Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo 17 mei Moosey - intake vk 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
goofy heel veel plezier! het is 1 uur de winkels zijn open, ik ga naar de kruidvat zal em straks ff showen
@Wen: bedankt voor het erbij zetten! Ik sta er idd nog niet bij met een bevallingsdatum. Maar ik weet ook niet hoe ik dat nu uit moet rekenen. Ik weet niet eens of mn banner klopt. 7 april werd ik ongie en 17 april had ik mn eisprong. Dus ik denk dat mn banner wel redelijk klopt dan. Maar welke datum dat is? Geen idee.
dus volgens banner ben je dan nu 3 weken en 6 dagen zwanger. kan zijn dat hij niet klopt hoor. woensdag ben je precies 4 weken als ik het zo zelf uit reken dus nu 3.5 weken
Ja dat is als je een cyclus aanhoud van 28 dagen. Maar deze was geen 28 dagen. En ook volgens de cb digitaal ben ik verder, zoals ik zelf al dacht. Misschien kan ik mn datum beter nog maar even niet invullen tot ik naar de vk ben geweest.
Ben trouwens zeker weten verder want ik weet nu een week dat ik zwanger ben. Dat zou betekenen dat ik het wist met 2 weken en 5 dagen. Dat kan niet he.
Kom hier ook weer even zwaaien. Heb wel bijgelezen, maar ben helaas heel veel vergeten. De concentratie laat het een beetje *kuch* erg *kuch* afweten. Zit vooral te dagdromen. Lekker handig als je op je werk zit Herken dit heel erg van de zwangerschap van IrisBkind (en toen ging het pas maaaaanden na zijn geboorte weer over). Ben nu namen aan het zoeken en kijken wanneer verlof begint enzo Morgen ga ik toch maar de VK bellen voor intake. Wilde eerst wachten tot volgende week omdat ik vorige keer een MK had bij 6 weken, maar goed, heeft niet zo veel zin om dat als "magisch punt" te beschouwen. Dus morgen maar bellen (en niet vergeten gsm op te laden ) Fijne maandag nog (ondanks officieel k-weer) @muppet: Zou de datum van de CB-digitale test voorlopig aanhouden. 2 weken en 5 dagen lijkt me idd erg vroeg om positief te testen. Tenzij je misschien een super gevoelige speciale vroege test hebt oid.
@muppet: uhmmm nee dat kan inderdaad niet! dan zal deze banner beter kloppen ja het beste is te wachten tot de vk, ik weet het ook niet helemaal zeker hoor. @irisb: dat dagdromen ken ik hihi vergeet echt alles!!! komt omdat ik op roze wolk leef denk ik
@ goofy een fijne vakantie!!! @ moosey ook ik voel me niet echt zwanger heb nergens last van voel wel de hele dag door me bm en volgens vriendlief zijn me borsten ook gegroeid
@Muppet Je hebt hetzelfde als mij deze maand, mijn eisprong kwam ook al met 11 dagen. Ik denk dat je uitgerekende datum 7 januari 2011 is. Zal ik hem daar voorlopig op zetten? @Leeuw En hoe was je test nu?
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen Dwars28 - 1e kindje - FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo 17 mei Moosey - intake vk Dwars28 - gynaecoloog zkh + 1e echo 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
Goeiemiddag! Even een vraagje voor degene die al buikfoto's hebben gemaakt (darmfoto's hahaha ) Houden jullie je buik dan in of gewoon ontspannen??
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen Dwars28 - 1e kindje - FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 7 mei Cyntje78 - 1e echo, locatie zwschap bepalen 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo 17 mei Moosey - intake vk Dwars28 - gynaecoloog zkh + 1e echo 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo Ook even mijn eerste afspraak erbij gezet. Ik moet nl tussen week 5 en 6 de locatie van de zwschap laten bepalen ivm bbz in februari 2010
@ Muppet: Volgens mij maakt de dag van de eisprong niet zoveel uit. Het gaat volgens mij om de eerste dag van de menstruatie. Die is bij mij b.v. 3 april en of ik nou 15 april of 17 april als dag van bevruchting doe, ik blijf 4 weken en 2 dagen zwanger. Alleen is er inderdaad wel een verschil in de bevallingsdatum.