nou hier was het 7 uur al feest, alleen ik sliep nog...mijn kleine vent vond het nodig om wakker te worden helaas....!! @cyntje, veel plezier met vertellen ik ga het mijn moeder vandaag vertellen..spannend.. mijn vader weet het inmiddels al (ze zijn gescheiden) maar die plaatste niet zo`n fijne opmerking..maar ja..!
gevonden! ik mag me vol trots en nog steeds op roze/blauwe wolk bevindend hier bij aanmelden... wat bijzonder is en voelt dit allemaal zeg! 29 april hadden we onze intake bij de gyn ivm mijn lange cyclussen en negatief getest voor ons bezoek aan de gyn. we kregen al een heel plan van aanpak mee en er zou hoogstwaarschijnlijk worden gestart met hormonen in de nieuwe ronde. 3 dagen terug voelde ik me anders en misselijk, testje gedaan om 18.40 en kregen we toch nog een heel licht streepje op de zw. test.. de dag erna in de ochtend werd ie iets duidelijker, gisteren een cb die gewoon ZWANGER aangaf en toen durfden we het pas te geloven.... we zijn zwanger!!!! waarschijnlijk op 8 januari uitgerekend hebben we berekend... voelen jullie je ook zo gek? en hebben jullie al "kwaaltjes"? ik dus al zoals ik zei af en toe een weeig misselijk gevoel en ben er gewoon niet helemaal bij (had ik een paar dagen voor t testen al last van) gisteren ook het vlees aanlaten branden en de aardappels vergeten die ik aan had gezet.. hihi kan er wel om lachen... mag ik me aansluiten bij jullie cluppie? liefs Linda
Hi... welkom en gefeliciteerd..wat super dat je na een gesprek en dan ineens zwanger test geniet ervan.. enne die kwaaltjes..tja..de vlagen misselijkheid komen hier ook al..heerlijk! haha, dan weten we dat er wat aan de gang is!
Brademarie van harte gefeliciteerd en welkom! Hier een helse nacht gehad, hartkloppingen, misselijk en rare dromen om half vier viel ik eindelijk in slaap maar een uur later werd mijn dochtertje in paniek wakker dus kon ik mijn bed weer uit om haar te troosten, gelukkig ging ze snel weer slapen. De laatste keer dat ik dit had kreeg ik een miskraam maar gelukkig was er niks aan de hand, ik kneep hem wel even he muppie wat zij je vader dan??
jemig dat is een heftig nachtje..! hopelijk kan je vandaag een beetje rustig aan bijkomen.. toen ik zei dat ik zwanger ben, en zei dat ik wel bang was door eerdere miskraam (in feb) zei hij; waarom doe je het jezelf aan dan!... ik had echt zoiets van; uH? wat denk je...maar goed, soms komen er niet zulke handige dingen uit zijn mond..hij zal het wel niet zo bedoelt hebben..maar daardoor was ik wel even flink van slag..
Elif, echt lief van je! brademarie, Welkom en gefeliciteerd! Goedemorgen allemaal! Ik heb net als Danjay een vreselijke nacht achter de rug, ik kon niet in slaap komen. Ik ben wel 50x naar het toilet gelopen om te broekloeren, het is echt onwerklijk dat ik hier nu kan meeschrijven. Onze dochters van 11 en bijna 10 willen ook echt niet dat ik nog iets zwaars in huis doe, "kom maar mama dat doen wij wel" De jongst lag vanmorgen langs me in bed, pakte mijn hand en zei "ik hoop zo dat dit kindje wel groot mag groeien en dat ik een grote zus ga worden" Ik moest even slikken...
@ beehappy wat lief van je kids zeg..die leven echt helemaal mee..en zijn super lief voor mama! wij hebben het mijn zoon nog niet verteld hij is pas 3,5....dus tja als het dan fout gaat, snapt hij het ook niet...!! en idd wat je zegt..mannen zijn niet zo tactisch geniet ervan..en wat fijn dat je al snel terecht kan voor een echo of alles goed zit...! ik ga even boodschappen doen..en verder rustig daggie..ook wel eens lekker ben vandaag begonnen met een dagboekje in word, gewoon voor mezelf opschrijven hoe ik me voel... dan kan ik mijn gevoelens een beetje van me afschrijven..merk dat dat wel werkt..
