Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden en begrip. Natuurlijk weet ik verstandelijk wel dat ik naar mezelf moet luisteren en me niets van anderen moet aantrekken, maar soms komen dingen onbedoeld toch hard aan. Gelukkig gaat mijn energieniveau weer wat omhoog de laatste weken en hoop ik ook dat ik weer wat beter kan relativeren :)
    Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die wel alles leuk, lief en aardig vinden aan mijn zwangerschap. Mijn beste vriendin (heeft zelf nog geen kinderen) vind het helemaal te gek mee te gaan winkelen voor babyspulletjes en al mijn verhalen/klachten aan te horen.

En jullie natuurlijk!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maartje 85 helaas zijn mensen heel hard.
    En ook in onze tijd van onvruchtbaarheid kreeg je nauwelijk begrip en alleen maar commentaar.
    Probeer je er niks van aan te trekken.
    Geniet lekker
    xxx

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Maartje Ik kan er helaas niet over meepraten, mijn schoonmoeder is 2 jaar terug plotseling overleden. Dus voor mij is het erg dubbel, zou maar al te graag gewild dat ze dit kon mee maken. Geldt voor mijn vriend extra natuurlijk. En mijn stief- en moeder maken gelukkig helemaal geen rotopmerkingen wat dat betreft.

@Moosey En en en? Hoe was je pretecho?

@Naam Ook wij hebben korte namen en namen die je niet kan verkleinen met "je" erachter. ;)

Fijne dag allemaal!

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Wen: Ik moet nog één nachtje slapen hihi!!

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dacht dat je vandaag moest.... zwangerschapsdementie gooien we het maar op... :D

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben erg benieuwd Moosey:D

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik verheug mij er zo op om hem/haar weer te zien!! En we krijgen een DVD mee, dus ik kan erna uuuuuren zwijmelen!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha ja dat krijgen wij ook over 2,5 week:D
    Die kan ik dan mooi aan mijn ouders laten zien:D

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Jaaa, ik ga zaterdag naar mijn moeder toe en dan laat ik 'm zien. Neem ook meteen mijn Angelsound mee om te laten luisteren. En zondag gaan we naar mijn schoonouders toe. We willen mijn schoonmoeder aan het huilen krijgen. We hadden verwacht dat ze heel hard moest huilen toen wij het nieuws vertelde maar dat viel tegen hahahaha! Maar misschien zondag dan :D!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou die van mij wel en van mijn man ook hahahah.
    We willen ze morgen toch al wat blauws geven en dan erbij zeggen dat die vrouw er zeker van was.
    Maar dat we over 2 weken zeer zeker weten.
    Ik ben bang dat ik hij zegt dadelijk * oeps*

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Leuk!! Maar ik weet niet of mensen het door zullen hebben als je hij zegt. Want dat zeg je sowieso als je het niet weet...!!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We zeggen altijd het.
    Dus als het eruit zou vallen hahahah

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ja, dan wel :) !

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier wilde mijn vader en stiefmoeder niet weten wat het ging worden, dus dan krijgt niemand het te horen. :p Wij spraken ook altijd al over hij, maar nu is het toch wel anders. Elke keer als je hij zegt, heb je het idee dat je je verspreekt. ;) Dus nu mezelf aangeleerd om "het" te zeggen. ;) Overigens ga ik er geen geheim van maken, als ze straks de babykamer willen zien, dan is dat goed. Maar het kan wel zijn dat ze er op die manier achter komen wat het gaat worden, dus aan hun de keus. :D

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Waaaah volgens AstridDi de beste nub-ontdekker op dit forum is het echt een jongen:D

16. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ wendy ik zeg ook heel vaak HIJ maar ik weet toch echt niet wat het wordt. Hij is toch makkelijker om te zeggen! Ach als je telkens hij zegt, denkt toch ook iedereen dat je het nog niet weet? haha Het is maar net hoe geheimzinnig je zelf doet!

Ben vandaag even wezen shoppen in bataviastad. Niet onwijs veel gekocht, maar wel dure laarzen en ze waren al 120 euro afgeprijsd :S Had ze al eerder gezien maar vond ze toen te duur. Hmm nu mezelf maar verwend. Moet ik niet te vaak doen !! Ach we gaan niet op vakantie....

Heb van mijn schoonzus een namen boekje gekregen. Heeeel leuk. Het heet iets van Rockende namen. Zijn stoere namen en sommigen wat apart. Erg leuk.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @namen, we hebben wel wat naar namen gekeken maar o wat is dat moeilijk! ik heb wel een naam voor een jongentje wat ik erg mooi vind maar vriend vind het niks, jammer

@moosey veel plezier met de pretecho morgen

mijn schoonzus is nu 35 weken zwanger en ligt al 5 weken in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk, kindje schatten ze op 1600 gram en het beweegt minder, ze is vandaag ingeleid maar er gebeurt nog niks, erg spannend allemaal

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Leeuw... spannend voor je schoonzus! Ik hoop dat de kleine er inmiddels al is!

@Geslacht... wij zeggen ook steeds "hij" maar we weten het nog niet. Als we het straks weten met de 20 weken echo dan houden we het onder ons... proberen we altans :D

@Marije... af en toe ook jezelf verwennen! En met de winter in het vooruitzicht zijn laarzen altijd handig.

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oja... ik weet nu zeker dat ik de kleine heb gevoeld!
    Gisteren avond voelde ik op een gegeven moment een "bloep" gevoel! Leek wel een luchtbel maar dan zónder scheetje erachteraan :D

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cyntje: leuk dat je de kleine hebt gevoeld! apart is dat he ;)

Deel Deze Pagina