jaaah gevonden...ff showen hahaha... op het eind geloof 3 weken voor dat ik uiteindelijk bevallen ben op 40+5 Bekijk bijlage 89580 en dat was de laatste...zal niet meer spammen hahaha. Vind het leuk om straks allemaal dikke ronde buiken te zien he!!
@naomi: jij hebt inderdaad lekker geshopt gisteren. Leuk he, om al die eerste spulletjes te kopen. Dat is hier helaas niet meer nodig @muppet: gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet er maar lekker van! @antares: jij was inderdaad echt rond wel mooi hoor! Ik vind het trouwens wel dapper van je dat je hier gewoon mee blijft schrijven!!!! zo, hier een lekker nachtje gehad. Hoor dat dochterlief ook wakker aan het worden is, dus ga maar even wat te eten klaar maken. Ben deze week flink aan de slag in ons huis, dus ga vandaag nog even de koelkast schoonmaken en de woonkamer een goede beurt geven dan is de hele benedenverdieping hier weer heerlijk schoon. Lang leve de vakantie
@Linnielin: Jammer is dat he? Wij hebben ook praktisch niets meer nodig. En dat terwijl het shoppen zo leuk is! @Antares: Wauw! Jij had echt een ronde buik. Een echte meidenbuik, ben benieuwd of ik dat ook krijg. Bij mn zoontje droeg ik echt naar voren. Pfff, ik ga mn werk vandaag maar afzeggen. Gisterochtend werd ik wakker met pijn in mijn nek. Dat is in de loop van de dag alleen maar erger geworden en nu kan ik em niet meer bewegen. Voelt niet fijn.... Ik vind het wel jammer dat we niet veel nodig hebben, maar het is wel goed voor mn portomonnee. (schrijf je dat zo?) Maar ik denk wel dat ik wat leuke meisjes kleren ga aanschaffen! Niet teveel hoor, want tijdens de kraamtijd krijg je ook al zoveel.
Goeiemorgen! Even snel reageren. Over een dik half uur pikt IrisBman me op voor de pretecho en is wel de bedoeling dat ik ook al wat gewerkt heb Allemaal mooie foto's gezien van buikjes. Ik doe m'n best om er ook eens eentje te plaatsen, maar dan moet ik ze wel eerst van het fototoestel halen beha: M'n cup is sinds IrisBkind blijvend een maatje groter. (Nu ja, blijvend, geen idee wat het wordt als ik geen BV meer geef later). Na m'n bevalling waren dat 2 cups, maar er is er eentje afgegaan. Merk wel dat m'n borsten de laatste paar weken weer beginnen groeien. Bij Prenatal hebben ze trouwens best ok'e beha's. Zijn wel voedingsbeha's, maar ik had ze al tijdens de zwangerschap. Alleen geen idee of ze ze nu nog hebben. Aha: Best wel mooie voedingsbeha Soit. Vind ik dan En ook betaalbaar natuurlijk. @muppet: Hoera, een meisje! Zo meteen dus pretecho Kijk er al helemaal naar uit. Is natuurlijk altijd spannend of alles goed is, maar toch vooral erg leuk. En wij willen het geslacht niet weten, dus voor jullie is het misschien iets minder spannend Ik probeer wel in het weekend een fotootje te plaatsen Dat was echt heel weinig gereageerd. Volgende week weer beter hoop ik Fijne vrijdag allemaal! (Kom straks wel ff zeggen hoe het geweest is)
Muppet van harte gefeliciteerd een meisje!!!!!!!! Een koningspaar echt leuk Geniet van je roze wolk!!!
@Muppet: wat super een meisje! Is dat het eerste meisje van de januari mama's?? @buikjes: wat een mooie buiken, en wat een verschil tussen sommige! @shoppen: morgen met mijn ouders, vriend en beste vriendin naar de babydump. Lekker snuffelen en de kinderwagen bestellen @geslacht: komende dinsdag weer op controle. Hopelijk kan de gyn al iets zien op de echo. Dan kan ik gericht gaan shoppen. Ik vind dat veel kleertjes echt specifiek voor een jongen of meisje zijn, weinig unisex. Mijn buikje met 14 weken en 1 dag. Komende zondag weer nieuwe foto maken.
