@pretecho.... wij voor zo ver ook niet. Maar dat kan zomaar veranderen als onze uk zijn/haar geslacht niet wil prijsgeven met de 20 weken én als ik mijn rooster van november krijg. Kan het nu dus nog niet plannen. Maar ik vind het ook best prijzig hoor! Tussen de 75 en 85 euro hier in de omgeving. Kun je heel veel leuke dingen van kopen Misschien alleen een geslachtsbepaling dus. Volgens mij is het normaal als je rond de 34-36 weken nog een echo krijgt... liggingsecho? Hier krijg je er zowiezo standaard eentje met de 34 weken.
nee we hebben de box gewoon permanent staan nu. we hebben boven nu geen plek om hem op te bergen dus het moest wel hihi. ach kunnen wij en de hond alvast aan het idee wennen @cyntje: ja joh standaard een liggingsecho? hier alleen als je BMi boven de 30 is anders niet.
Oh... mijn vk vertelde me dat... lijkt me ook erg vervelend als je vanaf de 20 weken nog eens 20 weken moet wachten voordat je je kleine weer eens ziet. In dat geval komt er hier dus zéker een pretecho Misschien dat het per praktijk verschild dan? Ik heb iig geen bmi van 30 Maar misschien hoor ik wel alleen wat ik wil horen Gebeurd me vaker de laatste maanden hahaha!
haha wij kijken het ook nog even aan met de pretecho maar ik denk niet dat we er 1 laten doen. voor ik zwanger werd zat ik op 30,1 inmiddels nog steeds eronder hahaha.
Lekker laten staan die box, dan! Is toch leuk! Alzul je van je omgeving misschien ook wel vaak gaan horen "nu al!?" Onze hond wilde vanmiddag persé de "muziek Pip" hebben toen ik hem vast had... zal nog wat worden om onze hond het verschil te laten weten tussen zijn "puppies" en ukje's "knufjes"
@Marije Wij laten de pretecho wel maken, ook zodat mijn ouders en schoonvader een keer zo'n echo kunnen zien. In hun tijd bestond dat allemaal nog niet dus... Het is niet goedkoop, maar volgens mij wel zeer de moeite waard. @Naomi Mooie box! @Moosey Getver meid, ik hoop dat de pillen snel hun werk gaan doen. @Cyntje Dat is wel fijn dat jullie nog een liggingsecho krijgen sowieso. Dat is hier niet, maar mijn vk heeft dan ook geen eigen echoapparatuur.
Dat probleem gaan wij ook wel krijgen.. Moeten nu al alle knufs e.d. voor de kleine gelijk wegstoppen.
knuffelprobleem hebben wij hier ook met de hond die denkt dat alle pluche dingen van hem zijn hahah echt niet!
Nou naomi: als ik de kans had zou ik ook al alles klaarzetten haha maar mijn vriend remt me af en toe een beetje af! Ik denk dat wij dan toch kiezen voor een 3d echo eventueel nog met dvd. Kost toch al veel dus voor dat 10tje extra is die dvd wel leuk. Maare wen, neem jij je ouders mee?! Mag dat? Met meerdere tegelijk tijdens zo'n echo?
Bedankt meiden! Naomi mooie box hoor en lekker neerzetten hoor is toch leuk! Moosey hopenlijk gaan de pillen helpen meid! Wij doen ook nog een pretecho (3/4D) met 25 weken, bij de vorige zwangerschappen ook gedaan dus dan kan je het niet maken om het bij deze niet te doen toch
Hier net sms van dinnetje gehad, ze had bij haar vorige zwangerschap ook al premature weeen gehad, en was nou op vakantie in Milau, loopt 10 weken voor op mij dus nu ongeveer 29 weken........ze ligt met weeen remmers in het ziekenhuis en de uk krijgt longrijpers....ze zegt dat het weer goed gaat komen maar als de uk al longrijpers krijgt????? Ff flink schrikken, zal straks ff haar man bellen kort, wil toch ff weten hoe en wat.
Oh heb doorgelezen......een dinnetje van mij heeft gewone pilletjes maar zit nu op drie pilletjes en mag ook nog niet werken van de VK. Dus als het niet gaat wegwezen daar en ff de ziektewet in.
@Renate, ik zag op hyves dat je had geschreven dat je het leuk vond om een gezicht achter een "bekende" te zien.....huh????