Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    VETTTTT COOLLLLL......zie je wel!!! Ff gewoon lekker de tijd ervoor nemen, dan komt het vanzelf.
    Gaaf he!!!. Ik geniet ook weer zo van de schopjes.....en zie mijn buik ook weer bewegen, altijd bizar, net of er een vreemd wezen in je buik zit, zit er ook wel maar toch....

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leeuw leuk he ook die schopjes, de doos van babydump ken ik, alleen vond dat het doosje voor de billendoekjes de doekjes gauw deed uitdrogen, ik heb op een beurs zo'n pakket gekocht bij Zwitsal tent, en daar zat zo'n platte doos in die je ook in het groot hebt.
    Die is perfect.

3. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat jullie de beeb al voelen hoor, geweldig.. af en toe twijfel ik of ik het voel ik weet het gewoon niet hihi
    mijn placenta ligt aan de voorkant en ook nog eens over de baarmoedermond (dus hopelijk groet ie nog ff mee naar boven) dus ik zal het ws pas later echt duidelijk kunnen voelen volgens de gyn. en de mevr bij de pretecho.

iedereen een heel fijn weekend! ik ga vandaag weer werken, maar ben gedeeltelijk ziekgemeld.. ik slaap amper snachts door restless legs en armen, ik word er echt letterlijk helemaal kriegel van, ben dood en doodmoe en door al het gedraai extra veel last van mn bekken en stuitje... maar jaaaaaaaa komt vast goed... wil ook niet klagen en zeuren, maar het is echt pittig al

alle vakantiegngers!
    fijne vakantie
    xxxx

4. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emme: een zoon, gefeliciteerd!

@baby voelen: hier steeds duidelijker, ook als ik mijn hand op mijn buik houd voel ik het tegen mijn buik bewegen. Maar toen vriend gisteren zijn hand op mijn buik legde hield de baby op met schoppen, haha.

@Brademarie: wat vervelend van de 'rusteloze' armen en benen. Ik duim voor je dat het snel over gaat. En werk ze!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Emme nog een jongen wat leuk!!!!!!
    Proficiat.
    De jongens staan ver op kop momenteel ongelooflijk!!

6. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Leuk om te lezen dat er steeds meer mama's zijn die intussen het geslacht al weten! Hier zijn ook eindelijk duidelijke bewegingen voelbaar. Vooral als ik rechtop zit. Wij hebben volgende week de 20 weken echo, ben benieuwd of we dan ook het geslacht horen. Onze buikjes worden ook al zichtbaar! Januari mama's wat zijn we lekker zwanger he?!

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @Emme...gefeliciteerd met je zoontje! Wat een mannen allemaal ;)

@ Goofy: ja echt super. Het is hier nog niet regelmatig. Het is gewoon af en toe een trapje en dan weer hele tijd stil. Zal straks wel wat meer komen.

@Brademarie: vervelend dat je niet genoeg slaapt krijgt wat je wel goed kunt gebruiken voor overdag! Hopelijk gaat het snel beter!

@maartje: zou de kleine het voelen dat het een 'vreemde' hand is? haha

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    emme, een broertje voor je zoon! wat leuk! gefeliciteerd!

brademarie, wat vervelend dat het al zo pittig is. succes met je restless armen en benen!

9. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lauwie, haha wie weet! Vriends hand is in elk geval zwaarder en groter dan de mijne, misschien dat de beeb dit merkt?? We gaan over 4 weken met vakantie, ik verwacht dat hij het dan wel goed kan voelen, en ikzelf uiteraard ook beter.

@hier; ben op mijn werk (galerie) en het is lekker rustig. Beetje ZP en nu een broodje eten :)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maartje, ik denk dat je marije bedoelde ;)

hier vanochtend voor het eerst geshopt voor de baby! leuke jongensdingetjes gekocht!

11. Tese

Tese Niet meer actief

Emme gefeliciteerd! Leuk hoor nog een jongen!

Mijn kleine meid heeft straks de mannen voor het uitkiezen hier!

