Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik neem ook afscheid van dit topic helaas. Als julie dus iets op de site willen stuur het naar wen en dan kan zei met iemand ander dat er wel op zetten.

Heb vandaag echo gehad en die was helaas niet goed, geen kloppend hartje meer. Waarschijnlijk gisteren of vandaag gestopt........ben even gebroken.

Ons2de wonder gaat een beschermengeltje zijn voor ons 1e wondertje.........

Ik wens jullie het beste!

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik ook al 2 weken. De ene dag erger dan de andere, maar dat hoort er gewoon bij. Is gewoon een verandering van je afscheiding, niks om je zorgen om te maken hoor!

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid, dus toch:(
    Heel veel sterkte ermee!!!!
    Kan me voorstellen dat het moeilijk geloven is, nu je gisteren nog een mooie echo gehad had. Vreselijk!!!!
    Sterkte ermee!!!!

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach...nog meer slecht nieuws:(

Ook jullie heel veel sterkte ermee!!!!
    Vreselijk om dit voor de tweede keer te moeten meemaken!

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nee Antares, ongelofelijk. :( Heel veel sterkte, meid en ik hoop dat ook jullie snel zwanger morgen worden van een blijverd. Dikke knuffel.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

antares.. jij ook heel veel sterkte..

Ai wat is het soms toch oneerlijk he deze wereld.

7. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Een weekje niet hier en zoveel verschrikkelijk nieuws.
    Silsa, Karin, Antares en Juul heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. En ik hoop dat, zo gauw jullie er zelf weer aan toe zijn, jullie je snel weer bij een nieuw mama-groepje kunnen voegen.
    Knuffel, Grace

8. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Antares en Juul: Heel veel sterkte, in deze verdrietige dagen. Ik wens jullie het allerbeste en hoop dat jullie snel een nieuwe kans krijgen. Veel liefs.

9. LOVE

LOVE Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Een aantal zijn denk ik al door de eerste 12 weken? Tijd vliegt he?!

Na een hele tijd niet meer op zp te zijn geweest kon ik het niet laten om weer een nieuw profiel aan te maken en weer eens te komen neuzen.

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en dus ook een januarimama :)

Ik zal niet heel actief mee kletsen denk ik maar wel af en toe eens neuzen en reageren als jullie dat goed vinden...

Groetjes...

10. LOVE

LOVE Niet meer actief

O jee, ik lees even de vorige pagina en ik zie meteen verschrikkelijk nieuws... Heel veel sterkte meiden!

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @LOVE Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom uiteraard. Je bent vrij om te reageren wanneer jij wil. ;)

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Miranda wat erg voor je! Veel sterkte en ik hoop dat de miskraam een beetje vlot en zonder al te veel problemen doorzet. Hopelijk komen we elkaar vlot bij een ander bevallingstopic tegen.....

13. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Alle meiden waarbij het mis is gegaan, heel veel sterkte de komende tijd.

Ik wil me graag aansluiten bij de club, ben 14 januari 2011 uitgerekend. (Banner klopt niet helemaal met berekening gyneacologe) Ik zal in het ziekenhuis bevallen en hopelijk kan ik borstvoeding geven.

Ik heb nog niet alles doorgelezen, maar kwam iets tegen over een website?

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    antares en juul heel veel sterkte!

valt me op dat het hier wel erg vaak misgaat!

Vandaag intakegesprek gehad, en volgende week donderdag 12 weken echo.`
    Toen ik met 6w4d een echo had werd ik 3 dagen teruggezet(dacht dus dat ik 7 was) en nu bij de intake word ik weer 3 dagen naar voren gezet?? snap er ff niks meer van

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    maartje en love, leuk dat jullie mee komen kletsen

16. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leeuw86, bedankt, zie dat je maar net een jaartje jonger bent dan ik (als je uit 86 komt)

Veel 'jonge' meiden hier, of valt dat mee?

17. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een verdrietige berichten zeg :( juul en antares heel veel sterkte en kracht...

:(

18. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Jeetje meiden heel veel sterkte de komende periode en dat jullie snel zwanger mogen zijn en het behoud van het kindje!
    Schrik er van dat er elke dag veel slecht nieuws is:$.... Maakt me zelfs beetje verdrietig...

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat verdrietig dat het is misgegaan bij Juul en Antares.... meiden heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...

Ik word er wel zelf onzeker van merk ik.... al weet ik heel goed dat je er toch niets aan kunt doen als het misgaat...

20. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Vind het gewoon erg voor ze en ook omdat ik er zelf bang voor ben. heb er al nachtmerrie's over enz... Ik weet gewoon uit ervaring dat iets heel mooi's uitkomt (dat maakt het nog erger). Lijkt me echt verschikkel om zoiets mee te maken!

Deel Deze Pagina