Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

antares, ik vind het ook heel erg voor je.
    Wat schrikken ofniet? Ik heb er ook totaal geen probleem mee als je er hier over wilt praten hoor.

Ik ben van 81. Heb net wel ff met mijn man over gehad dat we het nu toch nog maar ff stil houden tot de 2de echo. Die is op 30 juni. Anders wilden we het zondag vertellen maar als je dit zo hoort en dan gisteren voor de echo dat bloedverlies wachten we toch nog maar ff.

liefs Nooatje

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jeetje antares, waren jullie al zo lang bezig? van je eerste kindje en deze zwangerschap totaal? dat maakt het wel extra droevig dat het nu eindelijk gelukt leek. nogmaals een dikke knuffel. hoop dat je heel snel weer zwanger bent!

3. nooatje

nooatje Niet meer actief

volgens mijn banner hoor ik nu eigenlijk bij de februari mama's haha, komt omdat ik 2 weken terug ben gezet??!! Maargoed ik blijf nog lekker ff hier als jullie het niet erg vinden want wie weet word ik volgende keer wel weer naar voren gezet?!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Antares Ik heb er helemaal geen problemen mee dat je er hier over schrijft. Het hoort erbij en helaas weet ook ik hoe je je voelt nu. Ook ik had vanaf dag 1 het gevoel dat het niet goed was, is je 6e zintuig ofzo. Ik hoop dat je miskraam snel op gang komt, want dan kan je pas echt verder. Nogmaals sterkte en knuffel. Je bent hier altijd welkom hoor.

@Goofy Wow van harte gefeliciteerd zeg met die goede echo! En zeg alsjeblieft geen sorry, want goed nieuws willen we ook heel graag horen!

@Lauwie Jeetje, 12 weken alweer. De magische grens.... dat is een felicitatie waard, dus bij deze!

@Leeftijd Ik ben niet eens de oudste... :$ maar behoor geloof ik wel tot de senioren van dit topic....:D Hier ging die biologisch klok pas laat luiden en wij hebben wel het geluk gehad dat wij snel zwanger konden worden.

@site Ik vind het erg leuk dat Danjay me wil gaan helpen met de site. Ook IrisB heeft aangegeven mee te willen helpen, dus vanaf nu doen we het met zijn 3-en. Gezellig meiden!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Yep...heb PCO'S....dus geen eisprong van mezelf...dan kan je proberen totdat je een ons weegt maar gaat er niets komen ;)

Dus na half jaar naar ziekenhuis, die wilde me niet helpen...daarna zelf ander ziekenhuis gegaan...daar wel geholpen...zo onderhand half jaar verder..dus al 1 jaar bezig....dan onderzoeken doen en starten met clomid enz....na zoveel rondes nog niet raak, ongeveer al 2,5 jaar bezig, onderzoeken duurt lang!!

Weer terug naar arts hier in de buurt, wilde wel helpen omdat ik toch al bezig was...paar rondes clomid later na weer wat onderzoeken.....bureaucratie van geven geen gegevens door aan ziekenhuizen die geen broeder of zuster bedrijf zijn.....zucht...

dus eindelijk na 3,5 jaar waren we zwanger!!

Goede zwangerschap gehad (9 maanden spugen, depressief en gewoon ziek zwak en zielig hahaha) is ons meisje geboren...direct na geboorte eigenlijk beslist we gaan voor 2de.

Na 5 maanden echt ervoor kunnen gaan, heb veel gebloed, en was om de 3 weken ongesteld...en dan 2 weken lang...weer terug naar ziekenhuis....diverse onderzoeken later...nog steeds geen eispron alleen bloed!!!

Dus weer van voor af aan beginnen met clomid....1e ronde niets...2de ronde wel iets...was laat...en bloedde enorm! echt liep eruit...moest stoppen want had wel eisprong gehad en mogelijk miskraam...2 maanden rust!! daarna door met de hoogste dosis clomid...en dat 4 maanden (minstens 37 dagen he!!) daarom duurde het allemaal bij elkaar dus bijna 2 jaar weer....

En na een lange cyclus waarin ik dacht geen eisprong te hebben gehad...toch een knaltest....maar bij de echo werd ik zoveel terug gezet....ging twijfelen...had 3 weken ervoor een test...maar zou maar 6 weken zijn....dan zou ik bevruchting hebben gehad in de 2 weken na dat ik mijn ei vermoedde...en toen hebben we geen gemeenschap gehad hihihi....onbevlekte ontvangenis.....

