Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    vind het heel erg dat je kinderen van 3/5/7 niet kan vertrouwen! maar heb ook nog een hond rond lopen dus als ik nu moet plassen gaat de hond mee haha en dna mag ik maar hopen dat ze niet gauw de muren in gaan kleuren! ik kan straks niet een baby en hond mee gaan nemen naar de wc dan die kids eruit hoor.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Uhm hier ook last van :), meestal 's avonds... Vroeg me ook al af wat dat was. ;)

@Naomi Als je die kinderen niet bij je jouw uk vertrouwd, dan heb je groot gelijk dat je er mee stopt. Het mooiste zou natuurlijk zijn als het gesprek volgende week positief verloopt.

Ga me nu echt even nuttig maken hier. :):D

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tja naomi helaas blijkt maar hoeveel opvoeding ze krijgen!!
    Hahaha de hond mee naar het toilet hier volgen ze allebei vanzelf, als ik naar het toilet ga.
    is echt niet nodig hoor hihi
    xxx

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wendy: ja ik hoop ook dat het gesprek met de mensen goed verloopt! want dat houd in dat ik een baby krijg om op te passen 3 dagen in de week. ze is in november uitgerekend dus de kleintjes schelen dan niet erg veel met elkaar dat is wel leuk!
    2 babys zal ook wel pittig zijn maar ik weet zeker dat ik daar veel meer plezier in heb.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Steken in je muts zijn normaal, alles wordt voorbereid, enne gewoon vragen aan je VK is echt niet raar hoor!

Elif balen van je werk meid! En iid wat ga je nu doen?

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woh ga je oppassen op nog een baby??? Pffff respect meid, ik heb de eerste zes weken behoorlijk lopen tobben met onze kleine en was blij dat het er maar eentje was. Maar wellicht heb je een heel makkelijk kindje.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goofychick ik moet eerst mijn c4 ( in belgië is dat je ontslagbrief) halen bij het uitzendbureau.
    Dan naar het soort uwv en dan bij de vakbond voor de uitkering uitbetaling.
    Moet eens kijken hoe het allemaal gaat.
    Mijn man heeft zoiets blijf maar gewoon thuis.
    Je hebt natuurlijk zowiezo solicitatieplicht maar ik verwacht er niks van.
    xxx

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh oke, ik heb op een school gewerkt en daar informatie gekregen via moslims en die zeiden dat je niet mee mocht doen. Lijkt me ook niet goed maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, je komt toch niet voldoende aan je vocht en eten lijkt me.
    Maar sterkte ermee.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elif: uhmm ja geen opvoeding dus. de hond volgt gelukkig zelf ook al die weet het dat hij achter me aan moet lopen als ik de deur open doe ik heb namelijk geen zin in bijtincidenten.

@goofy: die baby komt dan pas na mijn verlof hoor dus vanaf maart! die 1e weken wil ik inderdaad ook voor ons zelf houden maar daarna wil ik gewoon aan het werk en hopelijk dus met extra baby! als ik deze 3 kids aan kan kan ik alles aan denk ik maar:p nu hopen op niet 2 huilbabys ahahaha

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    De jongens nemen de overhand!!!
    Gefeliciteerd Lauwie!!!!

Hier net ff mijn nestdrang laten gelden......manlief begreep het eerst niet.....komt hij later aan, ik had drie pakjes voor de kleine op bed gelegd, begint hij opeens, ohhhhh wat zou het leuk zijn als we zoonlief zijn kamer al afhadden en we de babykamer opnieuw konden gaan inrichten.....DUHHHHH.........hahahahahahaha..........

Straks voor lifetime spullen kijken voor de boomhut voor zoonlief.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha oh op die fiets!!! Trouwens, Huilbabys bestaan niet naar mijn mening, dan is er gewoon wat aan de hand.
    Wel leuk dan. Hihihihih....

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    goofychick daarom doe ik idd ook niet mee , ik wil geen risico nemen nu.

Ja en idd veeeeeeeel jongens:D

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    naomi als je die kinderen niet kan vertrouwen zou ik ook ermee stoppen, is geen doen straks met een baby erbij

14. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    zo.. lekker gegeten :p voel me gelijk een stuk beter.

@goofychick: haha nestdrang, erg he. dat wordt alleen nog maar erger hoor. Op het einde van de zwangerschap zei mijn man tegen me "je bent meer met het huishouden bezig dan met mij!"

Ik heb het nu nog niet echt zo. maar dat zal best komen

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @leeuw: inderdaad moet alleen tot aan mijn zwangerschapsverlof wel echt doorwerken met ze want daar wordt straks mijn uitkering wel op gebaseerd. maar ach het is nu nog 2 keer voor ons trouwen. dan begin ik eind september/begin oktober weer en half november met verlof dus dat moet te doen zijn! en mn ma is zo lief dat ze me wilt komen helpen met de kids tegen het einde omdat het te zwaar zal worden voor me.

@nesteldrang: hier vandaag voor het eerst de kriebels! ik ben helemaal geen schoonmaakmuts maar heb nu in een kwartier tijd het huis al opgeruimd hihi nu nog schoonmaken!! ik denk dat mijn ventje heeeeel blij is als ik nesteldrang heb:p

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahaha Naomi voor die dingen vind mijn man het ook niet erg als ik thuis ben ;)
    Dan is het iedere dag gezuigd enz

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    naomi lief van je moeder dat ze je wil helpen:D misschien heb je het al eens verteld, maar wanneer gaan jullie trouwen?

18. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik wilde gisteren het hele huis opruimen schoonmaken. Wat ook ECHT nodig is. Maar toen had k veel last van hoofdpijn dus niet gedaan....

Nu wilde ik dan ook beginnen. Weer last van hoofdpijn. Ben even op bed gaan liggen en net ook overgegeven. Me buik rommelt al de hele tijd.

Weet niet of het vd zwangerschap komt. Maar heb nog al druk weekendje met 'slecht' eten enzo achter de rug. Gister ook niet gezond gegeten omdat ik alleen moest eten.

Hmm...lekker dit

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mmmmmmmm Marije hoop dat je je snel beter voelt hoor!!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @leeuw: ja vind het ook heel lief van mijn moeder! 10 september gaan wij trouwen dus nog 5 weekjes!

@elif: hihi inderdaad! nu aan het stoffen pfff dat was lang geleden:p kan me de laatste keer niet meer herinneren *schaam* ik doe altijd alleen de tv de rest zie je toch niet!

Deel Deze Pagina