ahhhhhhh er ligt een klein mannetje op mij te slapen, schrok wakker van een droom en was er helemaal misselijk van...dus ik hem even mee, leg hem tegen me aan binnen 1 min. sliep hij..zo lief, gebeird eigenlijk nooit meer.. geniet er helemaal vann.. hij droomt nu ook en net ging hij lachen in zijn sl;aap.. ohhh smelt...
Goeiemorgen! Beetje stil hier sinds gisterenmiddag. Soit, ik probeer me aan m'n voornemen te houden om vanaf nu (bijna) elke dag minstens een klein stukje neer te zetten. Ben alleen niet zo goed in kleine stukjes Heb meteen een lap tekst, zonder dat ik daar wat voor doe @juju: Ja, co-sleeper is ideaal vind ik zelf. Beeb heel dichtbij (idd super voor BV) en toch je bed voor jezelf @moosey: Herken het zelf even niet, maar denk dat het idd een teken is van je lichaam om rustig aan te doen - zeker omdat je het hebt nadat je vanalles gedaan hebt. Denk ook niet dat het harde buiken zijn, als je die hebt twijfel je er echt niet over. Met hard bedoelen ze echt hard (Ik krijg dan wel weer erge rug- en heuppijn als ik wat te veel gedaan heb in huis) @marije: Ooh, klinkt lekker Fijne dag vandaag! @goofychick: Awww, schattig En ja, heel herkenbaar gevoel @mimi: Ook schattig Erg fijn gevoel, helaas doet IrisBkind dat haast nooit meer. Behalve als hij ziek vraagje: Was net beetje rond aan het lezen en kwam topic tegen over hoeveel weken zwanger en hoeveel aangekomen, en nu ben ik nieuwsgierig geworden Ik ben met 15 weken nu ongeveer 2 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap was ik in totaal 13 aangekomen en daarna 22 afgevallen (en dat gewicht heb ik kunnen houden ondanks feit dat ik nog nooit in m'n leven zoveel gesnoept heb ). Zo, laatste dag voor het weekend. Helaas weer een lange drukke dag, maar gelukkig zijn de temperaturen normaal. In het weekend gaan we mijn familie bezoeken in België, dus ben er denk ik maandag pas weer (en vandaag als ik pauze heb/neem oid). Dus, @wen - voor ik het vergeet - : Heel veel plezier met de pretecho morgen! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen allemaal! @aankomen... hier zo'n 3,5 a 4 kilo @IrisB... heel fijn weekend! Verder nog niet terug gelezen... @hier... Nog 5 dagen weken (2 hele en 3 halve) en dan vakantie!! Ik ben er zó aan toe! Helaas dit weekend ook werken waarvan morgen de hele dag. Vandaag vrij, al heb ik vanmiddag en vanavond een nagelklantje, dus echt vrij is het eigenlijk ook niet. Ik ga zo een buikfoto maken... is al weer 3 weken geleden. Ik ben benieuwd of ik het verschil kan zien
goeiemorgen lieve mede zwangere dames! ik zit nu ff terug te denken wat ik heb gelezen.. maar ik weet t echt niet meer geloof ik.... daarom een dikke knuffel voor allemaal! Iemand nog leuke weekendplannen? Gisteren controle gehad bij de gyn en we kregen wederom een echo om te kijken of de groei goed verloopt. Onze kleine uk lag lekker op zijn/haar buik te chillen met de billen in de lucht en het hoofd op de placenta. Mijn placenta ligt voor mijn baarmoedermond, dat verklaart ook het bruinverlies met 7 weken en afgelopen weekend. Daar kun je nu eenmaal meer last van hebben als het voor de baarmoedermond ligt. Hopelijk groeit de placenta nog mee naar boven anders wordt het zowiezo een keizersnee. Ben nu ook officieel medische indicatie, dus een zh bevalling. Straks de verloskundige oip de hoogte brengen, dat zij wel aan het kraambed komen, maar niet meer de controles doen. Ergens jammer.. wilde heel graag thuis bevallen heb echt zo'n hekel aan het ziekenhuis (heel zh verleden).. dus hopelijk wordt het geen keizersnee, zodat ik snel naar huis kan na de bevalling. Hier ook al aangekomen.. zelfs al een kg of 5... mn borsten aleen zijn al 2 cups groter volgens mij inmiddels.. maar dat maakt me nu echt niet zoveel uit.. ik weet waar het door komt en hopelijk gaat het er straks alemaal weer gewoon netjes af. vandaag vrij, van het weeknd weer werken.. dus ga zo maar eens even kijken wat ik ga doen.. fijne dag allemaal tot snel xxx
