heb net mijn urine laten checken om dat ik vod dat ik teveel harde buikjes had gister en joh hoor knoeperd van een blaasonsteking.. dokterass. vroeg zelfs of ik geen bloedverlies had, zoveel bloed zat er in de urine. Fijn. dus 4 x per dag antibiotica, mijn buurvrouw haalt het op als het rustig is bij de apotheek zo (heeft 3 kids bij zich)ze moet haar dochter ophalenvan peuterspeelzaal, anders neemt ze haar recept ook mee terug en haal ik straks beide op met colin of de buuf past ook op hem en dat ik alleen ga. Ideaal buren met kids en tevens vrienden. OOOOOOOOOO bijna vergeten, heb vanochtend mijn angelsound bij mijn zusje gehaald en ik heb een acrobaat in mijn buik!! heb het hartje ook gehoord voor 20 sec. toen was het wer wieeev, wiiieeevf dus draai, draai.. zo blij , alles goed. Ligt al hoog joh..zo'n 2 cm boven mijn schaambot ..
Mimi, he dorie meid een blaasontsteking bah.... hopelijk ben je er snel weer vanaf..... wel leuk dat je de kleine al hebt gehoord.... ***Ego-bericht*** We zijn net terug van de controle bij de Gynaecoloog Alles was goed, we hebben weer eventjes naar de baby mogen kijken. De gynaecoloog wilde eerst kijken waar hij moest luisteren om het hartje te vinden maar helaas is dat niet gelukt . Het hartje klopt wel hoor, maar de buikwand is te dik en ook de placenta ligt aan de voorkant dus konden we het hartje niet horen Tja ik ben een stevige meid, maar de Gynaecoloog zei alleen maar dat de baby dan goed geïsoleerd lag haha . Over 3 weken weer controle maar dan bij de verloskundige . Verder waren de bloeduitslagen goed, alleen moet ik nog een ontbijttest laten doen voor de suikerwaarde. Dat houdt in nuchter prikken, dan ontbijten en anderhalf uur later weer prikken . Doe ik volgende week wel als de vakantie weer voorbij is . Ik ben weer helemaal gelukkig J
Goede morgen dames, Mag ik mij misschien bij jullie toevoegen?????Ik ben Esther, 28 jaar oud, getrouwd met een duitser en we hebben al een mooie dochter van maart 2007. We wonen in zuid-west duitsland in de buurt van kaiserslautern. Ik heb een eigen bedrijfje (hondepension) waar we druk mee bezig zijn en we beginnen volgend jaar met het fokken van Rottweilers. Ik ben nu weer zwanger en het lijkt me leuk om me bij jullie te mogen toevoegen liefs Es
welkom madefief (esther).. word een druk jaartje voor je volgend jaar.. baby en fokprogramma starten.. charpi: super weer een goede controle. konden jullie het hartje wel zien en beweegt de beeb ook al??
Welkom Madelief!! Mimi ja het hartje klopte wel hoor, alleen lag de baby zo dat we alleen een vooraanzicht konden zien dus echt bewegingen hebben we niet waar kunnen nemen..... misschien sliep de kleine wel wieweet....
Naomi: Leuke je vrijgezellendag! Suc6 met je jurk nu. Kan me voorstellen dat het lastig is om op de groei te kopen. Marije: is het gelukt met het kamertje? Cyntje: let je wel opjezelf??!! Gewoon aangeven wat je wel en niet wil hoor. Je moet nu wel goed naar je lichaam luisteren zeker als het teveel wordt voor je. Spannende buren heb je trouwens haha. Ook goeie morgen voor vandaag. EyesOnly: Gefeliciteerd en welkom. Wat bijzonder ook dat je toch spontaan zwanger bent geworden! Wen: Goed van je keuze om de zw in te gaan. wat doe je voor werk? fijn ook dat je leidinggevende het er mee eens was. Scheeld weer stress ook he Lauwie: ik werk ook 35 uur en zorg voor zoontjelief en doe de boodschapen gelukkig kookt me vriend want daar heb ik de kracht niet voor haha. Ik reageer even in me koffiepauze overdag. Savonds red ik niet want dan lig ik ook uitgeteld op bed haha Moosy: wat fijn dat alles goed was en die tranen bij het hartje horen kan ik me helemaal voorstellen! Heb je al leuke reactie's gekregen. mimi: hier een zwaai terug jeetje vervelend blaasontsteking. hopelijk ben je er snel vanaf! Charpi: mooie kamer zeg!! en mooie kinderwagen! Fijn dat alles goed was bij de Gyn. Danjay: Gefeliciteerd met je certificaat goofychick: zo herkenbaar! je bent vrij denkt kleine gaat naar kdv en je kan een dagje rusten maar puntje bij paaltje kom je nog handen tekort. IrisB: wat vervelend dat je zo ziek bent geweest door t weer. Gelukkig gaat het alweer wat beter en neem je rust he. Melmel: Zwaai terug Madelief: Gefeliciteerd en welkom!! Ink: hahahahaha sorry moest wel heel hard lachen om je heerlijke soepverhaal. Zo had ik van de week chilliesaus bij de wasmachine staan (A)
Mimi83: Ja maar het fokprogramma begint pas eind van het jaar 2011 en misschien zelfs wel pas in 2012....dus dan valt het wel mee toch Is hier trouwens ook een lijst aanwezig of doen jullie daar niet aan???? liefs Es
Goedemorgen iedereen, en welkom nieuwe...... Jee weer wat goede geluiden, heb ik wel eff nodig na het nieuws in dec forum. HIERRRRRRRRRRRRRR...........................HARTJE GEHOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!! Begon me steeds ongeruster te maken, en wilde het zonet weer bijna opgeven en toen dacht ik in de verte wat te horen, en ja hoor!!!!!!!!!! Ga nu met een gerust gevoel naar de VK toe morgen. Kleine spruit!!!
