danjay, wat leuk een meid erbij! moosey, naar zeg dat je zo misselijk bent. hoop dat de medicijnen snel werken! liggingsecho met 36 weken: hier ook standaard sinds de vk praktijk een echo apparaat heeft. bij mijn dochter nog niet gehad.
@ Wen...lijkt wel een bioscoop! haha maar dat is wel leuk dat je meerdere mensen mee mag nemen. Ik denk dat wij het ook gaan doen en zal over 2 weken als ik op controle ga even informeren over mensen meenemen. Lijkt me wel leuk als ik mijn ouders ook mee kan nemen.
Heb je al een idee waar je heen gaat? Wij gaat naar dr. Papa in Amsterdam, schijnt erg goed te zijn. En volgens de site vertelt hij veel over de anatomie en fysiologie van het kindje. Dat leek me zowel voor ons, als voor de opa's en oma's erg leuk.
Hi Ladies, even niet zoveel tijd gehad om te lezen en te schrijven, maar ik hoop dat het goed met jullie is! Ik denk wel aan jullie! Dinsdag bij de VLK geweest, hartje weer gehoord, al was het even zoeken! Zen
@wen: k ga bij mijn eigen vk. Naja een van de drie die ik heb. Hele leuke enthousiaste vrouw. Zij doet ook de medische echo's. Dus ik neem aan dat zij er ook veel verstand van heeft haha En daarbij komt dat het lekker dichtbij en vertrouwd is. Zal het bij het volgende bezoek eens met haar over hebben. Laatst al weer gebeld over de 20weken echo aangezien deze verzet moest worden. Anders denken ze straks dat ik zo'n histerische vrouw ben, Die 3d echo raden ze volgens mij toch pas aan , aan het eind van je 20 weken tot in de 30weken zelfs. Ivm het verpercentage van het kindje.
@ Hooi Zen... Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Geeft weer een goed gevoel! @ Vlinder welkom bij ons cluppie! Shoppen: ik ben net even langs de miss etam geweest. Op aanraden van iemand met een rokje voor maar 5 euro haha weet niet meer wie dat was. Maar super tip! Ik heb voor 80 euro een HEULE boel geshopt, haha. Broeken en shirts voor 5 euro. En echt leuk ook nog. Viel me echt alles mee! Mooie zwarte spijkerbroek voor maar 12 euro. Had hem eerst in 40 aan, maar die was ff te groot. Was alleen nog maar maat 36. Die gepast en zat perfect. Heel bijzonder. Pas al jaren geen 36 meer. Verder nog wat rokjes, vestjes, shirtjes. Maar wel alvast positiemaatjes gekocht. Misschien nu wat overdreven, maar kon het niet laten liggen voor dat geld. Vind straks nooit meer wat voor 5 euro. Ben natuurlijk een zero wat betreft positiekleding. Maar je ziet die hele buikband niet eens als je een shirtje er over heen draagt. Zou het zo nu al aan kunnen haha ff laaiend enthousiast over de miss etam! Ik ga nu trouwens snel te sporten en dan naar de bios. Film Salt (premiere hier in ons kleine stadje). Dus ik denk dat ik jullie morgen pas weer spreek Fijne avond en ik heb volgens mij alweer veel te veel getypt! XX
@Zen: Heey! Fijn dat alles goed is! Welkom Vlinder! @Marije: Dus jij kunt weer even vooruit?!! Ik ben vandaag even bij de H&M geweest en heb ook wat dingetjes gekocht. En we hebben een kinderkamer en kinderwagen besteld!! Bij babydump zijn we voor een kinderkamer niet geslaagd maar wel in Tilburg. De kinderwagen is een grijze Mutsy Transporter geworden. Van de kinderkamer hebben we helaas geen plaatje maar die is wit met grijs. Heel erg mooi. Niet superstrak maar ook niet met veel tierlantijntjes. En het is een kamer die lang mee kan, dus dat de kast ook nog mooi is als onze zoon een tiener is. We wilden er niet teveel aan uitgeven maar waren voor de kamer toch 800 euro kwijt..... Maar wel gratis een matras en babyfoon erbij. En bij de kinderwagen een gratis autostoel en accessoires. En nu ben ik doodmoe en wil ik alleen maar slapen! Trusten!
