@chapri: hier precies hetzelfde @muppet: hihi dat is ook een oplossing, wat voor gif pak je dan? ik denk dat ik gewoon haarlak zou pakken @wendy: ik ben al minder panisch als vroeger maar ik loop er echt voor om! mijn hond eet ze op als tie ze tegenkomt ahah maar dat mag hij niet van me want daarna wilt ie mij een lik komen geven!!
Ow jij hebt ook al zo'n fijne hond... Eerst vieze dingen opeten ofzo en dan lekker jou een lik komen geven... Bleh, ik stuur hem altijd naar vriendlief dan.
ja tis een heerlijke hond die graag kusjes geeft maar dan mag hij geen vieze dingen gegeten hebben leuk om te horen dat er meer zulke 'rare' honden zijn hihi. heb jij toevallig ook een golden retriever hihi ?
haai meiden, naomi: ieeeeek spinnen, nee sorrie hier ook geen gouden tip.. gewoon heel hard gillen en zo snel mogelijk weg rennen hihi of paraat staan met de elektrische vliegenmepper, werkt ook bij die spinnengriezels hoor! goofy fijn dat je directrice begrip lijkt te hebben.. ik vind het met die van mij altijd lastig te pijlen.. ik heb woensdag gesprek met mijn teammanager.. ik ben nu ziekgemeld ivm harde buiken met krampen af en toe, zo eng! en dan bekken troubles met stuitje, kan af en toe vanuit zitstand niet meer normaal zonder enorme pijn gaan staan.. dit weekend 3 en 4 uur gewerkt en dan geen zorg, maar pc zaken en medicatie delen... maar zelfs dit is lastig omdat ik gewoon af en toe door mn stuitje niet meer weet hoe ik moet zitten of staan, enige dat helpt is dan op mijn zij liggen.. tsja zo lullig als je op je werk bent (bedden genoeg dat wel.. tsja... hihi) morgen een ring halen om op te zitten zodat je je stuitje niet belast, hopelijk helpt dat beter. wendy beterschap met je schouder, zo lastig nu je niks aan pijnstilling kan nemen, ja paracetamol mag wel.. maar ja, ik merk er zelf weinig van dat het helpt bij flinke pijn! ga maar snel naar de dokter... niet zo eigenwijs hoor!! charpi hier ook iemand met zo'n placenta... ach wij wachten gewoon nog *geduldig kuch* af muppet, heb je al buikfoto's gemaakt? of meet je je buik op.. je zult zien dat je echt wel verschil merkt hoor! ik ga ff kieken bij mn ovenschotel.. lekker met bloemkool hmmm ik heb ook trek in komkommer bedenk ik me net gauw vriendlief bellen hihi die is naar de supermakrt tot laterrrrrr xxxx
ieeeeeee spinnen zijn echt vies idd en het begint nu weer heh het seizoen. maar waar ik voor stond te schreeuwen waren kakkerlakken in turkije, gatsiedarrie!!!!!!!!! En dragen zoveel ziektes mee bahhhhhhhhhhhhh Mijn schoonzus dacht dat er god weet wat was gebeurd
@brademarie: weer een spinnenheld fijn hihi. elektrische vliegenmepper ben ik fan van maar deze was zo groot dat ik dat zelfs niet durfde! wegrennen deed ik ook elke keer maar konijn en cavia moeten toch eten en drinken anders gaan ze dood hihi. nu moet het hok nog verschoond worden maar dat mag vriendlief doen wat er zitten nog meer spinnen zo een ring werkt goed voor je stuitje, mijn zus heeft er ook 1 (stuitje gebroken tijdens bevalling en dat wisten ze niet maar vandaar de blijvende pijn achteraf) is verkeerd aangegroeid dus echt pijnlijk! lekker ovenschotel! wij hebben salade op met stokbroodje uit oven (soort broodje gezond dus)
owww bah kakkerlakken!! heb er gelukkig nog nooit 1 in het echt gezien bah bah vieze dingen. al die insecten is voor mij een reden om niet ver weg op vakantie te gaan hihi. australie lijkt me geweldig maar al die beestje brrrrrr. het spinnenseizoen begint inderdaad al op gang te komen, in het najaar gaan ze paren dus zijn ze bijna altijd met zn 2, ik slaap dus ook niet voor nummer 2 ook gepakt is
