Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    tja vervelend ik weet het niet aan de ene kant heb ik het super naar mijn zin daar en het verdiend lekker maar ik heb nu gekozen om met mijn man samen kaas te gaan maken op de boerderij dat is natuurlijk het allerleukste om in je eigen bedrijf te kunnen werken en dus ook zelf mijn kids op te kunnen vangen met school enzo.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Danjay Fijn dat je je steeds beter gaat voelen. En kan me voorstellen dat het raar is om na 10 jaar weg te gaan bij je baas.

@IrisB Hoe was het bij de vk?

@Iniminie Nog 3 weekjes en dan hoor je vast en zeker het hartje van de kleine, kan me voorstellen dat je tot die tijd best onzeker bent.

@Zen Dat is al snel als je de kleine zou voelen, maar kan natuurlijk. Leuk!

@krampen De hele zwangerschap gelukkig nog geen last van gehad, ook niet echt van mijn banden.

@pretecho Ik heb een pretecho op 17 juli, een verjaardagscadeautje van mijn vriend. :D Ik ben nl 3 dagen daarvoor jarig. ;)

@Ink1313, Juju en Love Veel plezier met jullie echo morgen!

3. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    #3543 1984Wen, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
    Leuk om te lezen dat sommige al hun kindje voelen :)

Voor mij kan de tijd nu even niet snel genoeg gaan. Volgende week donderdag eindelijk de eerste echo. We zitten in spanning of het er 1 of 2 zijn aangezien er veel 2lingen aan beide kanten in de familie voorkomen houden we er wel rekening mee.

4. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danjay: wel een hele leuke uitdaging om kaas te gaan maken,
    en ook heeerlijk.
    Zou er zo voor kiezen, zelf je werktijden inplannen en idd makkelijk met de kinderen.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @ iniminie wat jammer dat je geen 12 weken echo krijgt

@buikkrampen, heb er ook last van, vooral savonds, zijn mijn darmen

@wen, leuk kado een pretecho!
    (is het nou kado of cadeau:()

Meiden die morgen de echo hebben, veel plezier:D

@all de eerste 11 weken geen kwaaltjes gehad, moest ze echt zoeken, en nu sinds een week moe moe moe... kom m'n bed uit en ja je raad het al.. moe!

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Dagje thuis, dus ik ga dapper typen tot IrisBkind vindt dat het mooi geweest is. Hopelijk kom ik een heel eind. Begin ergens op 25 juni :)

kleding: Ik draag nu fulltime positiekleding. Heb nog een boel zomerkleren van vorige keer, dus ik wil nu niet te veel bijkopen (dat komt in het najaar wel). Enige probleem is dat ik vorige keer in de zomer al walvisformaat was, dus de buikbanden zijn best wel uitgerekt :D Gelukkig kan je ze strakker maken en ze moeten héél wat strakker :) Jurkjes zijn idd ideaal met dit weer.

@antares: Fijn (nu ja, je snapt me wel ;)) dat de zwangerschap lichamelijk nu ook ten einde is. En dat je alles een plekje kan geven. Blij dat alles goed met je gaat en ik blijf duimen dat je snel een plakbeeb hebt (als julle er klaar voor zijn uiteraard)

@goofychick: Mooie echo!

@naomi:
    Mooie buik :D

@marije: Leuk dat de vrienden van je vriend zo enthousiast waren :D Benieuwd wanneer (of of) IrisBman het eindelijk eens gaat vertellen. Hij zou het twee weken terug doen, maar toen is het er niet van gekomen ;)

@muppet: Klinkt als een fijne vakantie :D Geniet er van! Heb nu toch een beetje spijt dat we nergens heengegaan zijn, maar ja, je kan niet alles hebben in een jaar (zijn verhuisd).

datum: Ik vind 11-1-11 wel leuk :D Hoop dus dat uk een beetje langer blijft zitten. Soit. 't Is niet dat we kunnen kiezen natuurlijk :D En die uitegerekende datum zegt idd niets, al heb ik het bij IrisBkind wel mooi gedaan :p Eerst hadden we 5 september, bij echo verzet naar 7 en IrisBkind was er op 6 september :D Maar denk niet dat dat nog een keertje lukt ;)

@marije: Hoe gaat het ondertussen met de hoofdpijn? Mooi buikje :D (moet echt ook eens een foto plaatsen)

