Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Zoooo herkenbaar... ;) Word gewoon een beetje moe van mezelf...:D

2. nooatje

nooatje Niet meer actief

3. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Komt door het weer meiden dat bleh-gevoel. Ik herken het helemaal, wil eigenlijk alleen maar slapen!! HOe zit het met jullie wedstrijdspanning voor vanaaf? Of zijn jullie niet van die voetbalfans? Hier zit het hele gezin al in het oranje te wachten tot het half 9 is :)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wij hebben straks een bbq bij mijn ouders. En waarschijnlijk kijken we daar dan ook voetbal... oftewel, het word weer een lange dag pffffff

Heeft het bij jullie ook zo gespookt gisteren avond? Hier vlakbij leek het of er een tornado was overgeraast. Bomen als luciferhoutjes geknakt, maisvelden half plat en de rijksweg naast het kanaal afgesloten. Wij werden via de parallelweg ernaas omgeleid... eigenlijk heel link met al die halve bomen. En de wind begon toen weer aan te wakkeren. Gelukkig waren we toen bijna thuis.

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja hier in brabant heeft het ook gespookt gisteravond..... het nodige noodweer gehad met bakken regen en onweer die maar niet ophield.... en toen moesten we gisteravond ook nog terug naar huis in dat noodweer (we hadden bbq bij mijn moeder en frank)dus dat was een gespannen uurtje autorijden met al die regen en onweer.... ben echt geen fan van onweer....

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Voetbal Wij gaan bij mijn vader kijken met het hele gezin, alleen weet hij dat zelf nog niet. :D Ze zijn een weekendje weg, maar zouden voor de finale thuiskomen. Dus hebben we onderling geregeld dat we daarheen gaan. :p Ik denk dat het wel spannend zal worden vanavond, het zou wel leuk zijn als we wereldkampioen worden.

@Weer Het heeft hier gelukkig niet echt geonweerd, een beetje maar. Maar wat is er veel water uit de lucht komen vallen in die paar uurtjes. Ik moet zeggen dat het wel lekker afgekoeld was daarna, dus heb heerlijk geslapen weer. :D

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Bij ons onweer en onwijs harde knallen. Het was heel dichtbij maar ook paar keer ingeslagen.... Onwijze wind en hoosbuien! Spectaculair en goed voor mijn tuintje. haha!
    Alleen jammer van ons buitenfeestje. Dat werd halverwege (11uur) een binnenfeest. Helaas.

Ok dan ga ik dus ook even bij de ikea neuzen. Wie weet wel leuk voor een dagje. Babydump en ikea is volgens mij niet zo heel ver van elkaar. Beverwijk en Haarlem.

Zit nu weer eens heerlijk te nixen. Straks nog maar wat opruimen. Schoonzusje bleef slapen na het feest en die was niet bepaald nuchter ;) dus kan het toilet zo een sopbeurt geven!

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ohja wbt de voetbal. Ik ga kijken in de stad. Hoop op 3-1 voor Nederland! Maar zal wel spannend worden

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heerlijk dat onweer en de regen van gisteren! Helaas is het nu weer even warm en benauwd :( Ik heb trouwens als ik nies of op een bepaalde manier ga liggen dat ik steken in mijn buik voel. Zijn dat ook mijn (fiets)banden?

10. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @weer, hier heeft het vannacht flink gehoost en gedonderd. Nu een koele wind, maar nog steeds erg warm.

@voetbal: we gaan vanmiddag bij mijn ouders borrelen en tapas eten, daarna naar het buurthuis/wijkcentrum om voetbal op groot scher m te kijken. Nu maar hopen op winst voor NL!

@lamlendigheid: valt mee hier, sinds een paar dagen wil ik ook echt weer dingen doen, huishoudelijke dingetjes etc. Wel in een lager tempo dan normaal, maar ik begin weer meer energie te krijgen.

Veel plezier allemaal vanmiddag/vanavond: Hup Holland Hup!

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @weer: Hier in Tilburg was het noodweer! Alleen helaas niks afgekoeld.

@lamlendig: Heel herkenbaar. Ik wil van alles doen maar ben niet vooruit te branden!

@(fiets)banden: Als ik nies, voel ik dat ook in mijn onderbuik. Zullen ook wel weer die $@!@#^$%& banden zijn :D!