Haai allemaal, Ik zal ook weer eens even reageren en vertellen hoe het er hier voorstaat Lees elke dag trouw mee, maar heb iet altijd zin en puf om te reageren. @spinnen gelukkig geen angst voor, maar als ze te groot worden dan hou ik er ook niet zo van. Je voet erop zetten wil meestal wel werken @rugpijn/stuitje wel enorm last van mijn onderrug, maar gelukkig niet in die mate dat ik niet meer kan werken. @harde buiken, bah wat een enge verhalen over harde buiken etc. Da's allemaal veel te vroeg in onze zwangerschappen hoor. Doen jullie het maar heel erg rustig aan. Er is nu maar een ding belangrijk en dat ben je zelf en je kindje.... @echo, voor ons ook nnog ruim twee weken wachten op de 20 weken echo. We willen het geslacht niet weten, dat blijft een verrassing tot aan de geboorte. @kamertje vorige week via marktplaats een mooi kamertje gekocht. Grijs met wit, echt helemaal ons ding. Past mooi in het kamertje, wat ook grijs wordt met creme wit en zwart. Accesoires worden of turqouise of knalrose @hoe is het met mij....errug brakkies momenteel. Kotsmisselijk, aan de diarree, kan geen luchtje verdragen of ik ga over mijn nek. Zielig, zielig zielig dus.....althans, zo voel ik me Als mijn manlief staat te koken zit ik met een kussen voor mijn neusje en als de buren gaan bbq-en dan weet ik t ook niet meer zo goed. *einde klaagmuur* Daaaaaaaag!
ja idd, ze zijn vaak met zijn 2-en brrrrrrrrrr..... Op tijd gaan plassen is ook een tip meiden, heeft wel niets met spinnen te maken, maar ik liep dus net met een klotsende baas de honden uit te laten, niet echt slim.... dom dom dom....
@Brademarie lijkt dezelfde klachten als mij.......maar ehhh harde buiken, heb je er zoveel achterelkaar????
@Brademarie Jeetje harde buiken zijn niet best, zeker niet nu al. Doe maar lekker rustig aan. @Ink1313 Misselijk en diarree is ook niet fijn , klagen mag hier altijd hoor. Maar is dit nog van de zwangerschap of is dit meer een buikgriepje? @Charpi Daar ben ik al heel lang achter. Voordat je weggaat eerst even plassen, ook al heb je niet het idee dat je moet. Geheid dat je zodra je onderweg bent moet. @Elif Getverdemme kakkerlakken, brrrrrrrrrrrrrrr dat zijn echt smerige beesten. Daar zou ik het nou ook van op het gillen zetten. @Muppet Bij jou is het nu dus ook eerst je buik en dan kom jij eens de hoek om? Fijne avond allemaal!
Haha spinnen.... ik vind ze niet fijn maar ben er niet bang voor. Gelukkig maar want ik was net in de tuin aan het werk. En door 2 spinnenwebben gelopen. Incl spin in me nek.
@Wen: Ja begin inderdaad een behoorlijke pens te kweken! @Ink: Jeetje wat vervelend dat je je zo ziek voelt de hele tijd! Heb je wel iets van emafasene gekregen van de dokter? Zo niet moe je er gewoon om vragen hoor want dat helpt echt wel. @Griezels: Bah ik krijg hier spontaan de kriebels van!! Ik weet niet meer wie het vroeg maar vanochtend heb ik vliegen gif gebruikt. Stonk wel daarna... @Brademarie: Pas maar goed op jezelf! Veel rust houden in ieder geval.
Hallo allemaal!! *even ego* Wij hebben vanmorgen controle gehad bij de vk. Mijn moeder ging ook mee. Bloeddruk goed, gewicht goed en het hartje weer gehoord! Duurde vandaag even voordat ze hem had gevonden en klonk ver weg... máár het doet ut! Baarmoeder komt nu tot 1 vinger onder mijn navel. Uhh... mijn navel begint trouwens ook steeds ondieper te worden ... binnenkort zegt ie "plop!" *einde ego bericht*
Vandaag was ik weer iets meer in me hum: dus vandaar even de tuin in gedoken. Ook in het huis beneden alles schoongemaakt. Heeft een week geduurd voordat ik me er toe kon zetten. Maarrr het is gelukt en heeerlijk schoon! Zo eigenlijk boven nog wat doen. Bedjes verschonen en badkamer schoon. Of toch maar morgen Cyntje: fijn dat je weer een goed bezoek bij de vk hebt gehad!