Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Nou vooruit dan, ben niet zo heel geduldig maar voor deze ene keer...:p

2. Tese

Tese Niet meer actief

Kijk dat is nog eens lief! Scheelt jullie een hoop geld zo!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Zooooo, nog maar 375 :D:D:D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    haha ja zo gaat het helemaal lekker snel muppet:p

scheelt inderdaad:)
    van mn ouders krijgen we ook nog een hoop wordt gewoon moeilijk om nog iets uit te zoeken hihi. denk dan het badsetje en box maar van het geld van mn ouders:p

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    373 :D

Kom zo even terug om te reageren :)

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha nou meiden doortypen geblazen ;)
    Ik voel de baby nog steeds heel zachtjes, het kietelt en doet in ieder geval geen zeer.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @muppet wat leuk een meisje! volgensmij ben je de 1e met een meisje tot nu toe

@jlover jij ook een meisje leuk houden we dat ook ergens bij wie een jongen en wie een meisje krijgt?

vandaag naar een kinderwagen gekeken en het word een teutonia:) alleen nog even kijken welke kleuren we willen, dit kan je zelf helemaal samenstellen, erg leuk.
    levertijd is wel 12 weken, gelukkig zijn we al vroeg ermee bezig, en hebben we hem ruim optijd, de maxi cosi bestellen we dan ook gelijk

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @baby voelen, heb het idee dat ik de baby voel maar zeker weten doe ik het niet, voelt alsof je darmen een beetje rommelen, maar dan alleen s'avonds das het gekke:)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de kleine trapt hier ook nog steeds niet zo hard dat het pijn doet hoor! hij trapt behoorlijk ook weleens tegen mijn hand dat is echt geweldig om te voelen :D

10. Tese

Tese Niet meer actief

En dat voel ik juist nog niet! maar ik heb ook behoorlijk wat spek wat er nog voor zit....

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik ook meid ;) het blijft vaag tegen mijn hand hoor.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goedemorgen meiden,
    Hier al vroeg bij ikea geweest om te ontbijten en bij hornbach de laatste plintjes gehaald van de vloer op de babykamer.
    Nu nog de meubels en het is klaar op 2 dagen tijd* schok*!!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Elif wij zijn nog niet eens begonnen! Voel me wel grandioos laat hoor, wij hebben nog geen kinderwagen besteld, zijn nog niet aan het kamertje begonnen, hebben het nog niet eens gehad over namen..

Ik voel de baby helemaal nog niet zo trappen en heb er niet echt spekjes voor zitten :(

14. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haai dames,
    Hier ook weer een wat nieuws van mijn zijde :)

@babykamer, het behang gekocht en ook alvast wat prulletjes om neer te zetten, maar we zijn ook nog niet begonnen hoor. de muren moeten nog gestuct worden voor het behang erop kan. We hebben ook nog geen meubeltjes.

@namen alleen de meisjesnaam staat vast, jongensnaam gaan we vast niet uitkomen :(

Vandaag eerste training van het seizoen weer, ben ffies lekker wezen sporten. Toch wel weer lekker om iets te doen hoor! Lekker flink gelopen en een balletje geschoten. Heb wel moeie beentjes, maar was wel lekker!

15. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Wat leuk dat je de kleine al tegen je hand voelt! kan je partner het ook al voelen? het trappen gaat overigens geen pijn doen hoor, het word wel krachtiger maar niet pijnlijk behalve op het laatst als ze tegen je ribben aan gaan zitten beuken;)

zo elif je hebt de vaart erin:D nou ja het kan maar af zijn toch!

Hier begint de spanning te stijgen woensdag hebben we een pretecho ben zo benieuwd!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden ik ben weer back in town!!!!

Mennnnnnnnnnn wat is dat leuk om te gaan kamperen met je kleine koter. Super camping (ook met stacarvans, als je niet van kamperen houdt)
    ECHT IN EEN WOORD GEWELDIG!!!

Zwijmel.....nog wat gemist???

Danjay, spannend meis!!!

Verder even boel hier opruimen!!

17. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    fijn dat je er weer bent meid! en zo te horen een leuke vakantie gehad! wij gaan volgende week kamperen:)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meis, ik ook niet hoor!!! Gelukkig had ik de angelsound bij me op vakantie. Af en toe een plopje terwijl ik zoonlief met ook een placenta aan de buikzijde al vanaf week 14 voelde. Komt goed!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @danjay: mijn vriend voelt het nog niet. is niet duidelijk genoeg en gebeurt ook maar weinig dat hij zo hard trapt.

hier weer een dagje gewerkt. ben nu helemaal moe.
    zometeen naar mn ouders :) die komen over een uur als het goed is thuis van 3 weken vakantie!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    juju ik ben natuurlijk nog niet in de 16 weken maar voel ook totaal nog niks hoor haha

Deel Deze Pagina