@voetbal: We gaan zeker kijken, al geeft mijn vriend er niet veel om. En als NL kampioen wordt, gaan we de stad in om ons bij onze vrienden te voegen!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Veel plezier!!!! Dat is het voordeel dat je nog met zijn tweeen bent, ;)......hier wilden we met de kleine in de wagen naar een plein gaan hier met groot scherm, maar manlief heeft aan de rem getrokken, hij vindt het niks als ik nu de hele avond nog moet staan.
    Dus we gaan toch maar bij vrienden kijken......maar mijn vriendin is nogal een kletskous dus ik ben benieuwd of ik rustig kan kijken :D

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Jeetje dames, wat gaat dat hard hier! Dat houd ik niet bij...
    Uitslag nekplooi was prima, 1 op 3000.

Verder lees ik een hoop over bandenpijn... Heb ik ook last van. Ik vrees dat het niet helpt als ze al voorgerekt zijn, dit is de derde en ik heb het gewoon weer...

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

niezen en aaauuuuww zijn inderdaad de (fiets:D)banden..

hier warempel vanmiddag zomaar zin in mijn man;)..en jahoor dat mag ik nu bezuren.. veel pijn aan mijn banden en meerdere harde buikjes.. doe heel rustig aan maar.

had al besloten dat ik vanavond thuis voebal kijk durf het met dat zere lijf niet aan in de kroeg.

15. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Ik kom er ook even bij ..!
    Ik had er zelf al eentje geopend ... ( leek me al sterk dat er nog niet eentje was )

maar hoe voelen jullie je .. ?
    zitten er nog wat bij die nog erg misselijk zijn??
    Of ben ik de enige.. ? :s

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

buikie is weer redelijk rustig.. de 27 ste toch maar even goed aangeven dat het allemaal wel weer erg gevoelig is.
    Straks even naar mijn ouders , die zouden gister op vakantie, maar heb nog niets gehoord dus het zal wel niet helemaal lukken met de koppelingskabel van de camper.

Morgen gaat colin naar mijn buurvrouw die is gastouder en we gaan het regele dat hij daar 1 dag in de week heen gaat en woensdag gaat hij naar mijn schoonmoeder.
    vnd het helemaal niet leuk , maar ik heb geen keuze, het lijf moet rust..

rachell: welkom.. ik ben niet misselijk meer. Heb je al gember capsules geprobeert ? werkt super.

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen dames!

Mimi, goed dat je besloten hebt dat Colin 2 dagen naar de oppas gaat. Kun je je rust goed pakken.

Rachell, welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier eigenlijk nooit echt misselijk geweest. Alleen soms sochtends met de eerste hap brood en tandenpoetsen.

Niezen... jah! dan heb ik soms ook last van mijn (fiets)banden. Gelukkig niet elke keer.

KaatjeK... Gefeliciteerd met de mooie uitslag!

@hier... om 10.00 uur controle bij de vk! Hoop dat we weer een mooi hartje horen kloppen en dat de rest met mama ook goed is. Ik heb wel de laatste dagen meer een drukkend gevoel in mijn onderbuik (nét boven schaambot) Maar ik merk ook dat mijn darmen anders functioneren... meer lucht :)
    Kreeg gisteren te horen van meerdere mensen dat mijn voorgevel gegroeid is :D Sjee... waar letten mensen op! Ik zelf heb niet echt het idee dat ze mega zijn. Het zal lastig worden de komende zomer om oogcontact te hebben whahahaha!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha wel een goed excuus om een nieuwe bikini te scoren!

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    meiden.. ben een hele tijd niet geweest.. ik kon het werkelijk waar niet opbrengen om de hele lappen te lezen..

gelukkig merk ik dat het wat beter wordt hier nu! :D echt blij mee.. vanochtend nog wel boven de plee gehangen.. maar misschien ook omdat ik wat nerveus ben voor de echo zo:D ...

verder ben ik nog niet topfit.. maar er lijkt gewoon verbetering in te komen.

@banden pijn nu niet zo'n last meer van gelukkig. wel veel krampen gehad. ook gewoon last van onrustige darmen..

nou ga me maar verder voorbereiden!

tot later!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Veel plezier bij je echo Cherie!

Deel Deze Pagina