Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zal dan ook wel zo hier zijn!
    Wel jammer was net lekker dat weertje.
    Maar mijn moeder belde al dat zij ook klaar was met de was voor ons ventje , gestreken en al .
    Zoooooo snel!!

2. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Toch nog wel een grote afstand tussen Voorburg (bij Den Haag) en plaatje onder Maastricht. Hopelijk hou jij het wel droog. Wat lief van je moeder om de was voor je te doen.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk......moeder vindt het natuurlijk ook geweldig om die kleine dingetjes in haar handen te houden.
    En wanneer komt je kamertje of heb je die al???
    Lekker freubelen.....heerlijk.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goofychick de meubels staan er behalve het bedje wat nog geverfd moet worden:D
    Ja mijn moeder had de kleertjes mee voordat ik wist dat ik ontslagen was.
    En ze had zoiets ik was het toch maar

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi meiden!!

Weer.... hier de hele dag best mooi geweest. Temperatuur was heerlijk. Rond 18.00 uur een beste regenbui.

@Elif... heb je zelf ook nog iets te wassen? :D Ach... en anders met de 30 weken nog een keer een spoelprogramma ofzo? ;)

@Grace... is je was erg nat geworden?

@Charpi.... het gaat inderdaad snel met ons dames hier :D Ik hoop dat we allemaal een geweldig mooie 20-weken echo krijgen. Wij zijn vrijdag over een week aan de beurt.

@hier... Cyntjeman is al zo verschrikkelijk aan de klus geweest op de babykamer en overloop!! Voor straf moet ie morgen mee naar Babypark Kesteren. Anders komt ie de hele week niet buiten :D Ik zal morgen een sneak-previeuw laten zien van het kamertje :D Eerst de batterij oplader zoeken.

Even een kleine mededeling van ons Ukje hiero...

......... schop, schop, schoperdeschop.....

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik ben vandaag weer richting de babydump geweest. Echt voor de laatste keer ;)

Weer tassen vol: alles voor het opmaken van het bedje. Daarnaast nog hele grappige badcape en slaapzakjes bij ikea gekocht.

Spannend he die 20 weken echo's die er aan komen. Ik moet wachten tot de 30e. Maar dat is alweer aan het eind van deze maand.

Ik ben enorm benieuwd naar de babykamertjes van iedereen...Ik laat mijne zien als hij helemaal af is. Duurt nog wel even. We moeten nog het een en ander schilderen.

@ cyntje ;) haha schopje terug!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Thanx voor de schop terug, Marije :D Nog even en onze ukjes kunnen hun eigen schop topic openen!

Ik ben ook erg benieuwd naar ieder hun kamertjes! Ik maak morgen een foto van onze kast die cyntjeman heeft opgeknapt. Ik vind hem zo gruwelijk mooi geworden (voor en na foto) dat is zeker een foto waard... een paar tientjes materiaal kosten :D

Ik had me trouwens een shop verbod opgelegd maar nu gaan we morgen naar Babypark Kesteren... Máár dat is de schuld van de zwarte markt in Beverwijk... had die maar open moeten zijn :p

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha cyntje: die van mij is nog maar heel onregelmatig aan het schoppen. Soms gewoon hele dagen niets en dan weer eens. Of ik merk het dan die dagen niet. Dat zou ook kunnen natuurlijk.

Ben benieuwd jaar je kast!

Ik dacht dus ook ik ga voorlopig maar niet shoppen. Maar gister dus voor de laatste keer babydump geweest. Moest ook nog een hoop opmaak spulletjes voor het bedje. Dat is nu ook allemaal in orde.

Nu nog ruim 2 maanden wachten op de bestelling in oktober!

@ Elif: super handig dat je moeder even je wasjes heeft gedaan ;) Ik denk dat ik nog even wacht met wassen. Ben bang dat ik nog wel wat spulletjes ga krijgen !

9. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haaai,

@Leeuw: ik geloof idd dat we dezelfde ideeen hebben over het kamertje :) Leuk hoor! We zijn toch ook op dezelfde dag uitgerekend? Zal daar wel aan liggen ;)

@shoppers: heerlijk he al dat shoppen. WIj hebben og heel veel van onze zoon liggen dus ik hou me in met shoppen. Wel wat kleding gekocht, want dat hebben we niet zo heel veel meer. Alles in grijs en geel en nog meer van die onzijdige kleurtjes...

