Hoi Allemaal, ik zit al enige tijd mee te lezen.. maar durfde me nog niet zo goed te melden hier.. Ben een erg onzeker persoontje geweest, durfde het bijna niet te hopen dat alles zomaar goed zou gaan. Afgelopen dinsdag heb ik mijn 12 weken echo gehad, en alles was goed! Zo opgelucht en zo blij Het mooiste vond ik het horen van het hartje, dat maakt het zo echt Verder was de kleine heel lui en niet in beweging te krijgen (goh van wie zou hij/zij dat toch hebben ).. Ik ben 8 januari 2011 uitgerekend! Ik kom nu gezellig mee kletsen en hoop het een beetje bij te houden hier! Is er nog iemand de 8e uitgerekend? Succes allemaal met de warmte vandaag 8)
@Marije Dit is haar topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/217022-vocht-om-foetus.html#post7684891 @Induna Van harte gefeliciteerd en welkom! Die onzekerheid heben we gelukkig allemaal , gefeliciteerd in ieder geval met je goede echo. Volgens mij is brademarie ook op 8-1 uitgerekend.
Wen aaaaaah wat lief dat je medelijden met ons ( mij ) hebt in Limburg het is hier nu 39 ja echt waar 39 graden!!!! Net gewerkt tot 16 uur echt voor kapot te gaan pfffff. Maar het is gelukkig weekend!!!!!!!!!!! Heerlijk genieten nu
Pfff Elif.... 39 graden Hier in noord-oost brabant zal het ook in die richting zijn. Hier binnen is het 28.4 Ik ben benieuwd wat het het weekend gaat doen... moet 2 ochtenden werken dan.
he meiden, De warmte doet mij geen goed. Maar wou toch even laten weten dat de echo weer goed was en de kleine lekker beweegt. Mijn man heeft vanmiddag vrij genomen om mij te ontlasten en nee geen voetbal te kijken , houd ie niet van.. ik heb wel gekeken. we gaan straks nog even onze nieuwste aanwinst auto showen bij mijn schoonouders.. ik heb vanmiddag ook in de auto gezeten, hij heeft nl. climate control.. leuk hoor voor je huis in een auto zitten. dan kan ik er weer even tegenaan en kan colin ook slapen, vanweg "gewone" temp van 23 graden in auto. schoonouders wonen op bijna 3 kwartier rijden.
Mooie echo meis! En wat lief van je man! Tja, die warmte... ben benieuwd of ik zo kan slapen... het waait niet eens meer.
Even spammen met een foto van onze kinderwagen Geen buikfoto dit keer... je ziet nl weinig tot geen verschil. Volgende week maar weer... Bekijk bijlage 82806
cyntje : mooie kinderwagen! oo nog iets van 25-33 weken dan hebben we allemaal een mini mensje in de kinderwagen.. het is hier nu heerlijk buiten het heeft gister avond laat en vannacht hiet geregend en geonweert (is dat een woord?) dus het is nu lekker 20 graden ofzo.. heerlijk heb alles tegen elkaar open staan. we gaan zo even naar mijn ouders lopen (700 meter) maar de afgelopen dagen redde ik dat niet met de warmte.
Nou hier is het nog flink warm hoor! Echt geen 20 graden eerder een graad of 27 en goed benauwd. We vieren vandaag onze verjaardagen, lekker bbqen in de tuin, hopelijk werkt het weer mee....
Nou hier is het momenteel 29 graden binnen, laat staan buiten, pfffffff erg warm dus.... een natte theedoek in de nek helpt iets gelukkig.... ga zometeen naar de bioscoop daar zal het vast wat frisser zijn binnen...
Hey allemaal, Ik weet niet of ik mij in het begin van dit topic heb gemeld, of dat het een ander topic was. Maar wil graag met jullie meekletsen., Ik ben 14 januari uitgrekend van ons eerste kindje. Komende donderdag heb ik de 12 weken controle, iets later dan precies op 12 weken, omdat mijn gyn naar een symposium moest, haha. Dan is ze in elk geval van de laatste nieuwtjes op de hoogte. Op zich voel ik me prima, in de ochtend en na het eten van zuivel ben ik wel misselijk en moet ik braken. Af en toe ook misselijk in de middag. Buik begint nu echt goed te groeien, foto volgt. Wat hebben jullie allemaal al gekocht/geregeld en wat moet er nog gebeuren? Opvang/meubeltjes, wagen/kraamzorg etc.?
Ik weet ook af en toe niet waar ik het zoeken moet hoor. Ik zit buiten nu en ik hoor de eerste druppels vallen. Dus misschien gaat het afkoelen.
Mooie wagen cyntje!! Hij lijkt enorm op de mijne alleen is dat een 3wieler. Van een vriendin gekregen. Maar de rest de kap e.d hetzelfde
Hallo!! Welkom Maartje85! Proficiat en hopelijk een mooie en leuke echo... nog een paar daagjes Hier is het 28.5 graden binnen. Vanmorgen gewerkt en net bij een klantje prachtige nageltjes gemaakt. Ik ga zo proberen een tukkie te doen op bed, want vanavond hebben we feest en morgenvroeg moet ik weer werken. De sluierbewolking word iets dikker, dus ik hoop eigenlijk ook op een plensbui en afkoeling... alleen weet ik dan niet wat ik vanavond aan moet trekken. Thanx!! Ik ben ook erg blij met de kinderwagen Mannetje heeft net 1 muur de eerste laag getext voor de kinderkamer. Iedereen nog een fijne dag/avond. Geniet van de bbq's en films enz enz...