Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @hier.... vandaag op kraamvisite geweest bij een collega! Meisjes zijn nu 4 weken oud (met 36 weken geboren) en ohhhhh wat een scheetjes! Ik heb lekker een half uur op de bank gezeten met de kleinste slapend tegen mn borst...

Andere collega is van de week oma geworden, van ook een tweeling... kleintjes zijn met spoed gehaald met 28,5!! weken!!! Ze wogen 1100 en 700 gr.... *duimen dat het goed gaat!*

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

we zijn weer terug van het weekendje..
    Het was erg gezellig en colin vond het ook super, heeft genoten van het zwembad en van opa en oma de hele dag in de buurt..:D
    Ik .. tja ben gesloopt, heb rustig aan gedaan hoor, maar mijn lijf is op wilniet meer, ben de hele dag door miselijk, onwijs moe en heel duizelig.. ik heb geen idee hoe ik dit nog ruim 30 weken moet doen.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje wat een hoop goede echo's! Van harte gefeliciteerd allemaal!:)

@Iniminie Een hele fijne vakantie!

@Voetbal Heb ik niet gezien, ik ben even naar de stad geweest. 2 paar über degelijke meegroeibeha's gekocht. :D

@Rugpijn Ik heb na een tijdje lopen last van mijn onderrug/bekken. Aan een kant maar hoor, maar dat zal er allemaal wel bij horen idd.

@Antares en Leeuw Veel plezier morgen met de echo en intake vk.

@IrisB en Stephanie Hoe waren jullie echo's?

4. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even advies van jullie.

Als ik 10 weken ben ( ws afh van termijnecho) heb ik een vrijgezellendag waarbij we naar een activiteitencentrum gaan.
    Daar staar kanovaren handboogschieten slingertouw en touwenparcours gepland.
    Over de laatste 2 activiteiten twijfel ik of het verstandig is om er aan mee te doen. Je bent erg goed gezekerd met tuigjes maar tja volgens mij krijgt je buik toch wel wat te voorduren. Wat zouden jullie doen in mijn geval.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd met alle goede echo's! Hopelijk stopt het bloeden en kun je snel genieten van een goede zwangerschap (weet even niet meer bij wie het was)

Theeleut je baarmoeder zit nu nog veilig achter je schaambot en daar kan dus niets mee gebeuren. Staat los van dat het anders kan voelen natuurlijk: als het je onzeker maakt gewoon niet doen. (smoesje dat je je enkel hebt verzwikt ofzo?).

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Nou dames, ik denk dat het toch niet goed gaat bij hoor. Wel een beetje zuur, een uurtje nadat ik een goed kloppend hartje heb gezien ben ik rood bloed gaan verliezen, en een paar stolsels. Ik heb die vriendin van me gebeld die vorige week een miskraam heeft gehad en die gaf aan dat als ik er een soort van hevig ongetseld bij word de miskraam echt doorzet. Geen krampen en zo, maar zoveel stolsels en rood bloed kan niet goed zijn.

Wel raar hoor, ik denk dat ik over een dag of 2 toch nog even de poli opbel om voor de zekerheid te laten kijken of alles weg is. Op de een of andere manier had ik altijd gedacht dat een miskraam heel duidelijk zou zijn maar omdat ik al vaker bloed heb verloren twijfel ik heel erg, dus laat ik het denk ik toch maar even nakijken over een tijdje.

7. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah juul75. wat vervelend die onzekerheid en dat het nu nog door lijkt te zetten.
    Ik zou idd gewoon weer bellen hoor dan kijken ze maar een keer extra. Sterkte meid.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Juul wat naar :( Je hebt gelijk om te bellen hoor.. Sterkte!

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!
    Stolsels verliezen klinkt inderdaad niet goed, maar ja, als je net nog een kloppend hartje gezien hebt:(
    Kan me voorstellen dat je nu erg onzeker bent...anders morgen gewoon weer de VK bellen hoor, denk dat ze dat echt niet raar vinde!!!!

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een goede echo gehad!!!!
    Heb wel een kwartier naar ons moppie kunnen kijken, want het lag zo te bewegen dat ze alles moeilijk kon zien:D
    Alles zag er goed uit, maar voor een termijnecho was ik toch nog niet ver genoeg. Mag dus over 2 weken weer een keer:) Vind ik natuurlijk helemaal niet erg!

Dus hier helemaal happy vandaag!!!!

11. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ja hihi , ik dacht inderdaad ook al je kleintje ;)
    De tijd is echt zo voorbij !
    Van mij mag het lekker lang duren :) , wil echt uitgebreid de tijd nemen om net zo veel van deze zwangerschap te genieten als van Mia haar zwangerschap.

Noatje , gelukkig was de echo goed !
    2 weken is idd wel een beetje lang maar je hebt gelukkig wel een hartje gezien dus beeb doet het nu hardstikke goed !
    Hebben ze niets gezegt over de 2 weken terugzetten ?

Innimini , Gefeli met jullie goeie echo !
    Och , lekker zwemmen ...... ik wil ook ....

xxx

12. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Juul , sterkte !
    Maar idd vreemd dat je net nog een kloppend hartje gezien heb en nu bloed en stolsels verliest...
    Ik hoop op het beste meid !

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    He bah Juul! Ik zou morgen gewoon weer bellen... of over een paar dagen.
    Heb je ook buikpijn/ongesteldheidspijn?

Ik hoop voor je dat het tóch goed zit meis! Maar mijn vk zei het ook al: Je kunt een goede echo hebben en even later kan het alsnog mis gaan... heel veel sterkte...

14. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Hey dames,

Weer lange tijd niks gepost hier (excuses hiervoor). Lees wel alles bij maar via mijn telefoon en dan is ht irritant tikken met een touch screen dus hou ik het bij lezen.

Hier vandaag een hele goede echo gehad. Een kloppend hartje gezien!!! en zo opgelucht!!! Ik had de termijn exact goed dus niks verandert daaraan. Over 4 weken mag ik weer en natuurlijk zoals alle dames vindt ik dat helemaal niet erg!! hihi:p

Alle dames met een goede echo GEFELICITEERD!!! Ik weet het het is een hele opluchting.:D

Zal vaker van me proberen te laten horen. Lees dus wel alles bij en ik moet eerlijk zeggen dat dat me niet altijd goed doet. Zo las ik van een aantal dames dat het mis ging en ik vindt het ontzettend verdrietig voor ze. Maar je word er zelf wel heel erg onzeker van en ga je uit het niets dingen in je hoofd halen wat misschien niet eens hoeft.

Maar ja. Voor nu even genoeg want ik ga lekker op de bank luieren en alle stress laten wegvloeien van vandaag want ben zooooo opgelucht.....

15. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Vandaag ook mijn 1e termijnecho gehad. Echo was ook super goed! Ik had de tranen in mijn ogen staan. Het hartje klopte en de beeb was ook zeer actief. Prachtig om te zien. Ik ben ook een paar dagen vooruit gezet, ik ben nu bijna 11 ipv 10 weken.
    Ben nu helemaal happy en kan niet vaak genoeg naar de foto kijken:D.

@Juul, wat vreselijk voor je. Ik zou morgen meteen bellen, ben je wel van die onzekerheid af.

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb het idee dat ik ongesteld moet gaan worden, maar heb helemaal geen krampen of zo. Maar ik bloed wel als een rund dus het is nu wel mis lijkt me zo. Ik denk dat ik idd morgen even bel, heb ik ook zekerheid.

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ooow meid wat een onzekerheid zeg..! Hoop dat het allemaal goed zit daar binnen en dat het stopt met bloeden.

* Hier, ik zit nu ziek thuis vanwege de misselijkheid. Ze hebben me pilletjes gegeven, maarja die helpen natuurlijk niet. De bijwerking daarin tegen weer wel. Voel me zo suf! Over 10 dagen de echo.. Ben er nu al zenuwachtig voor..pfff

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeienavond!

Ik ben er ook weer na ongeveer anderhalve week radiostilte ;) Heb globaal bijgelezen, maar zit redelijk te suffen, dus pik het vanaf hier wel weer op.

Wel gezien dat er een aantal miskramen zijn geweest :( Heel veel sterkte voor jullie!

Gelukkig ook een boel goede echo's, joepie! :D

@juul: Oh bah :( Goed dat je morgen gaat bellen. Hoop dat je snel terecht kan, want deze onzekerheid is ook niks.

En dan een ganse brok IrisB-ego-nieuws. Nu ja, ik doe m'n best om het kort te houden :p

Zijn dus een paar daagjes weggeweest vorige week en dit weekend ook. Vorige week zaterdag eerst familiefeest in B en daar verteld dat ik zwanger was. Iedereen blij :D Zondag zouden we doorrijden naar de kust voor een paar daagjes vakantie. Stortregen toen we erheen reden en op letterlijk 2km van bestemming geslipt in een bocht en uiteindelijk in een greppel beland. Was dat of op een tegenligger knallen, dus ja... Gelukkig waren zijn we er allemaal heelhuids uitgekomen (wel heel erg geschrokken natuurlijk). Heb m'n eerste echo dus vorige week zondag in een Belgisch ziekenhuis gehad. Gelukkig was alles helemaal ok. Die echo was het spreekwoordelijke geluk bij een ongeluk, want zat al een aantal dagen te stressen over bruinverlies (en ja, ik weet dat dat eigenlijk niet hoeft, maar je doet het toch :(;)). Soit, als ik kon kiezen dan toch nog steeds liever geen ongeluk en geen echo, maar goed :p Daarna toch nog een paar leuke dagen aan zee gehad. De auto rijdt nog, dus daar konden we ook weer mee naar huis (is wel erg beschadigd, maar weten nog niet hoe erg).

Vandaag dan m'n officiele eerste echo :D Springlevende beeb gezien. Was heel druk aan het bewegen, zwaaide met armpjes en beentjes en draaide zich ook een paar keer om. Hartje klonk ook helemaal super. Dus ben helemaal blij :D Ben 1 dagje teruggezet, wordt 5 januari nu (zogezegd :p) Leuk aan 2 echo's zo dicht op elkaar is dat je goed kan zien hoe snel ukje groeit. Was ie vorige week nog 2,6cm, nu alweer 3,9 :$ (van kruin tot stuit). Gaat echt heel erg hard.

Misselijkheid is helaas erger geworden. Gelukkig niet de hele dag door en ook nog niet moeten overgeven, maar ik zit te wachten op de eerste keer. En verder eet ik als een dokwerker :$

Soit, ga nu afsluiten. Schrijf hopelijk vanaf morgen weer netjes mee.

Fijne avond allemaal! :D

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Je hoeft niet tot morgen te wachten he, je mag de vk ook nu hiervoor bellen. Dit is nl ook spoed en zeker als je zegt dat je heel erg bloed. Heel veel sterkte meid!

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje.... nou, dan zou ik gewoon bellen als je echt zo erg bloed! Desnoods de huisartsenpost als je de hoeveelheid bloed niet vertrouwd. Het vervelende nu is, dat ze vaak zeggen dat je even moet afwachten... dat vind ik persoonlijk nog het ergste.

Deel Deze Pagina