@ziek, gelukkig ben ik weer helemaal opgeknapt, pfff voelde me echt beroerd zeg! Thanx voor het medeleven, heeft echt geholpen :)

Vandaag lekker vrij. Dalijk ff boodschapjes doen, dan eens even naar de Karwei, kleurplaat inleveren van K3 van zoonlief en dan lekker luieren op de bank of als het zo lekker blijft in de tuin.

Fijne dag allemaal!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden, alles goed hier......

Nog een week en een dag.......echo!!!!

Hier begin gemaakt van schilderen van mijn oude baby meubels van zoonlief......ECHT GAAF aan het worden.........van vanille kleur naar off white.....ga straks wel ff spammen.

Hier verder af en op.....gisteren middag begon mijn buik weer, en om 9 uur echt plat gemoeten, de hele nacht onrustig geslapen omdat ik last van harde buiken had en pijn in mijn buik.

@wendy, misschien direct een antwoord op je vraag: denk of ben bang dat ik het niet ga redden na de vakantie alle dagen werken (ma di wo)
    Heb ook last van mijn bekken. Met zoonlief helemaal geen last van gehad. Doet me denken dat ik de fysio praktijk wil bellen voor zwanger en fit.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hierbij het verschil.......

Manlief wilde het eerst niet........maar hij kan straks niet anders oordelen dat dit veel frisser is.....

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh goofy wat een verschil zeg! staat idd veel beter zo frisser!

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Oh wauw, echt een verbetering ja!

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Goofy: Vandaag ben je op de helft!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha cyntje jazeker heb ik zelf ook wat gewassen blijkt eigenlijk maar hoeveel we al hadden * schok*
    Wat een weertje vandaag heh pfff

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goofy zit idd een stuk frisser uit!!!

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww Goofy alweer op de helft meid..... het gaat hard he!!

Vind de nieuwe kleur lekker fris....

Hier net terug van de verloskundige(die werd waargenomen door een gyn).... en we hebben voor het eerst het hartje gehoord :D:D:D... wat is dat toch een heerlijk geluid zeg!!!! Ben weer helemaal gerustgesteld... Bloeddruk was ook perfect 110/50 alleen de weegschaal was erg onvriendelijk.... nouja ik leg me er maar bij neer....

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @goofy: mooi kleurtje!! is beter als die andere kleur ;)

@charpi: leuk is dat he om het hartje te horen!

hier net kenningsmakings gesprek gehad met mensen hopelijk beviel het goed en krijg ik in maart een beebje erbij om op te passen! hoop er snel wat van te voren van hun hihi. wat was ik zenuwachtig zeg!

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Naomi: zal vast goeg gegaan zijn je gesprek ;) Gezellig 2 kleintjes.

Goofy ziet er mooi uit! Ik vind dat witte ook een stuk frisser!
    Ik heb dat met mijn 'oude' bedje ook gedaan van vroeger (eenpersoons) Die is al wit, was nu een logeer bedje voor me nichtje. Maar die gaan we later gebruiken als de kleine groter is.

Pff ik heb de voegen van de badkamer vloer schoongemaakt. Wij zijn verhuisd tijdje geleden verhuisd en ik had dat nog niet gedaan. Ze waren ongeveer zwart en nu zijn ze wit/ grijzig. Ik krijg ze zeg maar niet helemaal schoon. Zal wel van jaren vast gekoekt zitten. Maar het ziet er een stuk schoner uit.

Ga zo even boodschapjes halen dan met me zusje de hond uit laten en nog nog t een en ander opruimen/schoonmaken boven. haha ik heb t op me heupen denk ik! Moet ik ook maar even gebruik van maken op dit moment! Straks heb ik volgende week weer nergens zin in ;)

Iets minder leuk: een vriendin van me heeft met 9 weken een mk gekregen. Heel zielig :( Nu je zelf zwanger bent, ga je hier heel anders naar kijken. Echt rot. Want ik vond het leuk om met iemand hier uit de buurt samen zwanger te zijn. Helaas mocht het niet zo zijn.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gaan jullie naar een nieuw topic? want er zijn 5000 berichten ;)

Deel Deze Pagina