JUUL heb je al gebeld????? Meissie toch, wat een onzekerheid weer, maar als je gevoel zegt dat het niet klopt.......hoe zit het met je symptomen??? Hoewel dat ook niet alles zegt.
Lieve Antares, ik pb je wel even......maar voor nu even heel veel sterkte met het verlies van dit mooie wondertje!!!!
Klopt hoor, ook ik word er nog onzeker van. Het gaat in dit topic toch wel heel veel mis, in december hoor je het veel minder, raar he!
@all Tot nu hebben we al 11 vlinders, dat is idd best veel. Ik zei het net tegen mijn vriend nog dat het, zeker de laatste dagen, veel bijkomen. Ik vind het heel erg voor ze, vooral omdat ik helaas weet hoe het is. @Maartje Van harte gefeliciteerd en welkom hier. @Leeuw Wrs gaat de vk nog uit van de datum nav je laatste NOD en gaan ze pas je definitieve datum aanpassen na je echo van volgende week. Mocht je niet op onze bevallings-/afsprakenlijst staan en er wel op willen: stuur me dan even een pb en zet ik je op de lijst van onze site. Nogmaals onze site: Januari 2011 Mama's En wisten jullie allemaal al dat er een hyvessite is? (http://kippenhok11.hyves.nl) Even aanmelden en via pb aan mij of Moosey doorgeven wat je naam hier is. Deze hyves staat totdat iedereen het wil op privé en iedereen kan/mag erop zetten wat ze willen!
hee meiden ik kan gewoon via me mobiel mee blijven lezen en schrijven.... Baal wel van al het slechte nieuws, wat veel meiden met een mk. niet leuk! Ik word er ook een beetje onzeker van. heb nu al aantal dagen moeite met naar t toilet gaan, daarnaast al lange tijd kramp na het plassen ofzo. Is ook zo weer weg hoor. Iemand die dit herkent? Xx
antares, meis wat verdrietig! hele dikke knuffel voor jou! juul, sterkte komende dagen en succes donderdag! welkom, maartje en love en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! over mijn opgeblazen buik: ik ga eerst maar eens aan de activia. kijken of dat helpt.
Ik herken het niet, maar mijn eerste gedachte is een blaasontsteking. Misschien morgen voor de zekerheid een plasje naar de ha brengen?
Nee Antares.... toch niet jij ook! Wat een slecht nieuws de laatste dagen allemaal... Vandaag ook te horen gekregen dat 1 van de twee kleinkinderen van een collega het niet heeft gehaald. Kwamen afgelopen vrijdag dmv spoed keizersnee met 28,5 weken ter wereld.... de kleinste van 700 gr heeft helaas de strijd verloren... zo verdrietig allemaal... Ook ik word hier onzeker van... met 8 weken een mooie echo gehad en met de 11.6 weken de volgende... ondertussen weet je gewoon niet wat er allemaal vanbinnen gebeurd... Nog 8 nachtjes slapen... pfff...
ik heb het al best een tijd en het wordt niet erger en zit nu voor een werkweek,op het zonnige texel. Helaas nog geen ha in de buurt dinsdag mijn echo miss die eerst afwachten? Xx
@site Is er misschien een vrijwilliger die samen met mij de site wil bijhouden? Op zich is het in mijn eentje goed te doen, maar ja ook ik wil wel eens op vakantie enzo... dus is toch wel handig om het samen met iemand te doen. Dus wie o wie biedt zich aan?
Ja ik ben van 86, heb eingelijk geen idee hoe oud iedereen hier is, nooit gevraagd ik word ook onzeker van al dat verdrietige nieuws, dat is voor mij ook de reden dat ik niet "teveel" op deze site wil zijn
Wat een slecht nieuws allemaal verschrikkelijk!!! Pffff Antares en juul heeeeeeeel veel sterkte Word je toch wel bang van .... Ben wel gerustgesteld dat jullie ook die rotzooi hebben hahaha
Ben trouwens van 82 pffffff wat klinkt dat ineens oud, maar ja het was ook niet onze planning om zo "laat" pas het eerste te mogen verwachten. xx
antares en juul, heel veel sterkte meiden Elif herkenbaar hoor, ik heb het ook regelmatig, heel ranzig. Wen als je nog hulp nodig hebt met de site dan roep je maar! Ik ben trouwens van 79 ik voel me nu echt oud Trouwens vandaag ging mijn kleine meid voor het eerst wennen op school, pff wat een tranentrekker zeg, ik geloof dat ik hier nog niet aan toe ben gelukkig gaat ze pas na de grote vakantie voor het echie...
op dit moment stellen alle nare berichtjes idd niet gerust...maar ik probeer positief te blijven, het ligt toch niet in mijn handen. Ik ben net 23 geworden! Nog wel een jonkie toch
Wen hahah tegenover 86 voel ik me oud hihihi. Maar dat komt er mede door dat ik 22 was toen ik stopte met de pil en dan klinkt 27 oud voor me hahahahaha.