@leeuw: Vind het ook té warm (zeker zonder airco op het werk). Maar ben toch beetje blij dat ik nu nog maar zo kort zwanger ben. Vorige keer zat ik volop in derde trimester toen het zo warm was en dan is het helemaal geen lolletje. Maar ik vind het eigenlijk nooit leuk als het zo lang duurt, kan er in niet-zwangere toestand ook niet goed tegen. ;) Het is wel heel leuk als je ergens lekker fris kan zitten met water in de buurt, maar ja ... :D:p

nieuwe mensen: Toch nog een paar :D Welkom en gefeliciteerd!

voetbal: Maandag op het werk gekeken :D Was wel leuk. Vrijdag zal het weer zo moeten. Wel jammer dat NL niet 's avonds speelt :( Ben dan wel Belg, maar als het op voetbal aankomt, toch maar NL'er :p IrisBkind kent ook één kleur: 'anje :D

@lauwie: Super dat je de baby al denkt te voelen. Ben benieuwd wanneer dat hier het geval zal zijn. Bij IrisBkind was het redelijk laat geloof ik. Oooh, goofychick ook al :D

@brademarie: Leuk dat je zo'n goede uitslag hebt gekregen. En een mooie echo :D En fijn dat je werkgever zo goed reageerde.

@wen: Oh bah :( Hoop dat je snel minder pijn hebt (en liefst helemaal geen natuurlijk)

@violetriot: Oei, een cyste :( Succes morgen bij de arbo-arts!

@iniminie: Vervelend dat je zo lang moet wachten. Je kan tussendoor wel een pretecho doen als je wil.

@danjay: Kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is. Gelukkig reageerde je baas ook goed.

@leeuw: Hopelijk is dat moe zijn snel weer weg.

@juju en stephanie: Veel succes en plezier met de combinatie test, intake en echo!

EGO:

controle: Fijn dat jullie er naar vragen :) Alles was ok. Ben helemaal leggetapt (6 buisjes bloed). Ze vroeg een paar dingen over m'n vorige bevalling en natuurlijk hartje geluisterd :D Blijft super om het te horen. VK moest wel even zoeken en toen ze het had, klonk het ver weg, denk dat uk zich achteraan verstopt had :D

Verder gaat alles z'n gangetje. Hoop alleen dat het op m'n werk snel wat kalmeert, want was gisteren helemaal afgepeigerd om halfzes (en ik zit gewoon achter een bureautje). Heb zelfs IrisBman gebeld om te vragen of we IrisBkind met de auto konden ophalen van KDV. Zag het niet zitten met de fiets :$. IrsisBkind wou vervolgens niet slapen, pas tegen halftien sliep ie (en IrisBman was niet thuis). Dus avond was niet geweldig. Thuis hebben we de middagdut afgeschaft en dan gaat hij vlot slapen, maar op KDV moet hij mee slapen met de rest en dan zitten we 's avonds met een dreumes die maar blijft stuiteren. ;):(

Kwaaltjes zijn nog niet weg. Misselijkheid 's avonds nog steeds aanwezig (af en toe met overgeven) en vandaag had ik net zelfs nog een close encounter met m'n witte porseleinen vriend. Pfff. Soit.

Zo meteen naar de winkel en op zoek naar een zwembadje dat op het balkon past en een zomerslaapzak. Het ziet er niet zo belachelijk warm uit, dus we zullen maar snel gaan :D

En nu ben ik echt klaar :p Hoera als je m'n roman helemaal gelezen hebt ;)

Fijne woensdag allemaal!

7. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    @danjay: knap hoor zo'n keuze. lijkt me echt een uitdaging met een eigen zaakje bezig/verder te gaan. succes ermee (heb ik het alvast gezegd, als ik het dan mocht vergeten hahaha)

@irisB: volgens mij heb je genoeg tijd gehad om flink te typen, hahaha, je zoon was toch wel moe toen hij pas om half 10 ging slapen. wel vervelend trouwens dat er dan niet helemaal rekening gehouden wordt met je eigen ritme thuis.

@kwaaltjes: hier gaat het steeds beter, als ik smorgens goed eet voordat ik flink bezig ga (voor douchen en aankleden e.d.) gaat het goed. vermoeidheid is nog aanwezig, maar ik probeer conditie wel weer wat op te bouwen, moet dinsdag weer aan t werk, na 4 weken thuis te zijn geweest, 1 week ziek, 3 weken vakantie. Ik weet, ik mag niet zeuren.

