moosey....jij bent ook niet echt dik! ik vind dat normaal.....maat 48/50 is het meest voorkomende in de gegoede landen hahaha. En viel toch ook wel mee jouw omvang? ik vond tot nu toe echt mooie buiken!!
nou maat 44/46 dus niet de dunste vooral op mijn heupen niet ben nu 103 cm bij mn navel gemeten hihi zal zo eens foto maken en plaatsen. mij maakt het weinig uit hoor ken jullie toch niet in het echt hihi en ik ben zoals ik ben ik vind het alleen nog niet te zien zonder kleren stom he.
Mijn omvang is al 115!! Maar ik heb wel opeens taille! Ik ben op het moment superblij met mijn figuur en hoe mijn figuur ook nog gaat worden, ik draag een kindje en daar ben ik trots op! Dan krijg ik maar een beetje striae ofzo (niet teveel aub ).
verdorie ik kan geen bijlage toevoegen! hij geeft een fout op de pagina weer en ik was nog wel zo trots want die gleuf is nu bijna weg zie ik
@moosey: taille heb ik genoeg ben blij dat die nu wat minder wordt hahaha van boven ben ik veel smaller dus echt extreem zandloper figuur striea had ik al jaren omdat ik 20 kg ben aangekomen in 2 jaar tijd dus ach dat boeit me niet meer kan het nu op de zwangerschap steken ahha
hahaha striae...weet je als je wat ruimer in je vel zit dat je minder kans hebt op die lelijke strepen op je buik? En het schijnt erfelijk te zijn...dus vraag je mams...had jij veel strepen op je buik bij mij!!
ooh dat valt toch reuze mee! vind het een mooi buikje hoor! gekkie....waarom twijfelen eraan...ik vind het hartstikke mooi, en als dat niet zo was zou ik dat ook zeggen!
een wereld van verschil he was ook blij met het resultaat van de foto net had ik niet verwacht hihi. komt omdat die gleuf nu zo goed als weg is dat scheelt veel!
Ik was altijd een vierkant blok zeg maar . Brede schouders, bijna geen taille en heupen. Wel dunne benen. Ik heb juist wat striae gekregen toen ik 25 kilo ben afgevallen. Misschien omdat mijn huid weer terugrekte. Maar dat zit vooral bij mijn heupen. Mijn moeder heeft geen streepje striae, dus dan maar hopen dat het erfelijk is! Maar fijn hè Naomi, dat je nu heel veel dingen op de zwangerschap kunt gooien . Het enige rare is dat ik nooit veel om mijn figuur heb gegeven, als ik maar lekker kon eten terwijl ik nu ik wat vormen krijg, heel bewust eet. Maar je eet sowieso natuurlijk gezonder als je zwanger bent. Ik wel tenminste. Eet voor het eerst in mijn leven al 15 weken twee stuks fruit en 200 gram groente per dag ! Fijn trouwens dat jouw gleuf bijna weg is haha! De mijne wordt ook steeds minder!
hihi ja ik ben er ook trots op mijn vet zit helaas alleen op mijn heupen en bovenbenen verder valt het reuze mee dus ik vind het nu niet erg om wat vierkanter te worden en inderdaad ik eet ook stukken gezonder nu! en ukkie krijgt overal de schuld van nu hihi die gleuf is zo weg hoor, ik heb nu nog 10 cm ong. rond mn navel verder is hij weg. mijn ventje verteld me elke avond weer dat mn gleuf echt kleiner wordt hahaha wel lief. als ik zit heb ik hem trouwens nog wel hoor!
Nou vooruit, dan doe ik het ook! Zag trouwens in de close up dat ik al wel striae heb op mijn buik! Aaaargh haha! En ik zie ook dat ik helemaal naar voren draag. Ik heb al een holle rug maar nu zie ik het extra goed! Maar mijn buik is nu ook bijna één hahaha!
Wat een mooie buikjes allemaal! Bij mij is er nog steeds niet echt wat te zien, al is het de tweede. Maar ja, dat komt over een paar weken wel .
hahahaha moosey waarom ga je die dan ook testen op je cavia die van mij zou ook heel bang zijn hihi. mooi buikje ook hoor moosey!! jij draagt inderdaad echt naar voren wauw! ik draag meer rondom hihi
oh grote buik heb je al zeg! je ziet echt je kindje zitten bijna hahaha, volgens mij draag je echt lekker naar voren toe.... kan het kloppen dat je je kindje nog niet zo goed voelt? Dat zie je wel eens als je echt in je buik draagd....sommige vrouwen hebben het bijna binnen in hun zitten en die voelen het echt heel snel....(dus ook geen buikje) De jouwe gebruikt jouw buikje als een hangmatje hahahaha...lief!!