Lieve meiden, Alles prima hier, een aantal dagen super gevoeld, maar nu weer een beetje misselijk en 's ochtends kokhalzen/overgeven. Toch nog niet helemaal over dus. @aankomen: ik ben in de afgelopen 14 weken niet aangekomen, maar 1,5 kilo afgevallen. Rond week 8 is het eraf gegaan en nog niet terug erbij. Kan geen kwaad, maar ben benieuwd vanaf wanneer ik in gewicht aan zal komen. Mijn buik en borsten zien er wel groter/zwaarder uit.
Volgens mij ben ik nu officieel een halve kilo aangekomen! Ik weeg me iedere week (voor mijn zwangerschapsdagboekje) en het schommelt bij mijn nogal tussen de 62 en de 63 kilo. Nog niet heel veel dus Heb een buikfoto in het buikfototopic geplaatst (pagina 316). Die vind ik dan wel al waanzinnig maar goed is grote onzin want eigenlijk zie je 's ochtends nog helemaal niet zoveel en heb ik 's avonds vooral een vetkwabje Jammer dat je in het ziekenhuis moet bevallen Brademarie. Moet dat ook als je placenta wel wegtrekt? Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen dus zou mij niet veel uitmaken
ha, dit tempo ligt me beter! @ aankomen, hier ongeveer 1 a 2 kg eraf.... voel me te rot om te eten en ben steeds op de been met de kleinen... zwanger zijn met een dreumes en een peuter valt me niet mee helaas. ik heb ook erge last van de hormonen, zo opvliegend, ruzie met man (zie mijn blog voor het hele verhaal) Hebben meer mensen hier last van?
@aankomen: -4 kilo en ben nu 15,3 weken! het wilt er niet aan haha. maar ja hoe minder er nu aankomt hoe minder er af moet straks! verder eigenlijk niets onthouden sorry meiden!
Ik ben nu 3 kilo aangekomen, vorige zwangerschappen ben ik in totaal 16 kilo aangekomen, dat was er na de zwangerschap ook zo weer af. vandaag lekker aan het werk
Vanmorgen even wat dingetjes gekocht.. hydrofiel luiers (vriendlief vroeg: is dat niet te vroeg, dan drogen die luiers toch alleen maar uit als ze ouder worden??? ) houten babykledinghangertjes, en monddoekjes. Net alle spulletjs tot nu toe gekocht van kleding netjes in de kledingkast opgehangen. De meubels hebben we op de logeerkamer staan tot de babykamer klaar is. Het behang hebben we van de week ook gekocht, dus vriendlief gaat dit weekend een begin maken aan het witten en de gaten in de muren dichtmaken... alles staat startklaar dit is de link naar onze babykamer (kon vd site geen foto afhalen, zo jammer) Babykamer Avant | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump iemand vroeg waarom ik in het zh onder controle moest of moest bevallen, sorry weet de naam ff niet meer.. maar ik heb meerdere buikoperaties gehad, ik mis een stuk van mijn darm waardoor de groei vd baby (ivm bypassen voedingsstoffen) goed in de gaten gehouden wordt. En er is veel littekenweefsel in en op mijn buik wat ook weer complicaties mee kan brengen. Heb al zovaak en zolang in het zh gelegen dat ik een lichtelijk trauma heb opgebouwd geloof ik hiertegen.. maar dit is gelukkig een heel andere situatie... maar toch, is/was het ff slikken. zooooooo genoeg gekletst door mij... nu geef ik de pen weer door aan iemand anders
wat leuk brademarie, dingen kopen! bij de derde, en al een jongen en een meisje, hebben we echt helemaal niets meer nodig helaas. Wel jammer! vervelend dat je naar het ziekenhuis moet, maar zolang je maar een gezonde baby krijgt toch! ik heb een vergelijkbare situatie, en ook een hekel aan artsen en ziekenhuizen. gelukkig kan ik thuisbevallen (nooit een arts gezien in al mijn zwangerschappen) gelukkig is dat een ding waar mijn lichaam in ieder geval wel goed in is...
