@Marije: Ik heb juist veel minder trek. Maar dat heb ik sowieso altijd als het warm is. Ik ben nog geen gram aangekomen, ondanks dat ik 4 maanden geleden gestopt ben met roken. Maar ik weeg al boven de 100 :x dus van mij mag het zo blijven . Wel lullig zeg van dat kamertje. Zet dat er dan even bij in de advertentie! Ga je nu verder kijken? @Juju: Dank je *trots*!!! Waar zit de NUB dan?! Sorry, ben een leek hihi!
Ja echt een mooi gezichtje al! De NUB zit bij het kontje. Als het kindje plat op zijn ruggetje ligt kunnen ze bij zijn kontje een streepje zien. Je moet dus een foto hebben van je hele baby, die horizontaal ligt, met een zo'n recht mogelijk ruggetje. Balen van dat kamertje. Wij hebben goed nieuws. Onze baby komt in de familliewieg van mijn moeders kant en op de commode die mijn opa van mijn vaderskant zelf heeft gemaakt. Ik houd van dat soort spulletjes, zit zoveel liefde al in. Ledikantje halen we oko tweedehands denk ik.
Aha! Dan weet ik dat ook weer!! Wij houden ook van tweedehands meubeltjes. Onze hele huis staat vol met opgeknapte kastjes enz. Mijn schoonmoeder heeft nog een wieg waar ze zelf in heeft gelegen maar ik twijfel of we die willen. Het is een mooie wieg maar past eigenlijk helemaal niet in het thema wat ik in mijn hoofd heb. Ik vind de nieuwe collectie van Nijntje heel leuk (Nijntje Holland) voor zowel een jongetje als een meisje. En wil eigenlijk de meubeltjes wit houden en als accentkleur rood. Met die Nijntje accessoires erbij. En daar past het wiegje qua kleur niet bij. Het bedje willen we wel nieuw kopen en heb op Marktplaats al gekeken voor een commode maar die voldoen vaak niet aan de eisen. Misschien wordt het dus toch een nieuw kamertje. Maar heb al een leuke gezien en die is ook helemaal niet zo duur (299 euro). Iedereen denkt er anders over maar persoonlijk vind ik het onzin om 1000 euro uit te geven voor een kamertje. Geef dat liever uit aan heel veel kleertjes !
Heey meiden! Moosy, wat een mooie foto's! En zo duidelijk! Marije, wat balen van dat kamertje... tsss wáárom zetten ze het dan al op mp :x Ook hier nog steeds honger en ben zo'n 3 kg in totaal aangekomen.Echt heel erg... ben klein smal en dun (niet mager) maar zat al járen op 47 kg Nu voor het eerst in mn leven in de 5...tig whahahaha! Ikke ben dus helemaal gelukkig! Geslacht... ik twijfel nog enorm. Cyntjeman wilde het eerst niet weten, nu wel. En hoe vaker ik snuffel in winkels hoe vaker ik er van overtuigd ben dat ik het tóch wel wil weten. Juju... ik had dat vande week... kon niet mijn benen strekken toen ik op mijn rug in bed ging liggen... alleen als ik het langzaam deed. Kindje voelen... w.s. heb ik de placenta aan de voorzijde maar net op de fiets leek het alsof ik een trap kreeg!? Echt vanbinnen uit... zou het? Ik voel wel af en toe gekriebel maar dan kan ik niet onderscheiden of het van binnen uit komt of dat mn velletje gewoon kriebeld... Vertel het verder ook nog tegen niemand... bang om gruwelijk uitgelachen te worden... er zijn natuurlijk altijd mensen die het "beter" weten whahaha... zoals collega's bijvoorbeeld.
