Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

Nee hoor ik heb ook helemaaaaal geen last van m,n hormonen ;) .
    Fijn dat je het PERSOONLIJK beter vind overkomen , daar doen we het allemaal voor he !

Volgens mij heb jij niet echt helemaal normaal gereageerd op mij , maar dat zal dan wel de warmte zijn geweest (i.p.v hormoontjes) he ?

Enne , lekker blijven posten he meid !
    Zal ik ook zeker blijven doen ;)

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

Ik snap het ook niet ? :p

Kun je dit even uitlegen goofychick ?

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Wen , en nog lekker geslapen gisteren nadat het een beetje was afgekoeld ?
    Hier de hele nacht de waaier op m,n kop gehad ...... gaap.......

Kaatje , gefeliciteerd met je goeie echo !

Muppet , Handig dat je z,n meegroei bed aanschaft !
    Is hier denk ik ook wel handig.
    En Cars , wat een stoer thema !

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Vind ik ook moosey, erg jammer idd.
    Ik ben blij dat jij me wel snapte toen ik het berichtje net geplaatst had !

Phoe je moet zo op je woorden letten (blijkbaar) en alles goed formuleren voordat je een halve hormonsters-rel ontketend hahahaha .
    En neeee hierbij zeg ik niet dat er ''monsters'' zijn op dit forum maar hormonsters staat gelijk aan hormonen.....
    En neee niet iedereen heeft er last van.......;)

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Wen: Het ging niet over mijn schoonzusje :). Mijn schoonzusje reageerde gewoon leuk, alleen spreken we elkaar niet zo heel veel.

@Melmel: Het vervelende is gewoon dat als iets geschreven i.p.v. gesproken is, iedereen het op een andere manier kan oppakken. Maar het is nu toch weer goed??!

Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgen de finale in de stad ga kijken. Van de ene kant is dit misschien de enige keer in mijn leven dat ik dit meemaak, van de andere kant zie ik het niet zitten om een paar uur te staan i.v.m. bandenpijn en ik voel mij met vlagen nog misselijk. De terrasjes zitten denk ik 's-middags al vol maar om nou de hele dag op het terras te gaan zitten.... Stom eigenlijk, voor de zwangerschap zou ik dat wel hebben gedaan (gezellig!) maar als ik er nu alleen al aan denk word ik al moe haha!! Maar goed, hoop over een paar weken weer heel veel energie te hebben!!

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ja naar mijn mening is het gewoon weer goed.
    Volgens mij heb ik nu wel voldoende uitgelegd hoe ik het bedoelde.
    Al zal ik sommige reacties niet vergeten.

Ja lastig je dilemma .....
    Kun je niet een terasje opbellen (met parasol) waarbij je een tafeltje kunt reserveren om een bepaalde tijd als je je situatie uitlegd(of zeg ik nu iets geks).
    En als je echt denkt het niet te trekken zou ik lekker thuis blijven op de bank met de voetjes omhoog :D .

Hier blijf ik lekker thuis ,heb natuurlijk ook Mia rondwaggelen en het is zo wel gezellig.
    En de drukte lijkt me een beetje verstikkend....

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ja, het gaat waarschijnlijk heel druk worden en ik weet ook niet of ik daar op zit te wachten (zegt een voormalig feestbeest hihi!).
    En een terrasje reserveren zullen ze nu echt niet doen. Ik denk dat ik gewoon thuis blijf en als ze winnen wel even de stad inga. Mijn vriend maakt het niets uit, want dat is een zeldzaam mannelijk exemplaar die helemaal niks om voetbal geeft, ook niet om Oranje! Met NED-BRA was 'ie liever gaan winkelen, terwijl hij daar ook niet van houdt haha!
    Ik ga even een beker cornflakes eten en TV kijken. En straks een nieuwe poging doen bij de babyzaak.
    Fijne dag allemaal en rustig aan doen!

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jij ook een fijne dag Moosey !

Ik ga even Mia uit bed plukken en na een zweterige nacht lekker in bad stoppen.
    Oja en waarschijnlijk vandaag BBQ bij m,n schoonmoeder.

9. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hellllloooooooooooooooo,

Wen: Het was mijn geweldige schoonzus hihi, geeft niks je kunt ook niet alles onthouden (hormonen!!)haha;)

Fijne dag allemaal vandaag en je weet het he RELAX..... is ook het beste voor de beeb!!!:D

Liefs Mij:D

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiesmorgens!

Wat doen jullie vandaag om aan de hitte te ontsnappen? Ik wilde eigenlijk naar de Ikea... maar 15 minuten in een bloedhete auto staat me al zo tegen...

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je schreef toch " dit was een berichtje aan Marije" en daar was je nogal heel duidelijk over zeg maar ;) Mocht je niet willend dat anderen er evt op reageren kan je ook een pb sturen, dat bedoelde ik.
    En volgens mij heb ik heel normaal gereageerd, maar zand erover ik vind het allemaal best zo.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ikea :$:$:$:$:$:$:$...............moet ik ook nog heen maar pffff niet nu....................
    (hoewel het lekker rustig zal zijn hihhihi)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    het is te warm.. puf hijg steun kreun. Ik wil alleen maar op de bank liggen de hele dag en slapen (net als onze katten). Wij gaan zo even de stad in, blegh ;)
    De finale zit ik ook zo mee. Vriend wilde naar vrienden aan de andere kant van Nederland maar goed dan moet ik BOBben en 1,5 uur terug rijden 's avonds (gun hem ook wel zijn biertje). Of in de stad uren staan pff dat trek ik echt niet. Voel me net een oud wijf soms ..

14. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog twijfels over wat te doen vandaag. Vanmiddag misschien ergens zwemmen om af te koelen.

Allemaal een fijne dag en geniet van het weekend!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

morgen,

Colin is gister meegeweest en heeft zich voorbeeldig gedragen...
    Mijn zus zag er weer goed uit, ze is heel ziek geweest urine was tijdens bevalling bijna zwart van het bloed erin. De kleine danieck ligt in een bedje op de kinderafd.
    Wat is ze klein joh.. mijn zus is bevallen met bijna 41 weken maar danieck woog maar 2700 gram , nu ruim 2600 maar het voeden gaat goed,ze is echt mini.

mijn zusje en ik mochten allebei mee naar binnen bij de bedjes, normaal mag dat niet, maar er was verder niemand, dus de verpleegster vond het goed.:D

Colin hebben we vanochtend een fles op ons bed gegeven en daarna hebben we allemaal nog lekker geslapen tot 11 uur.. heerlijk..

wat ben ik blij met onze koele voorkamer, het is hier gewoon 21 graden binnen..heel prettig..

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww Mimi wat ben ik jaloers op die 21 graden binnen, hier is het 28 binnen en niet te harden.... en nu mogen we vanmiddag ook nog naar een bbq....pfffffff uur rijden en dan de hitte in.... er zal wel veel gedronken worden denk ik... uiteraard ben ik de bob...;)

17. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mimi: wat fijn dat het wat beter gaat met je zus en het kindje.
    Moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven?

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jeetje wat is het vandaag heet! het is nu al 28 graden in huis.
    moet er niet aan denken met dit weer in de auto te moeten zitten.
    heb een zwembad(je) in de tuin, daar duik ik zo wel in, even afkoelen

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

charpi. nou succes maar.. je kan nu al flesjes water in de vriezer leggen en die er een kwartiertje voor jullie weg gaan uit halen, heb je heerlijk koel drinken in de auto.

maartje: das nog niet zeker, mijn zus gaat vandaag borstvoding proberen als danieck sterk genoeg is anders gaan ze vanaf vandaag de gekolfde melk proberen, eerder mocht ze het niet hebben vanwege de magnesium die mijn zus kreeg.
    waarschijnlijk moet danieck blijven tot ze op geboortegewicht zit en goed drinkt en mijn zus dat lgt er aan hoe snel ze nu opknapt..

20. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Hoe ik de hitte doorkom.... gewoon werken in het ziekenhuis. Daar is klimaatbeheersing dus goed uit te houden.
    Ik zal aan jullie denken hoor.

Deel Deze Pagina