ik heb ook al 2 cb digitaal testen gedaan omdat ik die mee ingepakt heb om het ouders en schoonouders te vertellen helaas verdwijnt de tekst na 24 uur omdat dan de batterij op is ik dat ding open gesloopt en de strips eruit gehaald
oww en mijn vetrol lijkt niet zo groot maar ik vind het toch echt mega groot hihihi ben ook 15 kilo te zwaar al zou je dat mss niet zo zeggen
Ok ik kon me niet bedwingen en heb net al m'n test gedaan. En ik heb zo'n mooie + gezien! Daar word ik helemaal vrolijk van!
@Lauwie Ik ga wel meedoen met MvM maar pas als ik een goede echo heb gehad. Vorige keer moest ik namelijk een dag voordat ik zou beginnen afmelden ivm vmk. Was wel extra pijnlijk, dus nu wacht ik even. Hier gaan de aanmeldingen via de vk. @Naomie Ik zal ook maar geen foto laten zien, dan zie je pas vetrollen. Fijne avond allemaal.
zo kunnen fotos dus vertekenen maar gelukkig is het niet te zien haha. maar een foto van de voorkant wel hoor heb nl hele brede heupen! hoop dat dat voordelig is bij een bevalling wat fijn dat je test zo positief was leuk is dat he haha
en ik altijd maar vinden dat ik dik ben! gelukkig zijn er hier meer volle dames zet je foto maar weg hoor vind het altijd leuk om buikfotos te kijken hihi
Tja bij m'n vorige zwangerschap begon ik met 85 kilo en nu weeg ik 96 kilo!!! Ik heb ook echt een flubberbuik overgehouden aan de vorige keer. Maar dat geeft niet, het is voor een goed doel.
owww dat valt mee toch ik weeg nu 88 kilo!! wil niet weten wat dat na zwangerschap is inderdaad alles voor de kleine he
Hoi meiden!! Hoe is het hier?? Is er iemand hier die in het begin nog geen pijnlijke/gespannen boobies had? De mijne doen heel soms wel pijn, maar dat is dan een vlaag, neemt af en that's it. De vorige zwangerschap in februari (bbz) voelde ik me elke avond lolo ferrary. Was vanmiddag haast vergeten dat ik zwanger ben Zo weinig voel ik... help!
Ja, dat is waar... Maar het is soms zo verrekte moeilijk... durf nog niet blij te zijn. A.s. maandag een afspraak maken voor een echo. Diezal ik dan al tussen week 5 en 6 krijgen om de locatie te bepalen.
Ik heb zeeeeer pijnlijke borsten en lijken ook wel meloenen... Uhm mijn vriend heb ik nog niet horen klagen erover.
cyntje ik voel ook nog weinig hoor meid maar uit ervaring weet ik dat het bij mij pas begint met 6 a 7 weken, sowieso heb ik nooit last gehad van pijnlijke borsten (ja na de bevalling ) dus maak je niet te druk meid het is echt heel normaal.
@Cyntje, dat is voor jou juist een goed gevoel!!! Ik blijf iedere dag het kaarsje voor je aansteken totdat de echo aangeeft dat het goed zit. Hier ook weinig klachten, wel vloog ik gisteravond bijna weer onderuit, zelfde klachten die ik al eerder heb gehad en waardoor ik onderzoeken heb gehad, dacht dat ik met mijn eisprong er alleen last van had....hmmmm.....niet dus......das jammer. Verder zonet wel even een vlaag van misselijheid, en ik ruik de poep luier van zoonlief al in de verte, irritant want die geur blijft nog een tijd in mijn neus hangen. Verder wel moe maar kan er niet aldoor aan toegeven omdat die kleine knul nog rondloopt.
Ohhhhhh nog een nachtje slapen en dan lekker een midweek met dinnetje weg en haar gezin.......twee grote kleine knullen bijelkaar.......en we hebben elkaar niet meer gezien nu we beide zwanger zijn......en morgen bloedprikken.
@Goofy S6 met bloed prikken morgen, ik duim dat je HcG weer verder gestegen is. En alvast een fijne midweek weg, geniet ervan. @All Er komen tot nu toe nog maar weinig nieuwe zwangeren bij... geen vruchtbare maand ofzo?
Ik zou vandaag de hele dag weg zijn maar had helemaal geen zin en ben nu lekker thuis! Wat een rotweer, niks aan! Mijn vriend en ik wilden het nieuws eigenlijk vandaag tegen mijn schoonouders vertellen maar we hebben toch nog besloten even te wachten. Ik kan het niet uitstaan van mezelf dat ik dingen nooit voor me kan houden als ik enthousiast ben. Maar gelukkig weet bijna niemand er nog van en dat houden we nu even zo. Mijn buik is sinds vanmorgen helemaal opgezet en ik heb ook de hele tijd krampen. Voelt net alsof ik ongesteld ben alleen dan net iets anders. Maar mijn buik is echt opgezet, ik heb expres een broek met stiek aan gedaan en zelfs die snijdt! Maar goed, dadelijk lekker in bad! Ben nu officieel 1 dag overtijd en ik word met de dag minder onzeker gelukkig (maar kan soms opeens heel hard janken omdat ik het toch eng vind hihi!). Hebben jullie al veel last van jullie hormonen?!
@ Wen1975: Viel mij ook al op dat er weinig nieuwe bijkomen! Ik zie trouwens dat je overmorgen je eerste echo hebt. Spannend joh!
Hormonen???? Wat zijn dat?? Hier op en top emo muts!! En hier ook krampen, merk nu dat als ik te druk ben het opkomt, zonet even 10 min plat gelegen en dan zakt het weer. Irritant!!! Verder komt schoonzusje straks langs met haar kleine en de kleine in de buik, ze is op 5 juni uitgerekend. Nu kwam manlief boven en die wil het graag ook aan iemand vertellen, maar ben bang dat ze haar kop niet kan houden!!!