hier vandaag een rustig dagje, mijn bekken staat scheef en we hadden vanochtend geen tijd om het recht te zetten. Martin heeft van mijn fysio geleerd hoe dat moet. Dus vanavond heb ik hopenlijk weer wat minder pijn. Colin heeft besloten vandaag 2 x te slapen die maak ik om uiterlijk 13.00 wakker anders word het te laat en dan gaat ie om 14.30 waarschijnlijk weer en maak ik hem om uiterlijk 16.30 wakker.. anders is het vanavond drama..en ik wil voetbal kijken, als mijn lijf het redt het liefst in de kroeg op het dorp. mijn huisje is weer schoon, we hebben 1 x per 2 weken een schoonmaakster en wat vind ik dat fijn.. Nu is het ook nodig trouwens maar goed. vanmiddag ga ik proberen om de was in de kasten te krijgen, alles is opgevouwen nu en we gaan het zien. zal als ik echt zin hebt (zittend op martins bureaustoel) ook zijn t shirts uit zoeken. zijn shirts worden te klein of zijn buik te dik.. in ieder geval veel is te kort , hij heeft 2 shirts die wel lang genoeg zijn.. weten jullie waar ze simpele mannen t shirts hebben die vrij lang zijn??? gisteravond ben ik alleen op visite geweest bij een vriendin, dat was wel weer erg lekker hoor even wat anders.. Was af dat ikthuis kwam , maar dat hetb ik er graag voor over.
@danjay: gefeliciteerd met je certificaat!!! @goofy: ja ik heb het hartje eindelijk gehoord ze kon hem gelijk vinden en hij klonk heel mooi en snel hihi. echt geweldig om dat te horen! @mimi: ja ik heb 2 jurken op het oog waarvan ik van 1 zeker weet dat ik er altijd in blijf passen vrijdag gaan we daar nog eens kijken en zal dan een keuze moeten gaan maken. mijn duizeligheid is nu weer over, ik denk teveel gedaan mijn bloeddruk is gecontroleerd vandaag en was 120/65 dus super! en mn ijzer was 7,8 dus ook netjes aangezien ik snel te laag zit. verder waren de andere bloeduitslagen gelukkig ook goed. @wendy: zou je bij 13 augustus bij mij 20-weken echo, geslachtsbepaling en controle vk weg kunnen zetten?
@Mimi, volgens mij hebben we het over dezelfde.......alleen ik meende dat ze met 19 wkn nog een hartje had gehoord, alleen de gyn zei dat het met 15 wkn al overleden was toch? Ja vindt het nogal heftig ja!!!
Ja is een heerlijk geluid, ik mag donderdag, kijken of ze hem nu wel kunnen vinden, en anders zal ik wel weer een echo krijgen als ze hem niet kunnen horen, ze moeten toch controleren of er nog leven is lijkt me.
ja klopt als ze het hartje niet kunnen vinden word er een echo gemaakt. voel jij ook al een harde plek in je buik waar je baarmoeder zit?? ik kan hem heel duidelijk voelen.
Ja kan ik al een tijdje, omdat dit mijn tweede zwangerschap is. Elk stukje van een soort van leven is nu ook welkom. We kijken wel. Hopelijk kunnen ze het hartje gewoon horen. Zal ik wel gerustgesteld door worden. Zo nu eerst mijn kleine man van het KDV halen, dagje er heen gebracht zodat mama volgens papa kan genieten van haar vakantie.....NOTTTTT!!!!!!!!!!!!!! Heb alleen maar lopen poetsen opruimen en dingen gedaan die door de drukte waren blijven liggen, maar daar krijg ik ook rust van in mijn hoofd.
owww haha ja dan gaat het sneller he ik heb de kleine nu al 2 keer gevoeld echt heeeeel apart was dat zeg maar echt geweldig! snap dat je dan gerust gesteld bent
Goeiemiddag! Gebruik even m'n laatste minuutjes op het werk om schaamteloos te ego-en. Net wel globaal bijgelezen, maar helaas niet genoeg tijd om te reageren. De warmte had geen geweldig effect op mij, ben er echt ziek van geweest, dus heel der dagen bankhangen, joepiejee. 's Avonds hang ik nog steeds standaard op de bank door misselijkheid. Al is dat vanavond natuurlijk geen ramp want dan gaan we voetbal kijken natuurlijk Alles is hier al geregeld qua kraamzorg edm. Heb dezelfde organisatie als vorige keer omdat ik daar heel tevreden over was en omdat ze een BV certificaat hebben. Hecht heel veel belang aan goede begeleiding bij BV (ook al is het dan de tweede keer en ben ik als het goed is nooit gestopt met BV-geven aan IrisBkind), dus hoop dat het goed komt. Gisteren ook alle echo-afspraken gemaakt, dus heleboel data om naar uit te kijken Kamertje hebben we al van IrisBkind (al heeft die daar nooit geslapen en ik neem aan dat dat voor uk no.2 ook zal gelden). Word beetje gek op m'n werk omdat het druk blijft. Eigenlijk vooral omdat iedereen me dingen blijft vragen als ik hard aan het werken ben. En sommige mensen steeds vragen wat ik aan het doen ben en of ik al klaar ben met bla of bla :x (ik wijt het aan jeugdig enthousiasme van nieuwe collega, maar het mag wel gaan ophouden ). Normaal gebruik ik pauzes om te forummen, maar nu geraak ik met moeite aan een volledige lunchpauze. Soit, wordt hopelijk snel beter. /einde zeurmodus Mag nu naar huis Eerst IrisBkind ophalen en dan straks lekker voetbal kijken. Fijne (voetbal)avond allemaal!
