Je hoeft er echt geen speurder voor te zijn, vind de echo heel duidelijk!! Leuk joh, gefeliciteerd!!!
@ego Vanmiddag lekker aan het shoppen geweest. Allemaal stoere jongenskleertjes kunnen scoren. De winterkleertjes komen langzaamaan de winkel in, dus kan lekker mijn gang gaan. Wat een leuke kleertjes heb je zeg, ook voor meisjes. Ik ben vooral geslaagd bij H&M kids en Prenatal. Ik ben nu wel gesloopt, maar morgen lekker vrij. Dus heb tijd genoeg om weer bij te komen. Fijne avond!
Super Wen! Ik kan ook niet wachten om wat gerichter te gaan shoppen! Gaan jullie het aan iedereen vertellen wat het wordt en zo ja, zijn er mensen die het niet willen weten in jullie omgeving? Die Angelsound is echt een geweldige uitvinding! Ik luister elke avond eventjes. Heb het hartje nu ook steeds binnen enkele seconden gevonden. En elke keer 150 keer per minuut, zo lief! Maar ik hoor het steeds een beetje naar links toe. Horen jullie het precies in het midden of ook wat naar links/rechts?
Ohwwww wat leuk Wen dat je lekker geslaagd ben met kleertjes.... je zal vast een fortuin hebben uitgegeven of viel het mee?? Even een vraagje..... zijn er hier mama's die katoenen luiers gebruiken of gebruikt hebben? Ik zit te overwegen dit zelf te gaan doen en wil graag ervaringen...
@Moosey Bij ons in de omgeving weet niemand het, dus ze mogen straks niet in de kledingkast kijken. Babykamer wordt neutraal qua kleur, de kleuren wisten we al voordat we wisten wat het zou worden. Wat betreft angelsound: Mijn uk zwemt elke keer als een tierelier als ik dat ding op zet, maar meestal zet ik hem in het midden en dan komt hij vanzelf voorbij zwemmen. Bij de echo kwam er uit dat hij een hartslag van 137 had en dat was prima. Moet tussen de 120 en 170 ofzo liggen. Nu vertelde een collega van mij dat bij een meisje de hartslag altijd hoog is en bij een jongen laag. Ik weet niet of dat waar is, maar in mijn geval blijbaar wel.
@charpi Nee het viel wel mee, bij H&M 50,-- en bij Prenatal 24,--. Heb daarvoor 3 broekjes, 4 truitjes met lange mouw en shirt met korte mouw (grote maat alvast) en een mutsje. Qua luiers ga ik gewoon pampers ofzo gebruiken.
juju, dat wist ik niet! wij gingen nu voor de tweede en toen mocht mijn vriend eventueel wel alleen. ik vond het ook wel leuk om samen te gaan doen, meer symbolisch dan dat het bij het gemeentehuis wat voorstelt marije, wat leuk dat je toch nog een echo kreeg! en wat een mooie echo! chickie??? dat is toch nog wat vroeg om al te zien charpi, geen ervaring mee. ik zou eens zoeken op de site of een topic openen bij baby en dreumes. een vriendin van mij gebruikt(e) die luiers en zij is er heel erg enthousiast over. het lijkt mij veel en vies werk om alles weer schoon te krijgen. laat staan dat ik in de stad een luier verschoon en de vieze weer mee naar huis moet nemen. maar daar hebben mensen die dit doen vast praktische oplossingen voor. als je het uit milieu overwegingen wil: de etos heeft ook een lijn nature care met milieu vriendelijkere producten. wen, leuk geshopt! ik heb ook zin om te shoppen. nog ff wachten op de 20 weken echo...
Ben hier ook een tijdje mee bezig geweest. er is een topic hier op zw.pagina maar het beste forum hiervoor is dragen-en-voeden.nl. Is een heel subtopic over en heb daar véél informatie vandaan.
Dank jullie wel meiden en lauwie: ik denk ook zelf dat het een jongen is trouwens. Maar jongens kunnen toch ook chickies zijn?! haha @ Wen: jaaa leuk shoppen. Is heel vervelend he! Leuk dat je gericht kunt kopen.
Hallo Melmel! Zwaaaaai! Ik belde net naar de huisarts voor de uitslag van mijn urine maar de assistente zei dat ze er geen verstand van heeft en dat de huisarts mij vandaag terugbelt. Nu maar hopen dat dat altijd zo gaat en dat het niks ergs is! Ik heb trouwens al 1 dag niet meer overgegeven maar dat was misschien ook omdat ik kon uitslapen. Ik merk dat als ik vroeg op moet, ik misselijker ben. Maarja, ik kan moeilijk tot januari elke dag uitslapen....Zo het wel willen trouwens !
hey, Ik kom even ego voorbij.. wilde even melden dat kwa zwangerschap alles goed gaat. Dinsdag een mooie echo gehad gelukiig. Met mezelf gaat het minder.. nog steeds veel misselijk en voel me alles behalve mezelf. Echt waardeloos en ik moet er echt ff doorheen. sorry dat ik t hier een beetje verwaarloos maar ik kom snel weer hoor!
@Moosey Elke dag uitslapen tot janauri, waar mag ik tekenen? Spannend nog even voor je uitslag, ik ben erg benieuwd. @Melmel Zwaai zwaai @dreamy Gefeliciteerd met je goede echo en ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @all Waar is iedereen? Iedereen op vakantie? Ik wil ook! @ego Gisteren zijn mijn laatste bussen van MvM opgehaald. Jeetje wat is dat lekker om weer gewoon naar de wc te kunnen gaan. Kreeg gisteren ook mijn cadeautje van MvM als bedankje, zo'n schattig serviesje van Dick Bruna. Helemaal blij mee! @all Nog maar een keertje voor de verandering, is al weer een tijdje geleden: Mocht je niet op onze bevallings-/afsprakenlijst staan en er wel op willen: stuur mij dan even een pb en ik zet je op de lijst van onze site. Nogmaals onze site:Januari 2011 Mama's
Ik ben er volgens mij achter waar ik last van heb! Want het is niet echt pijn wat ik voel in mijn buik maar meer mijn baarmoeder die heel gevoelig is. En toen ik daarop ging zoeken, kwam ik best veel tegen. Ik merk gewoon dat als ik buk of mijn vriend bv zijn hand op mijn onderbuik legt, dat ter hoogte van mijn baarmoeder heel erg gevoelig is. Kan het bijna niet verdragen! Dus volgende week even bij de vk melden dat ik daar last van heb. Volgens mij kun je er niet veel aan doen maar het is zou een geruststelling zijn als het dat is!