vanochtend bij de vk geweest. alles was goed. moosey, wat verdrietig van je konijn! brademarie, hoop dat je placenta nog omhoog groeit en je geen keizersnede hoeft. jammer dat je na al je ervaringen naar het zh moet voor de bevalling. kaatje, wat een leuke blog. ik herken je humeur van mijn vorige zwangerschap. toen had ik er alleen nog geen rondlopen dus wel een stuk makkelijker dan jij het nu hebt. vorige zwangerschap was ik een kattekop, nu ben ik juist snel geemotioneerd. begrijp ik dat je in engeland woont? daar is thuisbevallen toch niet gewoon?
Brademarie leuk hoor dat jullie al zo bezig zijn met het kamertje Hier komt dat echt na de zomer allemaal wel. Maar goed wij hebben eerst nog genoeg te doen in de rest van het huis
mimi, fijn dat je je zoveel beter voelt na het bezoek aan de vk! juju, jullie gaan ook voor de meubeltjes met herinneringen toch? leuk! hier ook de wieg en het ledikant waar ik zelf in gelegen heb. mooie buikcommode bij gekocht en een simpel kastje van ikea. aankomen: onze weegschaal was kapot en dat kwam me niet slecht uit . ben nu wel aangekomen en was de kilo's van de vorige zwangerschap nog niet kwijt. ik zie het na de zwangerschap wel weer. zit nu ook lekker te snoepen
ooh leuk kamertje! Hmm, hier bezig met dochterliefs kamertje...ook leuk hahahaha. Gisteren was het een maand terug...hoop zo dat ik snel ongi word net als Silsa....dan kunnen we weer door. Ben ook bang dat het een moeilijke ongi gaat worden net zoals zei zegt.... Word op de site bijgehouden wat mensen weten wat het word? want sommige lopen al tegen het echo moment waarop je dat kan zien aan!! Spannend!!
Wat leuk dat je dat nog weet! Ja in september zoeken we de oude wieg op waar ikzelf, mijn zusje en mijn moeder en haar zusje in gelegen hebben. Bovendien is de commode die mijn opa (vaders kant) ooit heeft gemaakt voor zijn kinderen weer gevonden. Vind ik ook heel bijzonder, want die opa heb ik nooit gekend. Verder willen we niet heel veel bijzonders met het kamertje, nog een mooie kledingkast kopen (een die er kan blijven staan tot ie uit huis gaat ) en verder is het dus alleen opknappen.
Kom even gedag zeggen, heb niet zoveel te melden eigenlijk. Mooie kamertjes heb ik voorbij zien komen in ieder geval. Morgen gaan we beeb weer even bekijken, ben benieuwd of hij/zij morgen eens naar ons wil zwaaien. Fijne avond en fijn weekend allemaal!
Hihihihihi yep en ik ben er eentje van!!!! MAANDAG!!!!! Had het even naast me neergelegd toen schoonzus erover begon........ Antares, wat voor kamertje ga je voor je kleine kanjer maken???