@Naomie Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord, het is en blijft een bijzonder geluid. En je datum staat op de lijst erbij. @Danjay Gefeliciteerd met je 1e certificaat. @Goofy Jeetje wat ene verschrikkelijk verhaal zeg, kan me voorstellen dat je er van geschrokken ben. Ik ben er ook wel even stil van. @IrisB Wat vervelend dat je het zo druk hebt en al die zeurende collega's. Ik hoop dat het snel minder word, wel aan jezelf en de kleine denken he! @Charpi Leuk geshopped zo te zien. Mooi kamertje hoor. Welke kinderwagen hebben jullie uitgezocht? @mimi Ik schrik ervan hoeveel last jij van je bekken hebt, wel handig dat de fysio je man hebt geleerd hoe ze goed te zetten. Misschien heb je het wel eens verteld hoor, maar komt dit door je zwangerschap of door iets anders? Vandaag voor het eerst tot 14:00 uur gewerkt en dat is nog wel even vreemd hoor. Ik merk al wel dat ik nu minder moe ben, maar ik blijf hopen dat het tijdelijk is. Veel plezier allemaal met voetbal kijken. Ik hoop dat ze weer gaan winnen, maar zal wel weer spannend zijn. Al die spanning is toch helemaal niet goed voor zwangere vrouwen?
Ok ik zal ook even onze kinderwagen showen We zijn gevallen voor de Mutsy 4-Rider Light Weight - Team Light Grey. Deze reed erg makkelijk en licht en ook belangrijk is in hoogte verstelbaar en als de bak eraf gaat kan het zitje naar twee kanten, dus naar je toe en van je af.... wat ik toch wel fijn vind, want de eerste tijd wil ik nog graag de kleine in het zicht hebben als ik loop
Mooie wagen! Heb ik ook maar dan een nét iets andere 4rider uitvoerig Kweet niet welke, de onze is 2e hands.
Mooie wagen(s) zeg! echt mooi zo ook in die grijze uitvoering. Oooh ik had net weer iets zeg....zoonlief was aan het knutselen met o.a. plakband en ik was aan het koken (soepie). Zoonlief komt wat dubbelgeplakt plakband bij me brengen, dus ik loop naar de keuken om het weg te gooien. Zitten we later soep te eten, kom ik daarin het dubbelgeplakte plakband tegen.......ongelofelijk zulke dingen hahahaha! Allemaal succes met vbal kijken zo! We moeten echt winnen en da's nog zo maar niet gedaan he?!
nog even snel.. dan naar de kroeg in de auto.. haha had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar mijn fiets is gejat en de 800 meter redt ik niet makkelijk en snel als colin wakker word.. eehh wie was het ook alweer. Ik heb het over lynn. Die was nu ook echt 15 weken dus denk niet dat we het over dezelfde hebben. Na 2 dagen niet voelen is ze al naar de gyn geweest en daar is haar vemoeden bevestigd. Wen: ja mijn bekken komt door de hormonen, ik heb een slechte rug en daardoor gaat het wat makkelijker het verweken. Maar ik weet dat ik na de bevalling binnen een paar uur bijna geen last meer heb. We wisten ook van te voren dat nog een zwangerschap zwaar zou zijn, maar het valt me vies tegen hoor de pijn weer.. heb ook al gezegd dat ik mocht er iets fout gaan ik niet weet of ik nog een keer zwanger worden aandurf. DUS er mag NIETS fout gaan. ga ik ok niet vanuit, hoor. Ik heb wel heel sterk het gevoel dat dit kindje geen jan , maar een dec.of nov. kindje gaat worden dat het te vroeg komt..en dat komt hoofdzakelijk door mijn ultra gevoelige baarmoeder..ik wacht het af en hou me rustig.. heel rustig.. ik heb n. al harde buikjes en ik weet te goed wat dat kan doen.. lag met colin vanaf 30 weken in en uit het ziekenhuis aan de weeen remmers. zo en nu gaat deze mama naar de kroeg even niet nadenken over vroeggeboortes en hopenlijk met niet teveel pijn.Ik ga lekker naast mijn zwagere zus (31 weken) en zwangere dorpsgenootje (36 weken) zitten.. zwangeren hebben een ere plaats nl..
Mimi groot gelijk dat je lekker gaat genieten vanavond in de kroeg.... in het zwangerenhoekje zoals ik begrijp.... Wel vervelend dat je al zo'n pijn hebt meid..... en het is nog een heel eind.... Dan prijs ik mezelf toch weer gelukkig dat ik lekker kan genieten momenteel met geen kwaaltjes.... Whahahaha Ink wat een grap zeg, plakband in de soep whahahaha.... Hier nog geen rare dingen gedaan, het ergste is dat ik de koelkast een keer heb laten open staan hihi.... Iedereen vanavond veel kijkplezier toegewenst..... Morgenochtend hopen wij voor het eerst het hartje te horen bij de controle door de gyn....
Mimm, huh, oh dacht dat ze schreef dat ze verder was, maar we hebben het dus wel over dezelfde. Erg hoor.
goofychick.. ooo nu ik heb het bericht hier niet gelezen hoor. ik heb haar op msn en hyves.ja echt verschrikkelijk. ze heeft al zoveel meegemaakt.. ze hadden zeer neergelegd bij adoptie eind van het jaar en toen toch nog zwanger.En nu is het WEER fout gegaan. heb er vanochtend me ook een tijd niet lekker van gevoeld.
Ook goedemorgen Wat een verhalen weer in 1 dag tijd. Ik lees alles, maar reageren wordt moeilijker. Ga vanmiddag met mijn moeder naar een babyspullen zaak hie rin de buurt, lekker snuffelen. Fijne dag allemaal!