Mocht je niet op onze bevallings-/afsprakenlijst staan en er wel op willen: stuur dan mij of Antares even een pb en zet een van ons je op de lijst van onze site. Nogmaals onze site: Januari 2011 Mama's En wisten jullie allemaal al dat er een hyvessite is? (http://kippenhok11.hyves.nl) Even aanmelden en via pb aan mij of Moosey doorgeven wat je naam hier is. Deze hyves staat totdat iedereen het wil op privé en iedereen kan/mag erop zetten wat ze willen!
fijn van de goede echo's! een juul idd zuur dat je ondanks dat zorgen hbet. hoop dat je snel duidelijkheid hebt! en dat het goed bericht is! knuffel! irisb, schrikken zeg! gelukkig alles goed. ook met de grootste kleine? heb last van enorm opgeblazen buik en daardoor ook misselijk en buikpijn. meer meiden last van? iemand tips hoe ik er van af kom?
Lieverds, ik kan het echt niet bijhouden. Zit in de laatste weken van school (sta voor de klas) en tis behoorlijk druk. Themaweek gehad, cito toetsen van verschillende vakken, rapporten maken, gesprekken voeren, en ook nog les geven.....en daarnaast fulltime moeder zijn en nog ergens kijken of ik me rust kan pakken voor de kleine.... IK WORD GEK!!!!
Ik heb via de huisarts lactulose zakjes gekregen en sindsdien geen last meer van obstipatie, maar vooral die opgeblazen buik is weg. Daar voelde ik me echt helemaal ongemakkelijk door. Misschien een idee om eens langs de ha te gaan? @Goofy Veel s6 morgen met je nekplooimeting. En denk aan jezelf en de kleine he?
wen, dank voor je reactie! het gekke is dat ik geen last heb van obstipatie. soms zelfs het tegendeel. weet dus niet of dat een goed idee is, die zakjes. die zijn trouwens toch ook wel zonder recept te krijgen? misschien anders eens bij de apotheek vragen. of bij de vk, ga ik vrijdag toch heen.
Zover ik weet, kun je deze alleen via de ha krijgen. Maar je kan natuurlijk wel eerst advies inwinnen bij de apotheek. Dan kun je daarna altijd nog naar de apotheek mocht dat nodig zijn.
pas op hopor je kunt juist last krijgen van diaree bijvoorbeeld of dunnere ontlasting bij obstipatie (soort van overloop diaree) je kan altijd even langs de ha voor advies natuurlijk, deze kan voelen aan je buik of er toevallig wat ontlasting dwars zit of heeft misschien wel een andere oorzaak is... geloof me 't is idd geen pretje, hier ook iemand chronisch aan de movicolon via de huisarts. succes!!! even snel: juul wat l*te zeg dit.. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! dikke knuffel! meiden met goede echo's... toppie! geniet ervan!!! @ mijn situatie.. op zich weer aan d ebetere hand, gisteren een paar uurtjes gewerkt en vervolgens een uur in slaap op de bank.. nog steeds misselijkheid met vlagen, denk dat het nu komt vd zwangerschap en niet meer vd buikgriep, die is nu zo goed als over. Alleeen soms in en in moe.. dan voel ik me echt zo vreselijk lamlendig, hebben jullie dat ook? ik ga ff werken tot 15.30, ben benieuwd hoe het gaat! kom gauw weer langs! dikke knuffel xxx
Meiden heb ff een vraag! Hebben jullie ook last van geel slijm af en toe. Gisteren schrok ik me kapot en dacht oei ik ben beige aan het verliezen. Maar vanmorgen zag ik dat het door geel slijm kwam. Nu vraag ik me af of meerderen dat hebben. xxx
Elif, geel slijm zou ik me niet al te ongerust over maken hoor. Pas wanneer het bruin en daarna rood wordt lijkt het me echt serieus worden. Ik bel vandaag nog even voor de zekerheid de poli, maar het is vanaf gisteravond echt goed misgegaan hier. Dus ik ga afscheid nemen! Ik laat nog wel even weten hoe het uiteindelijk afgelopen is maar wens jullie allemaal een hele fijne voortzetting van de zwangerschap, zo min mogelijk kwaaltjes, en rustige zwangerschappen en bevallingen!
@Juul Nee meis, dat meen je niet? Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden van een blijvertje. Ik ben wel benieuwd wat ze op de poli zeggen... @Elif Ik zou me er ook geen zorgen over maken, misschien voor de zekerheid even de vk bellen?
Heb ik ook! Hahaha... helemaal geen moeite maar gelukkig ook niet echt diaree. Movicolon kan alleen via de huisarts (vk misschien ook) Maar dit is dus alleen voor obstipatie. Is dus geen goed idee voor jou
Ik heb soms ook last van (geel)slijm.... soms waterdun zoals net nog De slijm droogt geloof ik geel op (lekker smakelijk op zo'n vroege morgen hahaha)
meiden, dank voor jullie reacties! elif, dat heb ik ook hoor! niets om je zorgen over te maken. in je zwangerschap verandert je afscheiding. juul, oh wat naar meis! hele dikke knuffel voor jou. wat zul jij qua emoties heen en weer gegooid zijn op een dag. hoop dat je snel weer toe bent aan een nieuwe zwangerschap en dat je dan snel zwanger raakt en dat het babytje dan blijft zitten. stiekem heb ik ook nog wel hoop dat het niet mis gegaan is. moeilijk te geloven zo vlak na een goede echo. maar waarschijnlijk voel je het zelf goed aan. nogmaals dikke knuffel!
juul STERKTE! elif: hier ook volop geel en wit slijm. wit droogt inderdaad wat gelig op niet van schrikken , heel normaal. zouden jullie als je tijd hebt mijn topic even willen lezen..http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-werk/214174-zouden-jullie-doen.html#post7558224
@JUUL: Wat erg voor je juul. Maar weet je wel zekers dat het echt mis is? Ik had gisteren ook zoveel bloedverlies vlak voor de echo, het liep er gewoon uit. Maar ook wel een hartje gehoord. En het bloeden is nu gestopt. Vk zei dat dat wel vaker voor kwam. Ik heb aleen geen stolsels. Hoop voor je dat het mischien nog goed gaat. Ik weet trouwens ook niet waarom ik 2 weken terug ben gezet. De vk zei dat die 2 weken er later weer bij op werden geteld. Erg vreemd maargoed ik ben nu nog wel blij omdat ik het hartje heb zien kloppen en alles zag er prima uit! Liefs nooatje
Weet je, gisteren had ik ook ergens nog wel de hoop dat het misschien wel goed zou gaan, maar ik ben nu zo ongeveer ongesteld, en er komt van alles uit (sorry voor het plastische) dus dit is wel een MK. Heel lief, op de poli zeiden ze dat ik vandaag wel langs kon komen als ik wilde. Maar ik ben nog aan het bloeden dus het heeft niet zoveel zin, dan kunnen ze nog niet zien of ik schoon ben. Dus ik heb een afspraak gemaakt voor donderdag, gaan ze gelijk weer even met de echo kijken of alles weg is. Ik laat donderdag nog wel even weten hoe het ging!