Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vandaag 12 weken! jippiee:):)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    GEFELICITEERD leeuw :D

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
  4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    fijn voelt dat he die 12 weken voorbij ;) ik vond het heerlijk!!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    12 weken: hier vandaag ook die magische grens bereikt!! Ik zie dat Leeuw en Ink ook de 12de zijn uitgerekend, leuk!!! Ben benieuwd of we ook tegelijkertijd bevallen dat zou helemaal toevallig zijn.... kans is klein ik weet het :)

Zwangerschapskleding: draag ik nu ook en zit lekker.... wel kan ik nog wat shirts aan, aangezien ik vrij fors van mezelf ben dus ik combineer een beetje....

Warmte: hier op Texel valt het in vergelijking met de rest van het land nog wel mee, al wordt het hier ook warmpjes.... we gaan dan ook morgenavond al naar huis ipv vrijdagochtend.... want boven de 30 en dan zo end rijden is me net teveel van het goede.(woon in brabant)

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Whieh net terug van de nekplooimeting. We hebben een kans van 1:11887 en ons kindje beweegt super goed. Zie ook foto's in album. Jippie :D

7. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @Leeuw en Juju gefeli met jullie goede echo en nekplooimeting. Helemaal supers!

@Charpi en Leeuw, leuk met zn 3tjes op dezelfde datum uitgerekend. Het zou leuk zijn als we tegelijk bevallen, maar die kans is natuurlijk uiterst gering ;) We zullen het tegen die tijd zien hihihi! Vandaag iig de 12 weken grens bereikt en dat is een mijlpaaltje op zich toch? Het eerste gedeelte van de zwangerschap is alweer achter de rug, nog 2/3 deel.

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Wat fijn JuJu heb jij alleen de nekplooimeting gedaan of ook de combinatietest?

9. sunflowertje

sunflowertje Nieuw lid

29 jun 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ook ik kan me bij jullie aansluiten ruim 10 weken zwanger! alleen af en toe misselijk en moe, dus dat valt nog mee...
    Gefeliciteerd alle dames die de 12 weken grens hebben bereikt!

Groetjes Sunflowertje

10. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @irisb: ik was niet degene met hoofdpijn. Maar bedankt voor het compliment over mijn ienemieni te zien buikje haha!!

Fijn dat er weer een hoop positieve berichten zijn!

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hey meiden, ik kom weer even hallo zeggen vanaf mn vakantiebestemming! We zijn nog steeds lekker aan het genieten maar mn voeten zijn wel dik door de warmte. Dus aan het einde van de dag loop ik op blote pootjes want dan pas ik geen slippers meer. ;)

Voor de rest geen tijd om bij te lezen, ik ga weer genieten....

12. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou hier duurde het erg lang voor ze het door hadden. Heb bij mijn moeder mijn zoontje voor haar neus gezet met de tekst op de rug naar haar toe. ze had de voorkant wel gelezen, mooi t shirt zei ze hahaha.
    Mijn zoontje wordt 11 augustus 2 dus is 2.5 als de tweede komt. mooie tijd.
    Hoe oud is die van jou?

13. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Hahaha, zo moesten wij het bij mijn ouders ook ongeveer doen....Mijn zoontje is nu 3,5. Hij wordt in december 4. In januari gaat hij naar school, dus da's ook lekker handig.

14. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh das ook wel lekker, veel tijd om te knuffelen met de kleine straks. Zal hier wel pittig worden om de aandacht te verdelen aangezien ons manneke nogal weinig zelf speelt al wordt het wel wat beter. Nu kijken of hij straks in zijn grote bed wil slapen.
    Leuk al die nieuwe fases.
    Voel je je goed?

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ja is zeker leuk al die fases. Wij zijn nu bezig met onze zoon te leren zichzelf aan te kleden. Uitkleden gaat al prima, aankleden bijna helemaal. Hij heeft er alleen niet altijd zin in.

Ik voel me eigenlijk wel goed op wat kleine mankementjes na. Ik heb bij vlagen echt flink last van hoofdpijn en moeheid. Maar dat zal vanzelf weer overgaan denk ik zo. Hoe voel jij je?

16. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hallo allemaal,

gefeliciteerd voor de meiden die de 12 weken gepasseerd zijn joepie..

Hahaha erg leuk die verhalen over die t-shirts..

Morgen de 2de echo ben zo benieuwd. Weet eigenlijk niet eens wanneer ik uitgerekend ben. Morgen ook de intake dan horen we vast meer. Hier zoooooo moe haha niet normaal echt LUI gewoon....

Iik denk dat als het morgen goed is we het ook maar gaan vertellen. Dus als je over de 9 weken bent is de kans dat het mis kan gaan nog maar minder dan 2%???? Dat las ik net ergens??

Groetjes Nooatje

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Noa gewoon lekker NIET vanuit gaan dat het mis gaat! Doe ik nu ook niet meer en voel me er toch stukken beter bij! ;)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker een mooie tijd, zelf heb ik 2 jaar ertussen (op 2 wkn na :D) waren wel begonnen (toen hadden we in ons hoofd minimaal 1 1/2 jaar ertussen maar ben blij dat dat er nu 2 worden.
    Heb me handen vol aan dat ondernemend mannetje van ons.
    Soms zo erg dat ik niet eens het idee heb dat ik zwanger ben......mijn banden en misselijkheid (hoewel gaat een stuk beter) fluiten me dan terug en wijzen me er op.

Hier nog niet het hartje gehoord, ja een keer met de angelsound daarna niet meer, en met 11 weken bij de gyn met inwendige echo. VK ook niet, ben blij dat ik het afgelopen vrijdag heb zien kloppen ;)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja............

IK HEB VAKANTIE!!!!!

Morgen alleen nog terug voor een afscheid en een eindfeest van de kinderen en dan is het KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!

20. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    shit, net heel stuk getypt en gereageerd, druk ik op de verkeerde knop!! niet de eerste keer dat met dat overkwam. goed probeer weer nog wat neer te zetten (vandaag is er veel getypt dus aardig wat bij te lezen).

@vertellen: heb mijn 2 oma's het goede nieuws vertelt en die waren natuurlijk erg blij dat ze er een achterkleinkind bij krijgen. leuk om te doen natuurlijk.

@gefeliciteerd voor alle meiden met goede echo's en het passeren van de 12 weken grens. echt tof!

@cyntje: ik zal eens voor je nadenken, je hoort nog van me.

@11-1-11: volgens mij willen wel veel mensen op deze mooie datum bevallen, lijtk mij ook wel leuk. We moeten eigenlijk een pooltje maken met hoeveel je verwacht dat er bevallen op die datum van onze groep en daarna vergelijken met werkelijke getallen. lachuh!

@website januari: ik heb me daar nog niet voor aangemeld volgens mij. zie af en toe wel het berichtje van wendy. wat is de meerwaarde ervan?

@vakantie: voor iedereen die vakantie heeft of bijna krijgt: geniet ervan!!! de mijn zit er over een half weekje op. ook wel weer zin om te werken, dan krijgen collega's het ook te horen/zien. heb vooral eind van de avond al een aardig buikje, wel mijn darmen, maar toch hahaha.

Nou ik hoop dat ik niets vergeten ben wat ik eerder al neer had getypt en anders moeten julllie het mij maar vergeven hoor!hihi

Deel Deze Pagina