@moosey: hormonen hou er over op!!!!! ben zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan!! voel me soms weer even puber hihihi. @goofy: kan je man het niet tegen iemand anders zeggen die wel zijn mond kan houden?? zou vervelend zijn als iedereen het straks via via te weten komt!!
Erg hè, al die geurtjes?! Ik ruik ook van alles. En ik ruik al alles beter sinds ik niet meer rook, dus nu ruik ik alles drie keer zo goed ofzo! Af en toe ruik ik iets en dat werkt dan meteen op mijn kotsreflex (als dat bestaat). Ruik ik bv sterke parfum en dan voelt het net alsof alles bijna eruit komt en dan weer naar beneden zakt. En dat janken is echt erg bij mij. Ik ben helemaal geen jankerd en heb ook al 1,5 jaar ofzo niet meer gehuild maar gisteren vond ik mezelf zo zielig dat het snot uit mijn neus liep hahahaha!
Hallo meiden een januari 2011 mama's topic leuk! gefeliciteerd allemaal! ik heb gister positief getest je wilt graag 2 streepjes zien maar als het dan echt zover is is het toch wel heel erg raar, schrok ervan als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 7 januari Groetjes Leeuw
Ik ook niet dus we kunnen hier mooi al onze angsten, frustraties, blije momenten en onzin delen! En nu ga ik echt in bad !
@ naomi: die 2e steep daar schrok ik idd wel van ja, met tranen in mijn ogen naar mijn vriend gerend en heb de test in zijn handen gedrukt: "kijk zie je het?" haha @ moosey: Badder ze
cyntje, ik merk alleen bij de bv dat het iets gevoeliger is. e hier hetzelfde als danjay, de kwaaltjes begonnen pas met een week of 6 a 7. over een paar weken verlang je ws terug naar de tijd van voor de kwaaltjes . niet uit je kwaaltjes afleiden of het goed zit hoor. kun je echt niets over zeggen! wen, haha, maar hij mag waarschijnlijk alleen kijken of niet ? goofy, veel plezier op je midweekvakantie! moosey, je bad niet te warm he? ik merk wel wat van mijn hormonen. ben sneller ontroerd door dingen. mijn dochter ligt in bed en ik ga ook ff liggen!
Mensen ik krijg mijn broek niet meer fatsoenlijk dicht! ik loop de hele dag met m'n knoop open. Leuke darmen. ik ben nieuwsgierig: hoe oud zijn jullie en hoeveelste kindje is dit? Ik ben 28 en dit is mijn 2 e kindje
dank je lauwie, jij ook natuurlijk even een vraagje voor jullie allemaal: met hoeveel weken zijn jullie van plan om het aan je ouders/schoonouders te vertellen? of heb je het misschien al verteld wijzelf zitten te denken om het op mijn vriend's verjaardag te vertellen, dan ben ik bijna 10 weken
ik ben 23 en dit word mijn 1e kindje. misschien een leuk idee om een lijstje te maken met uitgerekende datum?
Leeuw Gefeliciteerd en welkom! Ik heb nog helemaal geen last van m'n hormonen! Komt vanzelf, voor ik het weer huil ik gezellig mee!
Wij hebben het gisteren al aan m'n schoonouders verteld. Ze konden heel hard het goede nieuws gebruiken! ( schoonvader heeft terminale darmkanker)
mijn ouders en schoonouders weten het beide al! broers en zussen over een week of 2 denk ik! de rest vlak daarna hier 22 (bijna 23 ) en ons 1e kindje leeuw zo een lijstje hebben we al zal hem even opzoeken
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - geen idee, volgens pendels jongen Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo zooo hier is het lijstje weer
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 7 januari Leeuw86 - 1e kindje 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - geen idee, volgens pendels jongen Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo @Leeuw86 Van harte gefeliciteerd en welkom!