Same here!!! Ik ben verzot op "Queen ann" meubeltjes Ik heb dat soort ouwe meuk op de slaapkamer... roomwil geschilderd met zilveren greepjes. Voor de babykamer willen we ook witte meubeltjes. Maar dat zal w.s. geen Queen Ann worden... duur grapje en moeilijk aan te komen. En het is zo'n ouwe meuk, dat de ledikantjes niet meer aan de veiligheids eisen voldoen. Tegenwoordig heb je wel nieuwe Queen Ann stijl babykamertjes maar dat is ook over de 1000,- euro. Ons kamertje word dus: witte meubeltjes, lichte muren, 1 muur zandkleur. En daar komen dan rood/witte/zandkleurige accesoires bij. In de vakantie ga ik lekker met mn moeder een keer shoppen én met schoonmoeder, schoonzusje en oma! Oja, mijn teamcoatch vertelde vanmorgen tijdens de koffie dat ze een mooie antieke commode op MP had staan. Vond ze 20,- waard maar iemand wilde er 100,- voor geven. Die komen het vrijdag halen. Ik heb alvast gezegd, dan áls de verkoop niet door gaat, ik hem waarschijnlijk wil
@Cyntje: Wat leuk!!!!! Tuurlijk kun je het al gevoeld hebben!! Waarom niet?! Dat beter weten is zoooo irritant! Zeg ik dat ik heel moe en soms misselijk ben, zeggen anderen: Nou, dat zou na 12 weken toch wel weg moeten zijn. Ik weet toch zeker zelf wel hoe ik mij voel! En laatst ook iemand die zei dat er bij een echo van 14 weken nog niks te zien was. Dan word ik echt link haha! Terwijl ik normaal een heel lief iemand ben !
Ohhh Moosy, nog even... ik weet niet waar je de kinderkamer hebt gezien, maar als hij bij babysuperstore in Tilburg staat.... niet doen... service is heel slecht daar. Kleurverschil bij levering, niet compleet, en dan moeten wachten tot je baby er bijna uit valt...
Zo, nu even een paar bammetjes met salade maken... mannetje moet overwerken dus moet het alleen zien te redden
Moosey wat een prachtige foto's van de echo. Wauw!! Geniet er heeeeeerlijk van. Nog 2 nachten slapen en we gaan naar Turkije. ik kom vaker wat bijlezen vanuit mijn schoonouders huis xxx
he meiden even echo vandaag heb een dagje alleen gehad, colin was bij schoonmams en dan merk ik toch wel dat mijn lijf het best zwaar heeft.. vanochtend te bloedprikken ong 9.00 geweest daarna even op een bakkie en om 11.00 was ik weer thuis en heb de rest van de dag al knallende koppijn. Heb van 13.30- 15.00 ongeveer tv gekeken op bed en daarna in slaap gevallen, net wakker en nu heb ik het warm.. bleh en nog steeds koppijn. heb al zeker 1,5 liter drinken op dus dit keer i het geen vochttekort. Gister is mijn nichtje danieck geboren , mijn (half) zus heeft een zware bevaling gehad, ze is na 40+6 met spoed doorgestuurd naar ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging. Is 2 liter bloed verloren en de kleine kreeg het benauwd dus vacuum erop, is 1 x losgeschoten en dus nog een keer. arm meiske, dus is de couveuse beetje zuurstof , de placenta wou bij mijn zus niet loslaten dus ze was al opweg naar ok, toen gyn daar in de gang zei ik probeer het nog 1 x om hem eruit te duwen en dat is gelukkig gelukt, anders was ze nog meer bloed verloren. Dus mijn zus naar de ic en kleine in couveuse. vandaag gaat het gelukkig al zo goed dat kleine danieck in een bedje ligt en mijn zus knapt ook aardig op. brrr. dat bovenop het nieuws van skyler deed mij niet erg lekker gister. Ze mogen nog geen bezoek hebben(vooral mijn zus), dus we moeten afwachten. Wat betreft geslacht bij ons , wij hebben daar geen keuze in, we meoten het weten. Mijn man heeft nl. ernstige hemofilie en als we een dochter krijgen is zij 100 % zeker draagster. Dat betekend dat ze een stollingsafwijking heeft, je weet niet hoe heftig die is van te voren maar het kan zijn dat ze een laag stollingspercentage heeft(haar bloed stolt dan bijna niet uit zichzelf, bij martin is dat percentage onder de 1 %) dat kan niet bij een draagster omdat mijn goede X chromosoom het een beetje in evenwicht brengt. Maar haar stollingspercentage zou wel zo laag kunnen zijn, dat er dus bij een meisje absoluut geen vacuum of tang gebruikt mag worden. Ivm bloedingsgevaar in het hoofdje. Nou ben ik hier helemaal niet bang voor hoor dames, mijn man leeft zijn leven ook gewoon, oke hij injecteert zichzelf 3 x per week, maar verder heeft hij er weinig last van en de kans dat er een vacuum/tang nodig is bij mij met een bevalling is erg klein . Colin heb ik er in ruim 30 min. uitgeperst en deed er in totaal 5 uur over de bevalling. Verwachting bij deze is dat ik beval binnen 2 a 3 uur. .. dus wij moeten rap naar het ziekenhuis. mijn mannen komen thuis...
