Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gaat het redelijk goed, zolang ik me gedeisd hou......vanmiddag even met zoontje naar winkel geweest om nieuwe schoenen te halen (ZOOOOO DIE ZIJN DUUR!!!!)
    en daarna ff door naar decorette voor de babykamer en zijn kamer, leuke dingen gezien maar nu ff uitzoeken. Drie uurtjes op pad en pats-boem.......direct reactie.....dat belooft weinig goeds voor volgende week.
    Gelukkig heb ik nog een week, met voorbereiding, en ook nog wat vrij en manlief begint wel, dus ik sta er weer grotendeels alleen voor, kijken hoe dat gaat. Goede test!!!

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Ik had vorige week beloofd om wat trouwer mee te kletsen, maar er is nog niet veel van gekomen. Had van de week schoonzusje te logeren, dus daardoor niet veel computertijd. En de laatste 2 dagen zit ik gewoon niet zo lekker in mn vel dus heb niet veel zin om te reageren.

@hier volgende week ook weer naar school om de boel op orde te brengen en dan de week erna weer werken. Vind het wel weer fijn hoor, om aan de slag te gaan en weer in het gewone ritme te komen!
    @geslacht: wij willen het geslacht niet weten, maar zie dat veel al wel weten of ze een zoon of een dochter krijgen. Leuk hoor!
    @ over 2 weken hebben de 20-wekenecho al! Vind het echt snel gaan hoor, dan zijn we al weer over de helft!!!

Verder hier niet veel nieuws...

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Linnielin, knuff meid. Komt dat door de zwngsch dat je niet lekker in je vel zit??

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marije lig je al met je handen op je buik op de bank *grijns*
    Denk wel dat je de beeb al voelt maar het gevoel nog niet als dusdanig thuis kan brengen.

5. Tese

Tese Niet meer actief

I know, heb al een kuur ;) Dit is mn 9e blaasontsteking al in 2 zwangerschappen.

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @linnielin: dan zijn wij zo'n beetje de enige die het niet willen weten! ;) Ach ik vind het allebei wel wat hebben. Lijkt me ook wel fijn om het wel te weten, maar het heeft iets spannends om het niet te weten.

@ goofy. straks wordt het een avondmensje Jij hele nachten wakker. haha vast niet ;)

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb zo'n idee dat jij snel gedeeltelijk in de ziektewet zit! Niet eigenwijs zijn he! Want dan kom ik je opzoeken! :p

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @goofy: ik ga er straks even voor liggen ;) haha! Zit nu als een verslaafde achter mijn toplappie. Zw pagina door te vliegen haha.

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik heb trouwens net even zitten gluren bij de december mama buikjes. Maar wat een verschil met ons. Dus in een maandje tijd zal de boel vast een stuk groter zijn in formaat. Haha....

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep, ik ben maandag ook 20 wkn, en hoor half hier en half daar, dus dan zal je het zien. Maak straks nl ff een foto of morgen vroeg.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :):):):):)...................oke oke oke...........ik zal mijn best doen!!! Nou moet ik zeggen dat manlief zich vorige week ook kapot geschrokken is dus die houdt me nauwlettend in de gaten.
    9 blaasontstekingen in 2 zwangerschappen :$:$:$:$:$!!!!!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marije, alweer een avond kindje het zal toch niet he!!!!!
    Zijn we het eindelijk na een dik jaar modderen vanaf.......
    Nee nee deze gaat direct doorslapen let maar op!!!!

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha ik help je duimen!! Ik hou van uitslapende en doorslapende kinderen... zal nog wel even BEHOORLIJK wennen zijn die eerste maanden!! De kids van me schoonzus zijn zooo heerlijk makkelijk. Stiekem hoop ik daar ook op hoor!

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ik heb trouwens met een vriendin afgesproken morgen te gaan 'spinnen' (soort wielrennen ) in de sportschool om wel..... jaa 9.15 'smorgens. Pff heb nu al spijt, haha :D

En trouwens..goofy jij bent idd al weer bijna 20 weken. Hoe lekker.

Ik hoef voorlopig nog geen nieuwe foto te posten. Want mijn buik is volgens mij nul centimers gegroeid.

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    GOOFYYY IK HEB DE BEEB GEVOELD IK WEET HET ZEKER. Was en zo'n harde plop. Naja niets eens een plop. Maar gewoon echt zo'n stoot precies tussen mijn navel en 'schaambot' (heet dat zo?)

Dit moet het zijn geweest. Herken het namelijk helemaal niet als iets anders. hahaah cooool

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    marije leuk he die schopjes:)

wij hebben vanavond een kamertje besteld! ben zo blij
    toen we stonden te kijken bij het kamertje voelde ik een schopje. had het al een paar dagen niet meer gevoeld en nu was het een harder schopje, terugweg in de auto nog een schopje, geweldig gevoel

ook hebben we een wipstoel gekocht die we allebei al een tijdje heel mooi vonden en ook alvast een badje met luieremmer enzo meegenomen.
    heb ook nog een doos van babydump gekregen, ik vind hem leuker als die van de etos, hier zit een rompertje, slabbertje, knuffel, tuitbekers, lepeltjes, en een doosje in(ik geloof voor de billendoekjes?) en geen enkele folder
    nu snel slapen, moemoemoe

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marije: leuk zeg de baby nu zeker gevoeld, leuk is dat he.

@leeuw: klopt de box van de babydump is heel leuk! bij mij zat er ook een kortingsbon voor 5,- bij op kleding ook wel leuk.

nou ik ben werken pffff slaap nog half maar goed ;)

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @naomi en leeuw: zeker weten een leuk gevoel! Zo vreemd, dat er gewoon iets in jou beweegd.

@ Leeuw: leuk lekker geshopt dus. Ik heb bij de babydump ook best veel besteld. En kreeg later pas die bon voor die box in de bus. Dat je die bij je 1e bezoek moet inleveren. Maar ik neem aan als ik nog een xtje langs ga dat ik dan ook nog wel die box mee mag nemen.

Lijkt me idd leuk als er niet te veel reclame rotzooi in zit

20. Emme

Emme Niet meer actief

Zie handtekening :).

Deel Deze Pagina