Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik bedoelde iets heel anders Lauwie .

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

Dit snap ik echt niet !!!!!

Waaaaar kun je uit mijn berichtje halen dat jij (omdat je een mk heb gehad) hier niet meer mag mee kletsen ?!

Kan hier echt heel kwaad om worden want ik word nu half van alles beschuldigd ?!

Je hoeft het echt niet zielig voor me te vinden hoor , ik vind het heel erg voor je wat er is gebeurd.
    En ik vind het heel dapper en sterk van je dat je hier nog steeds mee kletst.
    Op geen een mogelijke manier voel ik me onzeker of bang omdat ik berichtjes van je lees !

Het berichtje ging over de baby voelen , en met meiden in een andere fase bedoel ik in een andere fase van de zwangerschap.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    #3863 Antares, 9 jul 2010
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
    niet boos zijn...kom hier graag lezen, misschien bang dat het echt niet gewaardeerd word...... mijn probleem dan hihi;)

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Volgens mij heb ik er ook bij gezet dat het wel extreem vroeg was om het hartje te horen !
    Nou ik word hier wel degelijk flink af ge ......

Hopelijk heb ik duidelijk gemaakt wat ik ermee bedoel ?!

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

Dankjewel , echt waar...

Vind dat je helemaal gelijk heb.

6. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Hallo allemaal,

Wat lees ik nu toch allemaal voor een reacties en een bozigheid, verbolgenheid etc naar elkaar (en vooral naar MelMel)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen "tussen de regeltjes boodschap" heb ervaren in het stukje van Mel. Misschien ben ik dan naief....maar goed. Wat mij betreft gewoon de miscommunicatie van het geschreven woord. Woorden worden snel verkeerd geinterpreteerd en anders begrepen dan bedoeld. Zand erover?

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik begrijp wat je bedoelt en zo zie ik het ook. Heb er ook alle respect voor. Maar als je leest wat ik schrijf, probeer ik mij ook te verplaatsen in die ander! Ik zeg niet dat er een bepaalde tijd voor rouwverwerking of wat dan ook staat maar laatst kreeg ik een lullige reactie van iemand die nu 52 is en altijd graag kinderen wilde! Kun je het dan niet opbrengen om gewoon niks te zeggen i.p.v. je verdriet en gemis te botvieren op iemand die verteld dat 'ie zwanger is? Dat wil ik er eigenlijk mee zeggen!
    Maar ik snap wat je bedoelt!
    Ik lees straks de rest, we gaan nu eerst naar een babyzaak!!!

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Oei, oei, wat een discussie, en daar val ik dan zomaar tussenin...

Ik wil alleen maar even hallo zeggen. Ik ben eerder wel eens hier geweest, onder de naam nog eentje, maar heb de tijd en puf niet het hier bij te houden (ik heb er al twee rondlopen...). Maar af en toe kom ik nog even gluren, dus vandaar dat ik het wel zo netjes vond me even te melden!

Ik heb deze week de eerste echo gehad, alles goed! Gisteren nekplooimeting, vanavond bellen ze met de uitslag dus dat is wel spannend.

Ik kom af en toe wel lezen, maar dat zal niet te vaak zijn. Veel sterkte allemaal met de zwangerschap!

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Babyzaak was dicht :x!
    Melmel, ik snap wat jij ermee wilde zeggen. Probleem is dat sommigen dingen door iedereen anders wordt gelezen.
    Mijn stukje van straks is ook verkeerd opgevat, ik bedoelde het niet zo.
    Ik heb mijn nichtje verloren, dan heb ik juist begrip voor mensen die iets verschrikkelijks doormaken!!!!!
    Sorry, wil nu niet boos worden (hormonen haha!) maar het is jammer dat mensen zich soms meteen aangevallen (misschien iets te hard uitgedrukt) voelen.
    Maar wat betreft Melmel zeg ik ook zand erover.

Kaatje k: Welkom!!!! Normaal is het hier altijd heel gezellig hihi! Spannend wat de uitslag is!! Laat je het weten?

10. Tese

Tese Niet meer actief

Zo te lezen razen de hormonen hier in het rond! Zullen we nu weer gezellig worden? ;)

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja vind ik ook hoor!!!
    Maar dan nog vind ik het erg dapper dat ze je wel gefeliciteerd heeft en dat doet de schoonzus niet, nu voor te stellen, maar om dat 9 maanden vol te houden???
    Anyway.....