@Cyntje: Heb je ervaring met die winkel dan? We wilden er morgen gaan kijken (ik woon in Tilburg)!! Bedankt voor de tip! De babykamer die ik heb gezien is van babydump (website). @Elif: Dankjewel!! Heb net ook even in jouw album gekeken. Ook erg mooie en duidelijke echo's. En wat een mooi buikje! Alvast heel veel plezier in Turkije!
Mijn schoonzusje heeft daar haar kinderwagen vandaan. Die waarschuwde me al (kent iemand die het kamertje thuis kreeg en er zat kleurverschil tussen de meubeltjes van dezelfde serie). Ander schoonzusje kent verhalen over hun en hier op het forum heb ik van de week nog ergens een verhaal gelezen wat over een babykamertje ging. Die mensen hebben alleen de kast nog maar en vrouw is ruim 35 weken zwanger. Bedje en commode waren trubels mee... ze werden van kastje naar de muur gestuurd. Misschien als je de zoekfunctie gebruikt hier? Ik dacht al dat je die zaak bedoelde... want waar anders kun je zo goedkoop een kamertje kopen. Misschien een showmodel? Dan is het vaak direct meenemen?
Elif, als vast een hele fijne vakantie!!! Oh... heerlijk, Turkije! Jeetje Mimi... wat een verhaal! Hoop dat alles goed komt met je Halfzus en de kleine. Toch gefeliciteerd met het feit je tante bent geworden Tja, hoofdpijn... is je bloeddruk goed? Misschien de warmte? Probeer het maar lekker rustig aan te doen!
bandenpijn.. hier nog niet zo'n last van, heb soms wel dat als ik rustig heb gezeten en snel opsta het echt ff zeer doet @moosey, lief dat je het vraagt, met mijn schoonzus gaat het weer wat beter, de bloeddruk is nu een paar dagen weer goed (wel met medicijnen) en de baby doet het ook goed @marije, jammer dat je er nog zo lang op moet wachten, doen jullie het wel dan? @mimi gefeliciteerd met je nichtje en wat een mooie naam!! hopelijk knapt je zus ook snel op en kunnen ze lekker naar huis wie weet hoe mijn placenta ligt? ben er wel nieuwschierig naar, foto staat in mijn album
@Mimi: Gefeliciteerd met je nichtje! Wat een verhaal...En beterschap! @Cyntje: De babykamer die ik heb gezien is niet van die zaak maar van babydump. Dit is 'm: Babykamer Costa Wit | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Volgens mij leveren ze daar heel snel. Zal wel zelf in elkaar zetten zijn maar een vriend van mij is meubelmaker. Ach, we kijken gewoon rustig rond. Ga denk ik morgen toch even bij die zaak kijken maar dan niet voor een kamertje!! @Leeuw: Poeh, ik zou niet weten hoe je kunt zien hoe je placenta ligt. Ik weet het van de vk.
hi, weer ff een levensteken van mij. na een zware dag (vriend is ziek en dochter heb ik net pas stil in bed) ben ik gesloopt. iedereen die hartjes hoort, mooie hartjes/nekplooien ziet, leuke vk-afspraken heeft: fijn! nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd! iedereen die kamers/kinderwagens uitzoekt: veel plezier! ik ben klaar met mvm! ook best een mijlpaaltje