Hier een slaapkamer voor zoontje gekocht, een boomhut, was ik nooit van plan maar als je hem er dan in zit ben je verkocht.....pfff....doorgroei kamer dus tot en met de pubertijd zitten we gebakken. Verder zitten we ons suf te piekeren over leuke kleuren voor de babykamer, iemand nog tips voor leuke sites?
@Moosey je vriend in het mini.....of jou in het mini.....hier nl ook heel veel van mij te zien in mijn zoontje........mimiek en temperament (dat laatste is mijn man niet altijd even blij mee hahahahahahaha......) Heerlijk dat je zo geshopt hebt. Hier kunnen we nog niet slapen, zoonlief heeft een pijn aanval, of zijn laatste hoektand, of iets anders, dentinox werkte niet, maar zetpil wel.......
vlinder24, welkom en nog gefeliciteerd marije lekker gewinkeld lees ik wel moosey, ik ben nieuwschierig welke kamer je hebt gekocht, staat hij niet op de site van babydump? vandaag weer bij mijn kleine nichtje langs geweest, ze weegt nu alweer 1575 gram, een heel mooi meissie, raak je niet op uitgekeken zo en nu snel naar bedje
@Goofy: Hij kan natuurlijk ook veel van mij weg hebben. Maar ze zeggen dat een kind als hij wordt geboren altijd op de vader lijkt zodat de vader weet dat hij het zaadje heeft geleverd haha! Hoe is het nu met je zoontje? @Leeuw: We hebben de kamer bij van Asten besteld en die kamer staat niet op de site. Was eerst wel een beetje huiverig voor van Asten omdat je daar negatieve verhalen over hoort maar we zijn zo goed geholpen, dat ik er nu wel wat geruster op ben. Ik kan mij voorstellen dat je niet uitgekeken raakt op je kleine nichtje!! Ik had gisteren trouwens wat dingetjes gepast bij H&M en voor het eerst tijdens de zwangerschap ook wat straks. En toen zag ik eigenlijk pas goed hoe hard mijn buik is gegroeid. Als dat zo doorgaat heb ik over 4 maanden echt een grote buik! Mijn vriend vond het zo leuk dat hij even een foto moest maken:
Zo je hebt echt een lekker buikie moos! Krijgen jullie al eens protest van jullie uk? Gisteren ging ik naar bed en normaal lig ik altijd op mn buik. Dat lukt nu niet best meer dus trek ik een knie op zodat mn buik de ruimte heeft. Dochterlief was het hier duidelijk niet mee eens en ik kreeg een paar flinke schoppen! Net zolang tot ik ging verliggen. Ik kreeg meteen een big smile op mn mond. Nu al een eigen willetje!
@Moosey, leuk he die mannen die zo trots zijn. Nou die kleine van ons leek in zoverre op mijn man dat hij fladderend te wereld kwam, suiker te kort, en toen was het duidelijk voor mijn hubbie......dat is mijn zoon!!! Hahahaha......grote hongerwolf en dat heb ik de rest van de bv periode geweten hahahaha.
Gisteren na zetpil gegeven te hebben ging het weer beter met onze knul en hij maakte ons om 8 uur weer wakker dat hij uit zijn bedje wilde.
Muppet wat lief!! Hier heb ik soms wel het gevoel dat ik iets voel, en typisch op de plek waar zijn voeten liggen. Dacht dat het mijn darmen waren. Maar wel opvallend aan een kant. Denk dan zou het hem zijn??
@moosey: wauw mooie buik hoor meid daar mag je vriend zeker trots op zijn @muppet: ik krijg ook vooral de trappen snachts, ook ik slaap meestal op mijn buik maar wordt wat minder fijn nu dus ga ik half op mn buik half op mn zij liggen en dat vind de kleine ook prima. als ik op mijn rug lig ligt hij/zij ook heel erg te schoppen! vind eht geweldig om te voelen hihi. @goofy: gelukkig heeft je zoontje dan toch nog goed kunnen slapen vannacht!
haha ja nu mag hij/zij nog schoppen ik voel hem ook echt al elke dag! nog een weekje dan weten we of het een jongen of meisje is vind het zo spannend hahahaha.