Hallo allemaal, Hier even een snel berichtje van mijn kant. Alles gaat goed met de kleine, alleen met mama iets minder. Ik heb wrs een onsteking in mijn schouder, dus achter mijn laptop zitten is niet een van favoriete bezigheden. Sinds vandaag gaat het wel wat beter met de pijn gelukkig. @geslacht Ik hou het ook bij op de site: Januari 2011 Mama's Mochten jullie aanvullingen, nwe afspraken e.d. hebben, dan hoor ik het graag per pb. @baby voelen Helaas hier nog steeds niet, zal nog wel een tijdje gaan duren ivm mijn placenta die aan de voorwand ligt. Ik vind het wel jammer, maar het is niet anders. @vakantie Iedereen die op vakantie gaat of is: Hele fijne vakantie en tot snel. Ik ga nu maar weer stoppen en mijn schouder rust geven. Fijne dag allemaal verder.
wen, wat vervelend van je schouder! sterkte ermee! ik vind het juist hartstikke leuk om te vertellen wat het is. heel leuk om alle reacties al te krijgen. en leuke jongenscadeautjes. ik vind het wel leuk om virenden erbij te betrekken en heb er ook geen moeite mee als kennissen/onbekenden het weten. maar ieder maakt die keuze natuurlijk voor zich.
Hoi allemaal.... @wen wat rot dat je zo'n last van je schouder hebt! Nou idd rustig aan. Ik ben vandaag met mijn vriend naar t bos geweest... Was in de auto al niet helemaal lekker. Net toen we aan kwamen kon ik meteen even inde bosjes staan. haha. En ik maar opscheppen dat k tijdens deze zwangerschap NERGENS last van heb Deze week al 2x overgegeven. Nou ja....achteraf kun je er wel weer om lachen.
Hi Allemaal! Nog een week en dan is onze 20 weken echo... Spannend! Wij gaan het laten opschrijven op een briefje, want wij willen het wel weten maar wij willen het graag zelf bekijken, als we gezellig met z'n tweetjes thuis zijn, of misschien op onze vakantie. Hebben we de vorige keer ook gedaan en dat vonden wij heel bijzonder. Maar als het briefje eenmaal open is mag van ons iedereen (en dus jullie ook) weten of wij een jongen of een meisje verwachten. Het belangrijkste is uiteraard dat alles goed is op de echo. Best toch wel weer wat spanning bij mij merk ik. Wen: sterkte met je schouder, meid. Ik heb ook eens zoiets gehad en veel rust (en weinig computeren) helpt. En warme douche of bad, hielp bij mij ook erg goed.
Bedankt voor de lieve reacties. Ik vermoed wel dat het met mijn zwangerschap te maken heeft. Ik heb altijd al veel ruimte tussen mijn gewrichten zitten, maar nu door de verweking van banden e.d. denk ik dat ik er nog meer last van heb. Helaas nu op mijn schouder geslagen, gelukkig gaat het nu weer. Vooral vrijdagavond en zaterdag was het heel erg. Mijn schouder hing ook helemaal naar beneden vergeleken bij mijn andere schouder, kijk het nog even aan anders even naar de huisarts.
@Wen BELLEN!!!! En anders ff met je VK bellen!!! Enne......zelfde tip als Marije, ga eens lekker een half uur op de bank zitten, handen op je buik en kijk eens of je dan echt niks voelt. Kan hoor, maar ik voelde mijn zoontje met placenta aan de voorkant al heel vlug, sommige voelen wat later, of sommige hebben het geduld niet om echt goed te voelen en de tijd ervoor te nemen......nu heb je toch niks meer te doen met je schouder dusssss........hihihihihihihi.............en anders komt het wel hoor!