Muppie, wat goed dat je dingen van je af gaat schrijven, ik heb dit tijdens onze behandelingen ook gedaan, werkte voor mij ook heel goed. Fijne dag!
ja, gewoon lekker je gevoelens op papier..dan blijven ze niet zo rond gaan in je hoofd! het wordt volgens mij best lekker vandaag..de zon schijnt hier al heerlijk! als zoonlief klaar is met Dora kijken gaan we eindelijk even eruit hahah fijne dag..!! enne heerlijk om een forum gevonden te hebben om mijn ei kwijt te kunnen!
Goeiemorgen! Ik heb op zich redelijk geslapen. De nachten zijn heel wisselend op het moment. Gisteravond heeft iemand van moeders voor moeders gebeld voor een afspraak een ze komt vrijdag al langs! Vind het toch wel belangrijk om mee te doen. Zo help je anderen ook!
@Brademarie: Gefeliciteerd meid! Wat een wonder is het toch he! Ik hoop voor je dat het een mooie plakbeeb is! @beehappy: Wat lief van je dochters! @Muppie: Wat een lullige opmerking van je vader. Maar goed misschien bedoelt hij het wel lief en is hij gewoon bezorgd om je en wil hij niet dat je weer verdriet krijgt!
Muppet, wat goed dat je mee gaat doen met MvM! Als de echo maandag positief is dan ga ik me ook aanmelden, zeker omdat ik ook in de MMM heb gezeten.
Als ik woensdag een duidelijk kloppend hartje zie bij de echo, dan meld ik me ook aan bij MvM. @brademarie Van harte gefeliciteerd en welkom! @Ingie Op mijn pijnlijke borsten na, voel ik me ook niet zwanger. Weet je al wanneer je mag komen voor echo of is dat gelijk bij de intake vk? @uitslapen Ik heb vandaag eindelijk weer eens redelijk uitgeslapen. Was er echt aan toe, maar aan de andere kant maakt het me weer onzeker. Maar ach, heb me voorgenomen om het vanaf nu maar over heen te laten komen en we zien wel waar het schip strandt. Da's wel moeilijk hoor, want word van elke verandering toch onzeker. Fijne dag allemaal!
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Dwars28 - 1e kindje - FV - zkh - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? 7 januari Muppet1604 - 2e kindje - Leeuw86 - 1e kindje - pendel zegt jongen 8 januari Brademarie JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen 10 januari Beehappy76 - 3e kindje- BV - zkh- geen idee Afspraken: 7 mei Cyntje78 - 1e echo, locatie zwschap bepalen 10 mei Beehappy76- 1e echo kliniek, locatie zwschap bepalen 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo wen1975 - 2e echo 17 mei Moosey - intake vk Dwars28 - gynaecoloog zkh + 1e echo 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo IrisB - Intake VK Beehappy76- echo zkh 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Dwars28 - 1e kindje - FV - zkh - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? 7 januari Muppet1604 - 2e kindje - Leeuw86 - 1e kindje - pendel zegt jongen muppie2504-2de kindje-FV-thuis- geen idee 8 januari Brademarie JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen 10 januari Beehappy76 - 3e kindje- BV - zkh- geen idee Afspraken: 7 mei Cyntje78 - 1e echo, locatie zwschap bepalen 10 mei Beehappy76- 1e echo kliniek, locatie zwschap bepalen 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo wen1975 - 2e echo 17 mei Moosey - intake vk Dwars28 - gynaecoloog zkh + 1e echo 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk Muppie2504-vroege echo 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo IrisB - Intake VK Beehappy76- echo zkh 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo Hopelijk doe ik het zo goed, heb mezelf ook ingevuld op de lijst
Muppie dat is idd niet zo'n handige opmerking van je pa maar het zal vast niet lullig bedoeld zijn toch?