Helaas vandaag dus kleintje goed gegroeid...precies 2 weken later!! maar geen harjte, hoe hard hij ook zocht, en dat was 2 weken terug wel heel hard aan het kloppen.....

dus ja...al bijna 6 jaar ongeveer....we zijn begonnen in december 2004......

6. Duploke

Duploke Niet meer actief

jeetje Antares, wat 'n verhaal.. heel veel sterkte hiermee..
    heb nog niet gans terug gelezen, maar las ergens dat je voelde dat 't niet goed zat..
    wat voelde je dan? (als je erover wilt praten)
    dikke knuf hoor..

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey sub!

Hoe is het met jouw meis?

Ach weet niet..zo een onbestemd gevoel van weet niet of ik wel moet genieten...weet niet of het wel bestemd is voor nu...kan er niet echt vinger op leggen...niet echt blij zijn...gewoon een kater gevoel na de test.....

En ook na de 1e echo...zo van dat kan toch niet!! Ach....

8. Duploke

Duploke Niet meer actief

meisje toch.. schrik hier echt wel van hoor.. en zeker omdat 't nog zo goed gegroeid was..

word er zelf ook weer 'n beetje onzeker van..

gaat 't een beetje met je?

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    antares, wat een verhaal! weer zwanger worden betekent dus weer het hormonencircus. dat is ook een rotvooruitzicht zeg. hebben jullie nu wel een fijn ziekenhuis? veel succes en ook veel geluk! maar eerst deze rottijd maar eens doorzien te komen en al je gevoelens weer op een rijtje krijgen. sterkte meis!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wen, bedankt! lief van je!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...de gyn gaf aan kan geen reden hebben, kan je waarschijnlijk ook niet vinden....maar wees niet onzeker! dat je hier kans op hebt is zo klein.....het gebeurd vaker, maar het is de natuur....

Ik ga zo stoppen, ik bedankt jullie voor het luisteren!!!!

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje meis wat een verhaal.... Jullie hebben er zo voor moeten vechten en wachten.
    Toch gek van die 2 weken terug zetten... Ik heb daar toch altijd mijn twijfels bij. Maar gelukkig hoeft het niet altijd iets te betekenen...

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

ok.. sorry dat ik zo meteen kom zeuren.. :)

en als 't niet goed is, dan zit 't niet doe hè.. kan je toch niks tegen doen..

slaap zacht hè meisje..

dikke knuf

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    je zeurt niet!! absoluut niet!! elke zwanger vrouw zal zich onzeker voelen totdat je je kindje in je armen hebt!!!

En dan begint het grote onzeker zijn en zorgen hahaha. Gelukkig heb jij al ervaring..maar dan nog lijkt het me enorm spannend (aan mezelf denkend!)

Ik ben zo nieuwschierig naar jullie beebjes...dus in Januarie kom ik ff spieken hoor!! Misschien wel vaker...maar totdat het me teveel pijn doet....dan hou ik er mee op...

Allemaal welterusten en slaap zacht en geen zorgen maken he!!

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey Subke!

Hoe is het met jou? Al weer ruim 11 weken :D

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Ik heb er gewoon geen woorden voor!!! :(
    Moet heel de dag al aan je denken.

17. Duploke

Duploke Niet meer actief

nee, is waar.. ben deze keer nog ongeruster als bij Tygo. :)
    en vind 't ook deze keer weer super spannend :)

slaap zacht hè..

18. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey cyntje! goed hè..
    alé, doodziek en doodop, maar mij hoor je niet klagen ;)
    hoe is 't met jou?,

moet helaas weer afsluiten, ga bedje opzoeken..

slaap zacht allemaal!

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier ook goed! Ook doodop... dus kruip ook mijn mand in...

Truste allemaal!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wow wat véél om bij te lezen! Met excuses als ik mensen oversla..
    Juul wat een verdrietig nieuws, vooral na jullie mooie hartje.. :( Ik denk aan jullie veel sterkte!
    Antaris jij ook heel veel sterkte.. wat naar dat je je kindje ziet leven en dat het toch niet mag zijn. Wat een heftig verhaal vertel je. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger van een plakbaby!
    Goofychick dat klinkt inderdaad druk.. doe rustig aan meid! Gefeliciteerd met je topecho! MelMel jij ook!
    Elif mijn afscheiding verschilt heel erg: van wit naar geel en ook heel donkergeel. Niet teveel zorgen over maken!
    Maartje ik kom uit 84 :)
    Charpi ik word ook onzeker van slecht nieuws. Heb donderdag mijn echo en hoop zó dat die goed mag zijn.. Ondanks dat je het niet kan veranderen blijf je je toch zorgen maken.

Deel Deze Pagina