12. Tese

Tese Niet meer actief

Man man ik heb geloof ik wel een liter gezweet vandaag! Wat een hitte zeg! Ik kijk er alweer uit om naar bed te gaan. NOT!

Vandaag hebben we de kamer voor Sem besteld. Hij krijgt een Cars kamer. Met een een wit cotbed (is 70 bij 140 en kun je ombouwen van groot ledikant naar juniorbed) en een commode, daar komen zn kleren in te liggen en we nemen er dan ook geen kledingkast bij.
    Via internet een grote poster, lamp, tafel en stoeltje en grote opbergbank allemaal van Cars besteld.

Ennn we weten ook welke wagen we willen. Zoom Black Kollektion 2010 ABC DESIGN günstig kaufen bei Babyartikel.de

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor helemaal geen last van de hormonen, ik ben juist heel stabiel in mijn zwangerschap maar dat is een ander verhaal.
    Nu je het zo opschrijft vind ik het PERSOONLIJK beter overkomen.
    Het ging niet om dat stukje maar over de teleurstellingen. En aangevallen voel ik me niet zo snel, maar het viel me op en dan reageer ik er op.
    Want posten blijf ik toch wel.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep, thanks Melmel. Trouwens mocht het echt zo expliciet aan iemand geschreven zijn dan stuur ik altijd gewoon een pb. Misschien is dat voor jou, hoeft niet hoor ;)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gaan jullie een dubbele wagen kopen???
    Hier heel erg getwijfeld en nu voor 80 euro wat op marktplaats weten te scoren, hoewel zoontje nu echt al veel loopt in de stad, maar voor het winkelen is een wagen of buggy rustiger.
    Maar hoor veel om me heen dat ze het weinig of heel kort gebruiken.
    WEL EEN GAAF DING TROUWENS!!!

16. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn zoon heeft geen rust in zn kont om op eenplankje te gaan staan. Vandaar deze wagen. En meelopen? Ja, de kanten op waar hij heen wil, niet waar wij heen willen! We lopen ook nogal grote stukken dus dat houd ie zowiezo nooit vol.

17. Tese

Tese Niet meer actief

Het scheelt trouwens ook dat deze wagens heel gewilt zijn. Ze leveren bijna hetzelfde op als wat je er zelf voor betaald. Veel mensen weten ook niet dat ie in duitsland 200 euro goedkoper is. Dus als ik em straks weer via marktplaats verkoop levert hij waarschijnlijk hetzelfde op als wat ik ervoor betaald heb.

18. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL

Had het voor de bevalling van mijn eerste vaak en ik de zwangerschap meer wel dan nu. Wist soms niet meer wat ik er mee aanmoest. je kan er ook niet veel aan doen. Domme peg. maar na de bevalling was het weg, tot nu in de tweede zwangerschap.

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik weet niet wat je met deze reactie bedoeld (sorry kunstmatig blond he :p), maar het is goed zo.

@Muppet Wat leuk, een carskamer voor je zoontje. Daar zal hij wel groots mee zijn. :)

@kaatje Gefeliciteerd met je goede echo en ik hoop dat de uitslag goed was.

@Moosey Ik snap je reactie wel. Ik heb zelf een vmk gehad en tuurlijk vond ik het vervelend in het begin om te horen dat iemand anders wel zwanger was. Maar ik had nog wel het fatsoen om iemand te feliciteren. Ik hoop dat je schoonzus nog bijdraaid over een tijdje. Dit is tenslotte wel haar neefje/nichtje die geboren gaat worden.

Zo ben blij dat het weer een beetje aan het afkoelen is, dat slaapt toch wel wat prettiger. :D Zie nu alweer op tegen morgen, just another tropical day. :p

Slaap lekker allemaal!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk meid! Ja dan zou ik het ook doen hoor. Die van ons loopt ook alle kanten op, maar als je iemand vooruit laat lopen gaat het wel goed. Hihihihi......tja kleine mannetjes worden groot.

Nog zo'n cliche meiden die zwanger zijn van hun eerste: geniet want het gaat zoooo snel, en HET IS WAAR.....:$

Deel Deze Pagina