Knap hoor, als jullie gaan vasten. Dat is een stuk lastiger als je zwanger bent! (Ben zelf geen moslim, maar woon in Dubai, dus veel mensen in onze omgeving vasten wel. Voor niet-moslims is het hier trouwens ook verboden om tijdens de ramadan in het openbaar te eten en drinken.)
Echt waar Emme?? Dat wist ik niet. Is dat niet erg wennen daar wonen?? Ik doe dit jaar niet mee, ik ben bang dat ik risico's neem en die wil ik nu niet nemen. Maar ik probeer wel rekening met mijn man te houden natuurlijk. xxx
Het was wel wennen natuurlijk, maar nu wonen we hier alweer drie jaar met veel plezier (voor mijn mans werk). Nog geen plannen om terug te gaan, in ieder geval .
even een ego berichtje vanmorgen echt letterlijk de dood in de ogen gezien, was op weg naar het kdv, ik reed op de rotonde en er kwam een vrachtwagen aan die mij dus totaal over het hoofd zag, ik kon nog net op tijd remmen anders had hij boven op ons gereden, de man in de vrachtwagen schrok zichtbaar en ging vol in zijn remmen en kwam voor mijn auto tot stilstand, ik zag zijn gezicht helemaal betrekken en vervolgens ging hij in zijn achteruit om mij er door te laten, ik was helemaal in shock en ben weer verder gereden op het kdv ben ik in huilen uit gebarsten, pff wat vreselijk zeg ik ben er nog van onder de indruk, als ik niet geremd had dan had ik het denk ik niet meer na kunnen vertellen.
Lieverd toch!!! Jeeeee.............dikke warme knuff voor jou! Ga maar eerst ff lekker bijkomen thuis.
Ik heb toen 2 of 3 gekocht en wat andere warme dingetjes. En iid goed gegokt want ik kreeg vanaf 62 kleren. Een heel leuk warm pak, zo teddyberen pak, alleen net de verkeerde maat, echt heel jammer, maar misschien is deze kleiner bij de geboorte Kom straks verder reageren anders krijg ik ruzie met manlief, had beloofd koffie te zetten.
Danjay wat schrikken zeg! Pff ik weet niet of ik nog in de auto zou durven stappen! Elif: balen dat je je werk kwijt bent meid! Maar het is inderdaad als het financieel haalbaar is wel lekker om thuis te blijven tot na de bevalling. Kun je optimaal genieten!
Wat een poepweer! Gatver. Het gaat hier ook heeeeeel hard! @danjay: pff heftig! Nou thuis maar ff rustig bakkie drinken op de bank en bijkomen! Vrachtwagens zijn gevaarlijk. Voor die mannen die er op rijden is het vaak zo slecht te zien! @goofy: koffie drinkze!
@danjay: ZO wat zal jij geschokken zijn! kan me voorstellen dat je dan ff een potje wil janken. Godzijdank is er niets gebeurd. Zo zie je maar wat er kan gebeuren. Hoe kort het leven eigenlijk is! wil het niet dramatischer maken dan dat het al is maar goed dat is dan weer waar ik gelijk aan denk. Nou doe de rest van de dag maar lekker rustig aan (als dat uberhaupt lukt) @goofy: Nee hoor , je mag als zwangere vrouw best mee doen. sterker nog. als het kan (dus geen gevaar voor kind en moeder) dan moet je zelfs meedoen. Met gevaar bedoel ik dat het het kind of de moeder kan schaden. Ook als je bang bent dat er iets met je kind gebeurd (of met jezelf) hoef je niet mee te doen. Het is alleen verboden om mee te doen als het je schaad. Anders dus niet pff voel me vandaag een beetje zweverig. raar om te zeggen eigenlijk maar tis een soort van duizelig.. maar toch niet echt.. hmm vreemd
Danjay wat akelig!!!!!!!Brrrrrrr kan me voorstellen dat je begon te huilen!! Dikke knuffel. Goofychick je bent niet verplicht mee te doen aan de ramadan maar het is ook niet verboden. je eigen beslissing dus. Muppet dank je wel. xx
@Danjay Jeetje dat zal idd schrikken zijn geweest, zou ik ook in huilen zijn uitgebarsten. Gelukkig heb je wel iets leuks om naar uit te kijken, nog maar 1 uur en een kwartier en dan zie je je kleine uk weer.
ja ik was in eerste instantie wel boos op die man maar ik zag aan zijn gezicht dat ie het echt niet in de gaten had, zal wel net in zijn dode hoek hebben gezeten, het gaat nu wel weer gelukkig.... we gaan nu naar het echoburo hopenlijk even genieten van de kleine!
danjay veel plezier met de echo vandaag sakinah welkom en nog gefeliciteerd wegen bij de vk, ook nog niet hoeven doen (gelukkig) moosey hoop voor je dat de pillen werken, dat overgeven is ook niks braderie leuke foto en handig dat je zoveel hebt gekregen lauwie wat leuk dat je een jongen krijgt elif balen van je werk, het zal wel wat moeilijker zijn nu een baan te vinden danjay jeetje wat zal jij geschrokken zijn! van het weekend gaan we naar de babydump, ze hebben allemaal leuke aanbiedingen en heb een kamertje gezien die we wel heel mooi vinden vraagje he, heb steeds steken in m'n muts, is normaal toch? is echt zo'n vraag die ik niet aan de vk zou stellen
goedemorgen dames, @elif: wat balen van je werk!! als het mogelijk is om lekker thuis te zitten zou ik dat ook wel doen, heerlijk alles aan kant houden hier en straks genoeg tijd voor de kleine hebben. het zal inderdaad moeilijk zijn om nu nog ander werk te gaan zoeken. ik ken de situatie gelukkig niet maar ik sta wel op het punt om te stoppen met werken als mn zw.schapsverlof in gaat. ik hoop volgende week op een goed gesprek met andere ouders (ik werk als gastouder) want ik wil met die 3 die ik nu heb echt stoppen. ik kan ze niet vertrouwen en ze zijn gewoon echt niet opgevoed ik durf ze straks echt niet met de kleine in de kamer te houden. mocht het gesprek niet goed uitpakken zal ik ook moeten gaan zoeken naar ander werk, ach ja heb ik iig mijn verlof voor haha. @danjay: wow wat zul jij geschrokken zijn! ik snap dat je moest huilen zou ik ook gedaan hebben. lekker even bijkomen nu. veel plezier met je echo! @sakinah: welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! @leeuw: geen idee of het normaal is ik denk het wel alles is toch wat aan het oprekken en aan het doen. ik heb het zo af en toe eens een keertje.