jeeeeh wat gaaf goofy!! Zal trouwens ook ff een update van hier geven haha. Hier maandag een erge downdag gehad. alles was teveel heel de dag misselijk en ik voelde me echt lamlendig en onnodig :S Echt niet leuk dus. Gister ging het weer wat beter en Nederland heeft het ook wel weer een deel nog beter gemaakt. Vandaag gaat het ook redelijk hier en ben ik 12 weken!
Hey meiden! Ik ben weer terug van vakantie. Iets eerder dan gepland maar onze zoon is in zn 18 maanden sprong beland en die was zo heftig dat we besloten een paar dagen eerder naar huis te gaan. Hij wilde daar niet meer slapen en schreeuwde en krijste de hele boel bij elkaar! Zo heb ik hem niet eerder meegemaakt. Ik ga niet terug lezen, ik reageer gewoon vanaf hier. Ego: Gisteren heb ik onze beeb voor het eerst gevoeld! En vandaag alweer sterker. Heerlijk weer om te voelen dat leven in je buik.
Hey allemaal, Wat leuk muppet dat je de baby alweer hebt gevoeld superrr. Hier gaat ook alles goed alleen een beetje last van de warmte, zoals nu gaat het nog maar die hitte!!bah Groetjes Nooatje
Oepsssss..........hier gelukkig geen last van......maar we hebben dan nog een week......gniffel...............of hij heeft hem al gehad. Wel lekker geweest??? Ja lekker gevoel weer he!!
@Muppet Welkom terug van vakantie. En wat leuk dat je de kleine al hebt gevoeld. @Dreamy Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! En ik werk in het zkh op een verpleegafd. als secr. @Madelief Welkom! En we hebben idd een lijst op een andere site staan: Januari 2011 Mama's Als je je wilt aanmelden, stuur me dan even een pb met alle gegevens en dan zet ik je erop. @Charpi Fijn alles goed was bij de gyn, jammer dat je het hartje nog niet gehoord hebt. Over 3 weken vast en zeker wel. Trouwens mooie kinderwagen. @maartje Nog iets leuks met je moeder kunnen kopen voor de kleine? Veel plezier alvast morgen bij de vk en met de echo. @Mimi Wat leuk dat je de kleine hebt kunnen horen, zo te lezen was hij/zij goed wakker. Vervelend dat je een blaasontsteking hebt. @Ink Leuke grap, je kon je lachen zeker niet inhouden toen je plakband vond? @noaatje Fijn dat alles goed gaat en ja die hitte, weet er alle van. Begreep dat we er weer tegenaan kunnen de komende dagen. Ach soms is het wel fijn om te mogen werken in airco. Ik ga maar eens even met mijn nieuwe foon spelen die net is binnengekomen. Wat dat betreft ben en blijf ik net een klein kind. Fijne dag allemaa!
Wacht maar af, jij krijgt em nog wel! Was een heerlijke vakantie! We gaan er volgend jaar weer heen alleen dan lekker met zn 4tjes!
Pfff ik ken het! Sinds wij terug zijn heb ik alleen maar hoofdpijn. En dat terwijl het in luxemburg warmer was maar ja hier is het drukkender.
Heb de nieuwe Samsung Galaxy S i9000. Veel dingen om te proberen, maar ja moet wel je internet het doen. Als het goed is morgen...
Iedereen bedankt voor de felicitaties en ik vind het ook heel speciaal dat ik toch spontaan zwanger ben geworden. @ mimi sterkte met de blaasontsteking doet zeeeeeer! Hier gaat het op het moment redelijk goed. Heb net een blaasonteking achter de rug en heb nu een gezellig schimpie. Nog 2 dagen tot de echo ik ben toch zo zenuwachtig heb vannacht ook totaal niet geslapen. Ik heb ook totaal geen zwangerschapsklachten dat is het vervelende.
meiden ik moet ff me hart luchten hoor.. ik zit op me werk en er wordt tegen me gezegt jeetje hoe je er nu bijzit lijk je wel 6 maanden.. dus ik zeg nee hoor met een lach ik ben gewoon dik maar ik zit wel vandaag op de magische grens van 12 weken. Vraagt me collega hoe bedoel je grens?? Dus ik zeg nou de kans op miskraam is nu heel veel kleiner. Wordt er doodleuk gezegt nou dat zegt me niks want het is nog steeds niet levensvatbaar Het is een grens omdat het nu een foetus is maar meer niet. Waarom kunnen mensen nou niet gewoon blij zijn.. wat doet deze opmerking me pijn zeg.. ook nog omdat deze collega in de familiesfeer zit van mij..