@eog: Vandaag het goede nieuws aan mijn oma's vertellen. heel veel zin in, zijn wel blij denk ik met hun 2e en 4e achterkleinkind. moet er alleen wel 2 uur voo rin de bus zitten met dit weer, gelukkig komt vriendlief na zijn werk me de auto en rijden we samen terug.
    fijne dag allemaal en geniet vooral van de goede berichten die iedereen krijgt!

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @IrisB Leuk he die 1e keer bloedprikken bij de vk. :D Fijn om te lezen dat alles goed was.

@Iniminie Veel plezier met het vertellen aan de opa's en oma's to be. :)

@zwangerschapskleding Hier ook al fulltime zwangerschapskleding aan, andere zitten ook echt niet meer lekker.

@datum Ik zie wel wanneer de kleine zich aankondigd, als hij/zij besluit te komen dan kunnen we het toch niet meer tegenhouden. Alhoewel voor mij 1-1-11 voor mij wel een mooie datum is. :p

Gisteravond hebben we weer 3 uur zonder stroom gezeten:x, de 2e keer dit jaar. Maar gelukkig was het dit keer niet midden in de winter net als vorig jaar.:p

Ik ga me even nuttig maken in het huishouden aangezien het weer nu nog niet zo fantastisch is. Dus de warmte lijkt nog mee te vallen. Fijne dag allemaal!

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jah! Goeiemorgen allemaal! :D

Ik reageer even op onderwerp want anders moet ik alle namen terug zoeken :)

Kaas maken... Heerlijk dat je na je verlof thuis kunt werken! Lijkt me gemakkelijker combineren.

Vertellen... iedereen die het grote nieuws nog mag vertellen... heel veel plezier ermee! Opa's en oma's blijft het leukste. En hopen dat ze het nog allemaal mee mogen maken. Hier was het een sensatie... jullie hadden cyntjeman's opa's reactie moeten zien! Zeker een grammy award waardig!

Bloedprikken... Hier in één jaar tijd wel 20 buisjes afgegeven in totaal... brrrr. (ivm mk'en, progesteron en laatst bij de vk)

Zwangerschapskleding... Draag alleen als ik avonddienst heb een positiebroek. Verder red ik het met jurkjes en flodderige zomerbroekjes (harembroek enzo)

Hoofdpijn... Hier ook gehad, maar volgens mij kwam het van s'nachts op de tocht liggen. Trok namelijk vanuit mijn nek. Erg vervelend. Vanmorgen nergens last van tot het moment ik op het werk aankwam. Maar eenmaal in beweging trok het weer weg gelukkig.

Verders... weinig byzonders hier hahaha! Ben aan het bedenken wát we allemaal gaan doen straks in onze vakantie. Wij blijven ook thuis namelijk. Nieuw kozijn nodig, badkamer recent verbouwd + alles voor onze uk aan het inslaan.

Iemand ideeën om onszelf te vermaken tijdens de vakantie? Aub geen efteling... dat hebben we vorig jaar al gehad. Misschien iets knulligs wat je eigenlijk nooit zo doen, maar toch eens moet proberen? Of begin ik nu burgelijk te worden? :D:)

10. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Hallo allemaal,
    Echo vanmorgen was helemaal supers. Een klein bewegelijk mensje gezien die schopte met zijn beentjes en zwaaide met beide armpjes. Hartje klopte goed en het zag er allemaal prima uit. Definitieve uitgerekende datum op 12 januari. Ons lijkt 11-1-11 wel een bijzondere datum. We zijn zelf op 20-05-2005 getrouwd, dus hebben we wat met zulke cijfertjes :)

Het is hier binnen goed uit te houden met de airco aan, op mijn werk is het vreselijk warm zonder airco. Wel de hele dag de waaier aan, maar het is niet te harden op mijn kantoor. Maar lekker veel ijsjes eten met dit weer toch :)

Hoe waren de echo's bij de andere die een echo hadden vandaag? (sorry weet niet precies wie....)

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jeetje irisB 6 buisjes bloed!! ik moest er maar 3 vond dat al veel!

wat betref bevallingsdatum, het zou mij het mooist uitkomen als ik in de kerstvakantie beval, daarna moet ik namelijk weer naar school:D doe een kappersopleiding maar ja zo niet dan niet he...

