Nee, deze wc was boven. Normaal gaat visite altijd beneden naar de wc, dus dit was echt toeval. dat is het fijne van 2 wc's/ hoe doen mensen met 1 wc dat al niemand het nog weet. lastig.
@Mvm: Ik heb uiteindelijk besloten deze keer niet aan mvm te doen. Om de volgende redenen: - privacy: ik heb best veel bekenden hier wonen. 1e keer is toch speciaal en wil ik pas bekend maken aan iedereen als het echt goed is. Gezien de verhalen over flessen voor de deur/ niet ophalen enzovoorts. - Tijd/niet thuis: ben in het begin van mijn zwangerschap al zeker 3 weken niet thuis. Daarnaast ben ik de andere dagen veel weg en fulltime aan het werk. Vind het daarom iets te veel geregel en gedoe deze weken. Ik hoop bij een volgend kindje hier wel aan mee te kunnen doen. Toch een fijn idee om mensen te kunnen helpen. @ lauwie: ben dus niet de enige die er last van heeft! Me vriend dacht dat het door de zwangerschap kwam, maar dat kon ik me in dit geval niet voorstellen. Het komt echt opzetten 2 min na het slikken van die pil en is na een hapje eten ook direct weer weg! Maar nu ik het weet kan ik er meer rekening mee houden. ik moet me tas gaan pakken voor me weekje weg: maar kan maar geen aanstalte maken :S
theeleut, ja dan wordt het lastig. ik heb 1 krat boven en 1 beneden. maar iedereen die hier op bezoek komt weet t wel. marije, gelukkig haalde je het boompje nog. ik werd al misselijk voor ik ze nam. meer het idee van die enorme pillen wegkrijgen. heb ook een zwangerschapsverslaving: druivensap. hebben jullie ook zo'n soort 'verslaving'? las al van de viskraam laatst.
tsjah...als ze hier ooit kwamen leveren dan zou het boven staan....in principe komt daar niemand die er niet toe is uitgenodigd.... wel vervelend ts....dat ze net ff wou kijken...kon je het neit wegmoffelen ff snel?
Ik heb de kratten in 2 tassen in de bijkeuken staan. En elke ochtend wissel ik een volle bus om voor een lege, en die staan boven. Dus er komt eigenlijk toch al nooit iemand boven op het toilet, en zelfs als er bezoek komt kan ik de boel dan snel wegmoffelen in het badkamerkastje. Hier vanaf gistermiddag bruinverlies. Maar dat had ik de vorige keer ook, en het is echt superweinig, dus ik probeer het maar van me af te zetten. Als het erger wordt bel ik de gyn wel.
nou wegmoffelen werd lastig aangezien ik net mijn zoontje aan het verschonen was. Maar ach, het is mijn tweelingzus dus niet erg hoor dat ze het weet. Was alleen leuker geweest om het op een andere manier te weten te komen. Hier me straks heerlijk installeren voor de eerste wk wedstrijd. Mijn zoontje slaapt nog tussen de midag. Heerlijk.
Het blijft fijn om al die goede echo's te zien of om erover te lezen. Geeft mij weer moed voor donderdag!
hahahaha , ik weet niet of het raar is ?! Vond jij bevallen wel mee ''vallen'' dan? hihi , heb je echt zin in HET bevallen of gewoon om je kleintje in je armen te hebben ?
Hallooooo, Nou daar ben ik weer. Dit was me het dagje wel. Zal bij het begin beginnen. 2 uur voordat we weg gingen vandaag voor de echo bloed!!!!! En ook niet zo'n beetje, ik voelde het gewoon uit me lopen?!! Nou ik had het niet meer. Was blij dat ik direct naar de vk kon voor de geplande echo voor vandaag. Eerst uitwendig gedaan en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het hartje klopt.....ooh wat waren we blij, Toen toch ook nog maar een inwendige gedaan. Zoooo mooi en alles zag er perfect uit. Was wel schrikken hoor, maar het kon gewoon een adertje zijn dat was geknapt! Maar ben wel terug gezet ben nog maar 6 weken en 5 dagen?!! Had al wel zoiets gedacht, over 2 weken weer een echo en dan kunnen ze het beter opmeten. Maar ben voor nu super blij. Liefs Nooatje
Ik vond de bevallingen zeker wel meevallen maar het gaat me idd meer om dat kleintje, het duurt mij gewoon veel te lang
Poeh ik had vandaag nog steeds flink bruinverlies (nu nog trouwens) dus heb even de poli gebeld en ik kon direct langskomen voor een echo. Keurig hartje zien kloppen, en de termijn (voor zover ze daar nu wat mee kunnen) was ook goed. Dus weer gerustgestled. Het zal er wel bijhoren bij mijn zwangerschappen, dat bloeden. Maar je wordt er wel onzeker van, met een zere rug en zo erbij denk je steeds dat er een miskraam komt.
hier ff snel een reactie over mijn/onze echo, vanaf het vakantieadres. Heelrijk relax hier trouwens. Echo was super goed! ging ook heeeel snel, duurde max 5 minuten, maar was ook genoeg. ze kon alles goed zien, hartje kloptje actief, kindje was ook actief en termijn klopte exact. fijn allemaal. helemaal rustig hier nu. reageer binnenkort wel ff weer op de rest, nu eerst eten en daarna lekker zwemmen.
Jeetje!! Wat zal jij geschrokken zijn!! Maar 2 weken terug gezet!?? Dat is toch wel een hele boel hoor... Hopelijk blijkt over 2 weken dat het verschil een eind is bijgetrokken! Geniet nu maar lekker van het feit dat je het hartje hebt zien kloppen
Gelukkig ook een goede echo! Geniet er maar lekker van! Ik heb een paar weken geleden ook een aantal dagen lage rugpijn gehad... zal er wel bij horen