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Houd iemand de stand eigenlijk bij hoeveel jongens en hoeveel meisjes... deze vergeetachtige doos is het namelijk al kwijt....:D

Hier alles goed.... baby nog niet gevoeld of niet als dusdanig herkent. Verder lukt het me om niet te gaan shoppen.... van de week was het wel effe moeilijk toen ik voor een vriendin een kraamcadeautje ging halen.... ohwwww wat een leuke kleertjes hangen er, maar ik heb mezelf beloofd, geen geshop voordat we het geslacht weten.... nog 2,5 week....

13. Tese

Tese Niet meer actief

Ik geloof dat er tot nu toe nog maar 2 meiden verwacht worden.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @emme: leuk een zoontje erbij!! gefeliciteerd :)

de jongens nemen echt het voortouw hihi. nog 6 daagjes dan weten wij het ook :D het wordt ondertussen wel tijd voor een meid:p

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    zucht..............................nog een weekje vakantie (incl voorbereiding) net baby fotoboeken bekeken en ook die van zoonlief, ik moet nu die van 4 mnd tot 1 jaar maken en dan door naar 2 jaar.............anders zie ik door het bos de bomen niet meer.
    Wilde eerste het eerste jaar in drie delen maar pffff......
    En en en en..............oh ik wil nog zoveel.....

16. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi hoi,

Ik heb nog wel eens wat mee gelezen, maar niet echt meer mee geschreven (reden staat hier onder) En jullie schrijven zoveel dat ik het niet eens bij kan houden..hihih Zag dat er iemand was die naar het ziekenhuis moest vanwege soort van weeén.. pff dat is toch wel effe schrikken.. Ik hoop dat het nu wat beter gaat.
    En dat er veel jongentjes zijn.
    Wel erg grappig vorig jaar waren het meer meiden dan jongens.

Het is alweer even geleden...:) Ik heb het super druk met school en werk (korte uitleg = ik moet binnen 4 maanden laten zien dat ik het werk aan kan enz... En dan weet ik of ik aangenomen word voor een langere tijd) dusss druk druk helaas. Kan ook nog niet echt genieten van de zwangerschap, omdat ik nog zoveel moet doen voor mn werk en school. Genieten komt denk ik met het verlof.
    Wel een kinderwagen gevonden op marktplaats. Moeten alleen nog even kijken of het wat is, omdat we al wel eens een miskoop hebben gehad.

10 aug geslacht echo... En ik denk echt dat we een meisje krijgen (het gevoel gewoon) maar ik ben echt super nieuwsgierig..hihi
    Heb het kamertje al helemaal in gedachten.

Zag ook dat er veel meiden zijn die het beedje al voelen.. Hier nog niet en dit is echt mn 2e zw...:( toen voelde ik het al met 16 weken en ik ben nu bijna 16 weken...hmmm

gr

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen!

Voor mij volgens mij ook al weer even geleden dat ik hier heb gereageerd. Kan het moeilijk volgen op het moment :) Hier toch even een poging....

@jongens... wow! Wat een boel jongentjes worden er verwacht!
    Wij moeten nog een kleine 2 weken wachten voordat wij het weten (en toch twijfel ik nog soms of ik het wel wil weten/en daarna mijn mond kan houden)

@Voelen... hier elke dag ietsjes meer en vaker :DEn 90% van de keren ook steeds aan mijn rechterkant!? Hebben jullie dat ook, vaak aan de zelfde kant?

@Shoppen... ik heb mezelf een shopverbod opgelegd. Heb nu al zo veel! En ik heb nog zo'n tijd te gaan! Straks heb ik alles al voordat mn verlof begint. Maar de familie maakt het me moeilijk. Zij zijn steeds degene die vragen "wanneer gaan we shoppen?" :D

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    cyntje, je kan ook niet je mond houden daarna :p

19. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cynthje: wij hebben maar besloten het ook aan anderen te vertellen als we het geslacht weten. We gaan het niet aan de grote klok hangen, maar als mensen het vragen, mogen ze het van ons weten. Ben zelf echt suuuuper nieuwsgierig. Ik zou een meisje heel erg leuk vinden, en in he tbegin zei mijn gevoel ook dat het een meisje is. Maar nu neigt mijn gevoel steeds meer naar een jongetje. Pffff, nog 19 nachtjes slapen ;)

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @emme, ook al een jongen, leuk!

wij willen wel graag weten wat het is, maar of we ons mond kunnen houden? zal wel lastig worden:)

Deel Deze Pagina