Hier ook fulltime zwangerschapskleding, zit gewoon lekker dus waarom niet.
    Krijg wel tegenstrijdige berichten te horen, vanmorgen fietste een vriendin voorbij die zei, zo je ziet het al goed! 5 min later weer een bekende nou je ziet nog niet veel he! en toen kwam ik op het werk zeiden 2 collega's weer nou je gaat het nu goed zien he :(
    nou ja lekker belangrijk of je het nou wel of niet ziet er zit toch echt een baby in:D

12. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee allemaal,

Hier een mooi kloppend hartje gezien, de kleine is nu 2.5 cm en 9,1 dag oud. de kans dat het nu nog mims gaat is minder dan 2% dus ik ga het nieuws nu heerlijk vertellen, kan het ook niet meer vo0r me houden.

ga nu snel eten maken want vanmiddag iedereen lang.
    Voor mijn zoontje een shirt gekocht

voorop: ik ben stoer.....
    achterop: ik word grote broer.

Nu kijken of ze het doorhebben haha.

genietse van de mooie dag.

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Kijk, dat zijn nog eens goeie berichten Theeleut! :D

Bevallingsdatum... hier 05-01 máár het zou grappig zijn als het tussen kers en oud&nieuw komt. Mannetje krijgt met kerst vrij en heeft vakantie t/m 2 januari. Achja... anders mag hij lekker "zorgen" in die 2 weken als onze uk na zijn vakantie komt... is ook lekker voor mams :D Maar voor mn mannetje zou het wel heel leuk zijn, ipv 2 dagen vaderschapsverlof.

Nu ga ik lekker een dutje doen... ben helemaal gaar na het boodschappen doen. Zooo warm!

14. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Theeleut, wat geweldig! Fantastisch dat je het hartje kloppend hebt gezien en dat alles goed was. Heel veel plezier met het vertellen ana iedereen. Wij hadden ook een tshirt voor onze zoon, mijn schoonouders zagen het binnen een minuut, mijn ouders hadden zeker 20 minuten nodig hahahaha! Mijn schoonzusje hebben we er zelf maar op gewezen, die zag helemaal niks. Hoe oud is jouw zoontje?

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    theeleut gefeliciteerd met je goeie echo!

Hoe is het verder met iedereen?

Volgens mij gaat het nu wel lekker met dit topic he...geen slecht nieuws meer!!

Iedereen dikke knuffel!

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @theeleut van harte gefeliciteerd met je goede echo! En veel plezier met het vertellen aan iedereen. Ik ben benieuwd of het shirt opvalt.:D

@Ink1313 Ook jij van harte gefeliciteerd met jullie goede echo!

@Danjay Hier kan ik er echt niet meer onderuit, mijn buik groeit rap. Als dat zo doorgaat ben ik mega aan het eind. :$:D

@cyntje Kan zo 123 niet iets voor je verzinnen, maar zal er nog eens even voor je over nadenken.;)

@Antares Hier gaat het idd nu gelukkig goed, althans geen slecht nieuws meer gehoord maar een hoop meiden melden zich aan en vervolgens zie je ze niet meer. Dus weet je ook niet hoe het met hun gaat.;) Hoe gaat het nu met jullie?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemiddag meiden,

zo weer even tijd in mn drukke dagen! ik werk deze week maar weer 2,5 dag maar ben gewoon nooit thuis hihi.

@iedereen met een goede echo: GEFELICITEERD :D
    veel plezier met vertellen die dat nu gaan doen, leuk is dat he.

@antares: hier gaat het ook goed hoor :) buikje groeit weer snel nu maar nu komt het wel door de beeb en niet meer door de darmen hihi.

@wendy: zou je mijn bevaldatum op 4 januari willen zetten?? en 6-7 heb ik controle bij de vk dan kloppen mijn gegevens ook weer op de lijst :)

hier net naar de tandarts geweest bah bah. er brak vanmorgen een stukje van mn kies af :( gelukkig was het een kies die al geen zenuw meer had dus geen verdoving nodig alleen schoonmaken en opvullen, wat was ik blij hihi.

18. Emme

Emme Niet meer actief

Fijn al die goede echo's. Het tandartsverhaal klonk iets minder fijn ;).

Over de uitgerekende datum: Lars kwam bijna twee weken te laat, dus ik verwacht deze baby ook niet voor eind januari...

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ink1313 wat fijn dat de echo goed is! en ook op 12-01 uitgerekend(ik ook) 11-01-11 is wel een hele mooie datum idd, had ik nog niet over nagedacht

theeleut ook jij gelukkig een goede echo, leuk zon shirt!

over de meiden die zich hebben aangemeld maar nooit meer komen, misschien over een tijdje de lijst aanpassen? ik zag veel namen die hier nooit meer komen.

ben vandaag achter een matras aangeweest, we moeten toch echt een nieuwe hebben, maar wat zijn die krengen duur!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak

Deel Deze Pagina