Hmm veel fans van de 4-wieler begrijp ik. Wij gaan niet echt vaak door het bos lopen en onze twee poezen trekken hem denk ik ook niet om. We gaan wel veel met de wagen in de auto denk ik (dus kleiner is fijner). Het maakt in winkels denk ik niet uit he? (Want hij is even breed als de 3). "Probleem' is dat ik de driewieler gewoon mooier vind en nog niet heb geprobeerd. Dat eerst doen en dan een keuze maken. Overigens is de Babydump even duur als bijvoorbeeld babypark.nl. Je krijgt er dezelfde spullen bij en de levering is ook sneller. Ik houd er ook niet van als je 'gratis' een maxi cosi erbij krijgt maar die stiekum dan gewoon wel volledig betaald (bij babypark is de wagen met apart de maxi cosi erbij even duur, dus niets gratis bij Babydump). Maar goed, wellicht een tip We willen persé een witte box met lade die je met je voet open kunt doen (kind op je arm) en dus met een lange greep. Help me Marktplaats in de gaten te houden want boxen zijn dúúr!!!
Nou dames we zijn geweest. En de echoscopiste is er 100% zeker van dat het een jongen is. Maar verschillende meiden hier op het forum maakten me aan het twijfelen. Foto's staan in mijn album willen jullie eens kijken? xxx
@Elif Ik denk idd dat het een jongetje is, tenminste als dat uitsteekseltjes is wat ik denk dat het is. Maar hebben meisjes dat ook niet tot een bepaald aantal weken? @Danjay, IrisB en Appie Veel plezier morgen bij de vk. @Moosey Jij heel vele plezier met je pretecho en nu maar hopen dat jullie uk zijn/haar beentjes open wil doen. Spannend hoor, heb je zelf een voorgevoel? @Naomie Gaan jullie die box ook kopen of kijk je nog even verder?
@wendy: ik weet het niet. mijn ventje is erg afwachtend in dat soort dingen....dat komt allemaal wel zegt hij dan. dus wanneer hij goede bui heeft zal ik er weer eens over beginnen. hij is nu aan het klussen en wordt daar altijd chago van hihi.
Tja wen idd dat uitsteeksel schijnen meiden ook tot een bepaalde leeftijd te hebben. Ik heb die vrouw een email gestuurd, netjes gewoon gezegd of ze er echt zeker van was dat het niet de nub was. Ze heeft wel 10 min eerst eigenlijk gecontroleerd??
Leukkk elif... Naja het is hun vak dus hebben het vaak wel bij het juiste eind!! Je kunt toch altijd met 20 w nog eens laten checken? In de ouders van nu: staat een heel artikel over mama's die dachten een meisje te krijgen en ze kregen een jongen. Haha hele werelden op zijn kop! Mama's moesten weken wennen en roze kamers opnieuw schilderen. Wel een leuk stukje! Iets minder leuk als het je overkomt natuurlijk!
@Elif: Ik kan het zo niet zien maar wel fijn dat alles goed was!! @Wen: Ik heb zelf vanaf het begin het gevoel dat het een jongen is! Ik las dat ongeveer 5% van de geslachtsbepalingen verkeerd is. Gelukkig willen wij een neutrale babykamer, alleen ga ik wel shoppen voor kleertjes als ik het geslacht weet!
haha ja leuk! Ik moet nog even bellen om mijn afspraak te verzetten van mijn 20 w echo. Vriendlief kan helaas niet vrijkrijgen en wil hem er toch wel graag bij hebben.
Hmm ik had nog een kaneelstok liggen van de kermis. Had 2 stukjes genomen en toen dacht ik : volgens mij heb ik ergens gelezen dat kaneel niet goed is voor zwangeren :S oeps! hmm naja...volgende keer beter opletten
marije, dat is geloof ik als je een potje kaneel eet. ik eet ook nog gewoon kaneel hoor. elif, nog een beetje spannend dus. ga je nu jongensdingen kopen of twijfel je daarvoor nog teveel over de uitkomst? wat is nub eigenlijk? driewieler vs vierwieler: ik heb een driewieler, prima wagen en ga geen andere regelen, maar als ik nu een nieuwe zou kopen, zou ik een vierwieler kopen. als je een hoge stoep opgaat en alleen je voorwiel erop staat, dan moet je m goed vasthouden dat ie niet kantelt op dat punt. nooit gevaarlijke situaties hoor, maar een vierwieler lijkt me net wat stabieler.
lekker heet potje kaneel *jammie* haha...nee zal idd wel meevallen dit! EVEN WAT BETREFT NAMEN: (of draaf ik nu wel heel erg door met +14 weken zwanger, haha) Zijn jullie hier al mee bezig?! Ik ben bang dat ik er nooit uit ga komen. En waar halen jullie inspiratie vandaan? boekjes, internet?
Marije, een meisjesnaam hebben we al. Tweede naam ook. Een jongensnaam is hier echt een drama. Ik vind maar heel weinig namen leuk genoeg en bij de naam van mijn dochter passen en die namen die ik leuk vind, vind mijn vriend niet leuk (en andersom). Dat wordt dus nog wat als over een week blijkt dat het een jongen is! Ik heb wel boekjes, maar ik vind op internet zoeken makkelijker. Op sommige sites kun je ook op meer dan voorletter zoeken. En hier is een namentopic. Kun je ook inspiratie opdoen of een bericht maken dat anderen namensuggesties kunnen doen of kunnen stemmen op hun voorkeur. Hebben jullie al ideeen of nog helemaal niet?
@marije: ik heb internet afgestruind naar namen en leuke eruit gepikt. vervolgens aan mn vriend voorgelegd. we hebben nog geen defenitieve namen maar al wel een voorkeur hihi.
@Elif 13 augustus weet je het in ieder geval zeker... Heb je al een reactie van het echobureau gehad? @Namen Uhm uhm bij ons ligt de naam al klaar. Dan moet het natuurlijk niet ineens een meisje gaan worden. @Moosey Ik ben benieuwd of jouw voorgevoel ook uit komt.
Ja wen net antwoord, ze is er absoluut zeker van. Ze schreef dat ze de 2 zaadballetjes had gezien en dan het piemeltje. Ik zou 13e zelf alles nog beter kunnen zien. maar zij zag genoeg! Lauwie ik heb 3 hele zakken vol jongenskleding allemaal gekregen sommige nieuw sommigen maar ff gedragen.. Dus veel is niet nodig haha xxx
haha ooh ben niet de enige die er mee bezig is. Ik heb idd op internet gezocht en een lijstje met namen die mij aanspraken gemaakt. Maar nog niets besproken met mijn vriend! Wil dat wel binnenkort gaan doen. Want het lijkt me best lastig en wil niet ineens met 30 weken een naam moeten opnoemen! Wen doe je voor de zekerheid ook nog een naam mocht het TOCH een meisje zijn? de kans lijkt me vrijwel nihil maar toch....?