Weet je ik vraag me af of de omvang en vorm van je buik ook genetisch is aangelegd..dus hoe je lichaam groeit! Mijn mama had echt een toeter, ver naar voren met mij....dus heel andere buik! Hoe was dat bij jullie? Oh en ik ben niet dapper....vind het gewoon leuk hier hahahaha. Maar vinden jullie het erg dat ik niet over wandelwagens en shoppen begin.....want dat zou ik ook willen! (had al een wieg gekocht, als ik een foto heb zal ik die wel eens spammen hihi) Beetje over enthousiast misschien met 6 weken gekocht...maar we waren zo blij..... (bij ons meisje zijn we pas vanaf de 20 weken echo alles gaan kopen en doen) Fijne dag vandaag! Groetjes, Miranda
Maartje, ben jij zwanger hahaha....wat een mooi plat buikje zeg! Straks als je kindje echt groot gaat worden zal jouw buikje exploderen! Dan ga je het pas echt goed zien denk ik.... wel mooie buik hihi
@Muppet: GEFELICITEERD!!! Echt helemaal geweldig!! Buiken: Jeetje, sommigen hebben echt nog een bescheiden buikje! Bij mij kun je er nu al niet meer omheen haha! En het is de eerste! Dat wordt nog wat. Maar het scheelt dat ik van mezelf al een buikje had denk ik. Ik ga zo richting mijn moeder. Eerst winkelen en dan de echo bekijken! En morgen met een vriendin winkelen. Kleertjes kopen!! Fijne dag allemaal!
Hoi meiden. Ik heb gisteravond laat nog even bijgelezen en toen geen puf meer om te typen, haha. Gisteren een leuk dagje naar amsterdam geweest. Albert cuyp, artis, vondelpark, seksmuseum (niet dat ik nog niet wist hoe het werkte hoor ), en lekker wezen eten en nog winkelen. Hoezo veel in één dag. Ik heb weer leuke foto's van buikjes gezien! Mijn lijkt toch ook alweer enigzins groter dan volgende week. Zal weer eens een foto posten binnenkort! Ga nu boodschappies doen. tot vanmiddag xx
@IrisB: veel plezier met jullie echo!!! @muppet: inderdaad wel goed voor de portemonnee en kleertjes krijg je toch zat in je kraamtijd. Onze beeb is ook van een heel ander seizoen als onze dochter, dus zal in het begin geen kleertjes kunnen gebruiken. En we willen niet weten wat het wordt, dus echt veel vooraf aanschaffen zit er hier niet in. @antares: wij hadden in januari ook met 6 weken al alle accessoires gekocht voor de nieuwe kamer van Arinde. En toen ging het dus met 9 weken ook mis...Dus die spullen staan nu ook nog steeds ingepakt op de zolder, maar wij kunnen ze gelukkig over een maandje naar beneden halen. Hopelijk kunnen jullie de wieg ook snel toch een plaatsje geven! Hier een lekker ochtendje gehad. Eerst even aan de schoonmaak geweest en daarna lekker van het zonnetje genoten. Met dochterlief naar de speeltuin geweest en lekker buiten gegeten. Nu ligt ze lekker op bed, dus ga ik zo maar weer verder poetsen
Dag Meiden! Hier ook een januari mama, 22 januari om precies te zijn! Vandaag te horen en zien gekregen dat wij een prinsesje krijgen!
Gefeliciteerd met je dochter Jlover en welkom Wij hebben dezelfde bevallingsdatum, maar mijn banner geeft iets anders aan dan dat mijn vk zegt. Schijn morgen 15 weken zwanger te zijn. @iedereen: hebben jullie ook nog wel eens soort van steekjes onder in je buik? Ik had er in het begin wel eens last van, maar nu al heeel lang niet meer. En nu ineens weer 2 dagen last van. Soort van scherpe pijntjes en die verdwijnen weer direct.
@Marije: ja ik heb vandaag toevallig al de hele dag steekjes/steken in mijn onderbuik. Voornamelijk rechtsonder. Geen idee wat het is, bandenpijn misschien, of de beeb die ligt te drukken?
Klinkt idd als bandenpijn. Hebben jullie trouwens weleens dat je kindje zo hard kan trappen dat het pijn doet? Het gebeurd niet vaak maar toch. Dat belooft wat als ze groter en sterker word!
Word het trouwens niet eens tijd voor een deel 2? Ik vind dat de eer aan Wendy is aangezien ze het eerste deel ook geopend heeft.
deel 2 alweer haha wat gaat dat snel zeg!! die 380 berichtjes zijn zo geplaatst denk ik hier mn schoonvader net op bezoek gehad, voor ons trouwen krijgen we de kinderwagen scheelt ons weer ruim 500 euro hihi. alle grote dingen hebben we nu al aangeschaft!
onze wagen was trouwens al binnen ze belden vanmorgen dat in oud gastel ze de wagen op voorraad hadden. we laten hem nog wat weekjes daar staan want we kunnen hem nu niet kwijt