@all Noem me maar eigenwijs, maar heb de ha nog niet gebeld. De pijn wordt elke dag minder, als het morgen niet helemaal weg is of weer meer pijn gaat doen dan maak ik wel een afspraak voor woensdag. Ik loop hier niet zo hard mee omdat ik al eerder een onsteking in mijn schouder heb gehad en ze adviseren in eerste instantie toch alleen maar rust en koelen met icepack en dat doe ik al braaf. @baby voelen Ik heb wel het geduld om te voelen, maar er gebeurd gewoon echt niets. Voel elke avond wel, ga rustig op de bank liggen met handen op mijn buik. Gisteren dacht ik wel hem gevoeld te hebben na een tijdje getikt te hebben op mijn buik, maar weet het niet zeker. Geef het niet op hoor, ga de kleine vanavond weer even pesten.
Hoi meiden, Wen je bent niet de enige hoor die de kleine uk niet voelt.... hier ook niets en ik voel toch regelmatig..... tja ik heb de placenta ook aan de voorzijde en de verloskundige zei de vorige keer dat het kindje heel diep lag... Hier dan ook nog steeds geen zwangerschapsbuik maar nog steeds wat ik al had (een buik in 2 delen) alleen is dat wel dikker geworden.... Ik hoop dat je schouder snel over is.... Weet je wat ik vreemd vind, al is het natuurlijk best logisch..... 's avonds kan ik haast niet op mijn buik liggen en voel ik een echte bobbel in mijn buik en 's morgens dan is die bobbel bijna weg.... zal wel met vochtverlies te maken hebben ofzo.... maar blijft raar...
Hier kan ik ook sinds gisteren niet meer op mijn buik liggen, en dat terwijl wij een tempur matras hebben.....baal ik van want ik slaap altijd in op mijn buik. Verder hier mail gestuurd naar directrice en die liet mij per sms van vakantieadres weten dat ik goed op mezelf moest passen! Lijkt op begrip van haar kant. We zullen zien.
@Goofy: Dat is toch wel een geruststellend gevoel denk ik alsje directrice achter je staat! Pffff Meiden mn buik heeft de afgelopen 2 dagen een groeispurt gemaakt! Nu kun je echt niet meer om me heen!
@wendy: beterschap met je schouder meid! @muppet: hihi fijn toch dat je buik zo hard groeit hier blijft ie nu ook flink groeien zegt mn ma heeft iemand hier nog tips om over angst van spinnen heen te komen??? er zat bij ons in het konijnenhok buiten echt zo een hele grote zwarte vieze dikkerd brrrrrr (iets kleiner als vogelspin en niet harig!) heb er vannacht nachtmerries over gehad spin vasthouden maakt geen verschil heb al een paar keer vogelspin vast gehad maar die wilde andere spinnen (uitgezonderd hooiwagens) vind ik zo mega eng!
Naomi, hier geen adviezen over spinnen, ben er zelf ook bang van.... vind het al heel wat dat je vogelspinnen hebt vastgehouden.... brrrrrr moet er niet aan denken..... Hier roep ik altijd heel hard om mijn mannetje als ik er weer eens eentje tegenkom....
hihi volgens mij best veel mensen die dikke zwarte heeft mn vriend vanmorgen gelukkig weg gehaald dus konijn en cavia hebben weer drinken en eten hihi. onderweg wel 2 grote kruisspinnen tegen gekomen brrrrrrr.
Haha, nee helaas hier ook geen tips. Ik zit zelf ook nog op de gouden tip te wachten! Vanochtend zat er op het plafond een enorme springspin. Ik heb een bus gif gepakt en er net zolang op gespoten tot hij naar beneden viel. Bah, griezels!
whahaha ik zie je al helemaal staan... Mmmm gouden tip heb ik niet, maar nadat ik een paar jaar op een woonboot heb gewoond, ben ik niet meer zo bang voor spinnen. Verder heb ik een heeeeele lieve vriend die meteen reageert op spin/wesp etc etc
Wel ik ben er minder bang voor als vroeger dat wel..... nu durf ik die hele kleintjes al weg te halen.... en hooiwagens vind ik ook niet zo heel eng, maar zodra ze dikke lijfjes krijgen, brrrrrrrrr..... ik ga er met een ruime boog omheen hoor....hahahaha