Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @goofy; dat is echt vervelend he. Misschien komt het wel omdat wij in 1x zo'n lange vakantie hebben. Dan raak je er een beetje uit, heb ik zelf!

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Deze is helaas een beetje vaag maar vond 'm wel leuk:

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Prachtig kamertje Moosey!!

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Mooi kamertje hoor! ik hou wel van dat grijs en wit

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Dank je! We wilden eigenlijk zelf meubeltjes op gaan knappen maar ik kon helemaal niks leuks vinden op Marktplaats. En een nieuwe kamertje is wel lekker handig!

@Elif: Heb je al iets gehoord over ander werk ofzo??

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Moosey, leuk kamertje!!!!

Zelf heb ik toen kamertje a la riviera maison achtig op marktplaats weten te scoren, en die is er nu nog met een net andere kast, voor 2100 euro!!!! Wij hebben er 500 euro voor betaald.......WOHHHH!!!!

Zit nog steeds te dubben over wat ik bij mijn limegroene gordijnen ga doen voor kleuren.

7. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Hier ben ik ook weer een keertje.
    Niet echt iets spannends te melden; geen enkel zwangerschapsgevoel, word alleen steeds een beetje dikker...

@goofy: is maar goed dat de meeste van ons niet in China wonen;)
    @kamertjes: leuke kamertjes voorbij zien komen. Wij moeten eerst nog wat verhuisdozen uitpakken, voordat we zien hoe onze kinderkamer er ook weer uit ziet:(.
    @andere babydingetjes: Wij hebben de Mutsy slider gekocht. Heeft iemand van jullie hier goede/ slechte ervaringen mee (tja, beetje laat om te vragen, nu toch al gekocht, maar wel nog nieuwsgierig).
    @schattig nichtje (2.5 jaar): Ze heeft nu heel goed door dat we een baby krijgen. Laatst vroeg ze of ze de baby heel even mocht vasthouden. Ik zei dat de baby nog heeeeel erg klein was, daarop beloofde ze heel voorzichtig te zijn:D. Tja, baby toch maar even in de buik gehouden.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey nee nog niks..
    Vandaag me maar nuttig gemaakt net al een machine babygoed gewassen en gestreken.
    Nu hangt er nog wat buiten te drogen:)

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemiddag allemaal !

Jajajaaa de 20 weken echo,s komen eraan !
    Ik hoop echt dat alle meiden super goed nieuws te horen en dat alles met de hummeltjes helemaal in orde is !

(aankomende dinsdag onze 20 weken echo 8:30, spannennnnd !!!)

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Moosey , leuke foto,s !

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb maandag om 20:00 uur pas mijn echo, dus wordt een lange zit die dag. ;)

Blijf jij trouwens volledig werken na de vakantie?

@Moosey Mooie babykamer! En balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt.

@Grace Ah wat schattig van je nichtje. *smelt*

Zo nu even een uurtje plat hoor, slaap nu al 2 nachten baggerslecht.

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik ben al minder zenuwachtig voor de 20 weken echo omdat ze bij de pretecho al veel dingen hebben bekeken.
    Maar goed, het blijft spannend! Gelukkig zijn wij om 9:15 al aan de beurt.

13. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    @Elif: waarschijnlijk woon jij aan de andere kant van het land. Hier ook de was buiten gehangen, maar ik sta er naast om de was snel naar binnen te kunnen verplaatsen. De lucht kijkt hier heel donker.
    @Melmel: spannend nog een weekje wachten op de echo.
    @Wen:Jij ook nog een klein weekje wachten, tja zo snel zal hij niet van geslacht veranderen 8), wel leuk om weer te zien hoe alles gaat daarbinnen. Hopelijk slaap je de komende tijd weer wat beter.

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

zalf: Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik idd maar de oude zalf blijf smeren. @lauwie: Idd ook al gedacht om aan de apotheker te vragen, maar ja, wat er in die bijsluiter staat, gaat toch door m’n hoofd blijven spoken. En het gaat niet om iets ergs, dus dat zit ik dan wel uit tot na de zwangerschap als het moet. Af en toe een beetje jeuk aan m’n voet overleven we ook wel weer…

China: Naar bericht, maar ik snap het wel. Vrouwentekort is daar echt een reëel probleem aan het worden. Dus waarschijnlijk zullen ze over een aantal jaar de geboortebeperkingspolitiek wel moeten afschaffen. Soit.

kamertjes: Mooi :D Ik moet dringend de muurstickers gaan bestellen. Zeg ik al maaaanden, maar nu moet het echt, want wil alles in orde hebben.

reacties oudere kindjes: Schattig, Grace, van je nichtje. Hier begint IrisBkind het ook steeds meer te beseffen. Hij aait de baby (mijn buik dus) en heeft zelf ook een baby in zijn buik :D En als hij zegt “Mama, dikke buik! Baby!” , tja, instant smeltmoment :D

20 weken echo: Vind het ook wel spannend. Wel al beetje gerustgesteld omdat de pretecho helemaal goed was, maar ja, het blijft altijd spannend. Mag gelukkig rond de middag, dus valt wel mee. Wachten tot 20u, pfff ;)

Heb deze keer eigenlijk wel veel last van de hormonen. Pfff, denk niet dat er vorige week een dag geweest is waarop ik niet gehuild heb o_O Leuk voor IrisBman :D

15. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    He Moosey,
    Jij ook al bijna bij de 20 weken. Poeh, wat gaat het hier snel! :$
    Leuk kamertje overigens en ook leuk een gezicht bij de naam te zien, neem aan dat jij dat was op de foto?
    Groetjes, Grace

16. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Wat ontzettend lief van IrisBkind. Krijg hier tranen in mijn ogen. Hij leeft echt met je mee.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Grace ik woon net over de grens van maastricht in België maar toenstraks dacht ik ook ohw jeeee het gaat regenen!
    Maar het is overgetrokken.
    xxx

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier regent het toch echt en het gaat steeds harder... :(

Oke, nu ben ik echt een uurtje plat. :D

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Eigenlijk gaat het best snel he meiden..... nu de eerste 20 weken echo's er al aankomen.... zelf nog even 2 weekjes geduld, maar leuk dat jullie al snel mogen.... en dan zijn we al op de helft....;)

20. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Ahhhh, toch de was niet goed genoeg in de gaten gehouden. :x

Deel Deze Pagina