Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marije: hopelijk voel je je snel beter meid! het kan ook buikgriep zijn dat heerst momenteel heel erg is vaak 1 dag echt ziek daarna gaat het beter. hierzo heeft iedereen het al gehad! ben ik blij dat ik nog niet geweest ben hopelijk blijf ik gespaard heb vaak genoeg buikgriep hihi.

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    thanks elif....

Naomi dat heb ik dus ook...het is hier gewoon rommelig en niet zo als altijd. En daar irriteer ik me mateloos aan. Maar geen puf om wat te doen nu!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik had ook nergens nog puf voor hoor!
    Schaam je niet :p

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi meiden!

@Naomi... lekker rustig aan doen als je je niet zo lekker voelt. Ik voelde me gisteren ook belabberd... slapjes, trillerig bah... Verder ben ik nog steeds erg moe. Maandag controle vk en zal vragen of ze mn bloed willen prikken op ijzer. Maar misschien ben ik wel erg gewend geraakt aan mijn dutjes smiddags :) en ben ik daarom zo moe nog steeds.

Vanavond gaan we naar mijn schoonouders... de mannen gaan nachtvissen en schoonzusje (30 weken zwanger) en ik slapen dan in schoonbroertjes bed. Zal vermoeiend worden want ik slaap slecht in als er een "vreemde" naast me ligt.
    Morgen gaan de dames (en ik) Baby-dumpen :D

Nu even wat eten en daarna lekker douchen!

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    over schoonmaken:

Ja er zijn echt van die dagen dat je denkt.. ik MOET echt even iets gaan doen. maar je kan jezelf er echt niet tot zetten. dan blijft het weer staan. en dan zijn er dagen dat je helemaal doordraaid met schoonmaken. dan moet het ook echt perfect haha.
    tsja..

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
  7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Danjay Ik kan het niet goed zien, maar een meisje?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @danajy: kan het ook niet echt goed zien is wel erg klein! maar ik zie zo niets hangen dus ik denk een meisje.

9. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
  10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik blijf bij een meisje!

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zie een meid!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @ naomi, wauw over 5 weken al trouwen, hopelijk heb je wel beter weer als nu:)

danjay ik heb er geen verstand van maar ik gok een meisje, ik zie ook niks hangen

13. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Jullie hebben het goed! its a girl!

Alles was verder goed zover ze kon zien dus we kunnen met een gerust hart op vakantie:)

zo nu ben ik klaar met mijn egotrip vandaag:)

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Danjay Gefeliciteerd een meisje! Je haalt het gemiddelde van de groep weer een beetje op. :D

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Danjay gefeliciteerd! Hartstikke leuk!

Ik reageer even niet zoveel maar lees wel mee!
    Ik ben gisteren begonnen met zetpillen (emesafene) maar ze vallen nog niet echt lekker. Was vanmorgen zieker dan normaal. Ben wel naar mijn werk gegaan maar zat te trillen als een rietje. Ik heb een half dagje gewerkt en toen ik thuis kwam ben ik meteen gaan slapen. Heb tot net geslapen, heerlijk!
    Maar goed, ik lees dus wel mee maar ben er even wat minder!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @danjay: super!! gefeliciteerd met jullie aankomend meisje :D
    fijn dat alles goed was is een hele geruststelling!

@moosey: oww bah ziek zijn :( beterschap en lekker slapen als je daar behoefte aan hebt!

@leeuw: ja gaat snel hoor! wordt een lange dag denk ik:p om kwart over 6 sochtends moet mn moeder al beginnen met mij opmaken!! om kwart voor 7 komt de kapper hihihi onmenselijke tijd voor mij maar ja is voor een goed doel :)
    we hopen inderdaad op beter weer, temperatuur vind ik zo prima alleen dan wel een zonnetje hihi.

hier woonkamer en keuken helemaal schoongemaakt, alleen nog dweilen maar dat is voor vriendlief:p

ga zo een begin maken aan het geboortetegeltje schilderen!! als die klaar is een schilderijtje (op tegel) maken van woezel en pip voor op de babykamer!

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Moosey: vervelend dat je denkt dat het met die pillen beter gaat, maar nog niet dus....

Danjay: gefeliciteerd met je meisje!!

@echo 3d/4d wie van jullie laat deze extra echo op eigen kosten maken? doen jullie er een dvd bij? Is het een aanrader?

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    onze box!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marije: wij doen het niet, ik vind ze vrij prijzig.
    misschien dat we van gedachten veranderen rond week 26/27 maar dat denk ik niet hihi. wij hebben met 36 weken nl nog een echo dat scheelt wel vind ik!

20. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Hele mooie box! Was ik maar gewoon ziek...Ik doe de laatste drie weken niks anders dan overgeven en het wordt alleen maar erger. Komt puur door de zwangerschap. Ik werk daarom voorlopig halve dagen. Wel balen, want ik durf soms gewoon de deur niet uit. De vk heeft gezegd dat ik die pillen moet gaan gebruiken en ik hoop dat ze snel werken!

Deel Deze Pagina