien? En welke kleurtjes zijn te bestellen? 8)

Gefeliciteerd met je echo Zen!
    (oohww kan niet wachten op donderdag!)

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Haha nee die zijn niet online te bestellen, maar ik ken wel wat mensen 8)

Hier niet zo veel te vertellen, druk druk druk, volgende week beginnen ze met het hele huis te schilderen, de timmerman komt een boekenkast plaatsen, en ik begin met een nieuwe klus die 3 uur reistijd per dag heeft dus ik ga er weer lekker tegenaan :D

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wow ik vind al dat ik veel in de auto zit! Succes :)
    (ik denk er nog even over na, laat het je weten als ik er eentje wil kopen. Of twee, ook een voor een zwanger vriendinnetje, leuk verjaardagskadootje)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Zen Gefeliciteerd met je goede echo!

@Naomie Een hele fijne vakantie!

@Cyntje Wow da's niet duur zeg. Wat lief dat je ouders dat al voor jullie hebben gekocht.

@IrisB, Linnielin, Nooatje en Stephanie Veel plezier met jullie echo morgen!

9. nooatje

nooatje Niet meer actief

@wen: Jaaa dank je wel. Erg spannend morgen. Ben zo benieuwd. Kan niet wachten, hoop zo dat alles goed is! Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten....

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    We zijn weer thuis met de door moeders gekochte spulletjes :D Het is een nog mooie Trip Trap van Stokke. Maar sjee... wat een boel rompertjes!! Nu hoef ik niets meer bij te kopen :( (doe ik lekker toch)
    Ook een paar pakjes in grotere maten maar vind ik niet mooi... zijn van mijn zus geweest en zijn 11 jaar oud... dus al ouderwets vind ik. Zelfs een uber-lelijk spijker tuinbroekje met plooitjes :$ Die was nog het ergste :D Moeders vond die zooo leuk! Gelukkig vond schoonzus het ook niet mooi whahaha!

Nu even relaxen want om 16 uur moet ik werken... sta dan tot 19.30 uur alleen en dan is het behoorlijk aanpoten! Doe voor het werken eens een positiebroek aan want afgelopen woensdag avond heb ik de hele avond met mijn broek los gewerkt... maar moet dan de hele tijd hijsen.

Nog 11 nachtjes slapen en dan heb ik weer een echo!

11. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier weer balen.

Doe mijn zoontje naar bed, komt mijn zus boven die op visite was. Wil ze in de wc kijken hoe die bij ons is. Ze zijn zelf een huis aan het bouwen dus kijkt ze regelmatig bij anderen hoe die het hebben. Maar goed daar staan dus de kratten van MvM. grrrrr.
    Tja, kon er niets aan doen, nu maar hopen dat manlief niet al te boos is. Die wilde het nl voor zich houden tot de echo.

12. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig hier zeg, zondag he. iedereen lekker weg.
    Nou mijn man vond het jammer maar ja niets aan te doen.
    Dinsdag intake vlk. en dan nog twee weken tot de echo. Wachten duurt lang.

13. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haaai ladies,
    terug van 2,5 week weggeweest. Heerlijke vakantie gehad en snel eventjes het een en ander nagelezen. Het isa geen doen alles bij te lezen heb ik al gemerkt. Ik zag dat er een aantal meiden een miskraam hebben gekregen, vreselijk zeg! Heel veel sterkte allemaal. Heel snel zag ik ook wat mooie echo's langskomen, prachtig meiden.

Hier alles goed, misselijkheid met vlagen, pijn aan de borsten neemt gelukkig af. Moeheid viert nog steeds hoogtij!

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Meiden worden jullie ook zo misselijk van die vitaminepillen als je die niet met eten inneemt? pff ik stond gistermiddag bijna te kotsen in de stad :S

Niet zo slim dus!

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @Marije: ik slik ze niet, dus geen idee eigenlijk. Hoe was jou vakantie? Toscane was je geweest toch? was je met het vliegtuig geweest? IS anders wel een flink eind rijden ofnie?

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Ink1313 Welkom terug en fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

@Marije Ik neem mijn multivitamine altijd 's morgens in en niet perse met ontbijt. Het is altijd het eerste dat ik doe als ik uit bed kom, maar ben er nog niet misselijk van geworden. Ik had wel, in de periode dat jij nu zit, last van misselijkheid in de middag gedurende een paar dagen. Misschien toch gewoon de hormonen?

17. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb zin om te bevallen!!!

ben ik nou raar:D

Marije ik heb er geen last van gelukkig!

Zen gefeliciteerd met je echo

18. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    hey meiden, morgen een echo, spannund! En daarna lekker op vakantie, echt aan toe.

Voor alle meiden die een echo hebben morgen, in ieder geval nog 4 anderen, spannend man! ben benieuwd naar jullie berichten.

Eerste felicitatie kadootje van mijn zusje gekregen, hecht ik echt veel waarde aan dat het van haar komt, heel lief knuffeltje, omdat haar zwangerschap niet goed is afgelopen vorig jaar. Zo lief.

Erg veel vermoeid, vooral omdat ik vannacht slecht geslapen heb. Was om 6 uur ook al weer klaar wakker, dus om 4 uur vanmiddag al weer helemaal uitgeteld, en dan ben je op visitie. Kon niet stilzitten op de stoel, zo rusteloos. MAar goed, genoeg vakantie straks om bij te komen.

Meiden ik denk dat jullie verder wel van mij horen, neem de lap-top mee. tot snel dus.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    theeleut, als ze naar de wc had gewild om te plassen had ze ze toch ook gezien?

marije, ik werd er ook misselijk van. nu ik ze niet meer hoef heb ik ook al een paar dagen niet meer genomen. moet eigenlijk wel vitamine d nemen dus ik ga maar eens een andere soort proberen.

inimini, lief van je zusje zeg!

het lijkt wel of ik steeds moeier wordt. komt echt niets uit mijn handen.

fijn van de goede echo's en veel plezier/succes voor degenen die binnenkort gaan.

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Volgens mij komt het echt van die pil, aangezien ik er nooit last van heb alleen als ik die pil zonder eten inneem.
    Maar goed...moet er gewoon even beter opletten en anders eigen schuld dikke bult.

Maar ik moest gewoon meteen tegen mijn vriend zeggen tijdens het fietsen: HIER stoppen, bij de bakker een broodje voor mij halen. Zegt hij ik wacht wel bij de fiets haal jij even snel dan.

Ik met mijn stomme hoofd ook nog zelf halen. Stond er een mevrouw te treuzelen bij de kassa, dus ik ren naar buiten en geef het geld aan mijn vriend en ik bij een boompje krom staan. Kon hij alsnog zelf afrekenen, daarna was het ook direct over.... haha beschamend!

Heb wel tegen hem gezegd, als ik volgende keer aan jou vraag iets te halen, dan moet je dat gewoon even doen, want dit wil ik niet meer meemaken. Stond bijna in die winkel te ..... :S

haha

Deel Deze Pagina